معرفی و دانلود کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران

عکس جلد کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران

با کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران، فرزندان خود را به سفری هیجان‌انگیز و تکرارناشدنی به دل آب‌های آزاد دنیا ببرید. در این کتاب مصوّر و آموزنده، استیسی مک‌آنلتی شما را با اسرار ناشناخته‌ی جهان پررمزوراز اقیانوس‌ها آشنا خواهد کرد. شاید فرصت سفر به اقیانوس‌های سراسر دنیا به این راحتی فراهم نباشد، اما با این کتاب، بلیط یک ماجراجوییِ چندساعته و و یک گردش تمام‌عیار را در دستان خود خواهید داشت. این اثر ذیل مجموعه کتاب‌های «من و دنیای علم» به انتشار رسیده است.

درباره‌‌ی کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران

در گرمای تابستان و تعطیلات طولانی، هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی یک سفر درست‌وحسابی نمی‌چسبد؛ مخصوصاً اگر مقصد سفر، اقیانوس‌های بیکران و آبی دنیا باشد. برای هم‌سفر شدن در این ماجراجویی نیازی نیست سوار هواپیما شوید. کافی‌ست کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران (Ocean: Waves for All) را در دستان خود بگیرید، تا استیسی مک‌آنلتی (Stacy McAnulty) شما را با زیروبم جهان آب‌های آزاد آشنا کند.

اقیانوس‌ها از چه زمانی شکل گرفته‌اند؟ قدیمی‌ترین اقیانوس‌های جهان چند سال قدمت دارند؟ اصلاً قدیمی‌ترین موجودات زیر دریا کدام هستند؟ این‌ها تنها گوشه‌ای از سؤالات بی‌شماری‌ست که ممکن است درباره‌ی اقیانوس‌ها در سر داشته باشید. جهان اقیانوس با تمام پهناوری و زیبایی حیرت‌انگیز خود، هنوز هم معدنی از رازهای ناشناخته است. کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران با استفاده از تصاویر جذاب خود و اطلاعات ساده اما علمی و کاربردی، باب آشنایی ما با این دنیای آبی را باز می‌کند.

اقیانوس‌ها دوست‌های واقعی ما هستند، آن‌ها کشتی‌ها را روی خود نگه می‌دارند و خوراکی‌های مفید و زیادی را به انسان‌ها می‌بخشند. اقیانوس‌ها بیشترین مساحت دنیا را تشکیل می‌دهند و متعلق به هیچ ملتی نیستند. آن‌ها، آزادترین طبیعت دنیا هستند! در کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران، ما به تک‌تک اقیانوس‌های دنیا سر خواهیم زد، با هر پنج اقیانوس بزرگ، یعنی اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام، قطب شمال، اقیانوس هند و قطب جنوب آشنا خواهیم شد و ویژگی هر یک از آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران یک کتاب غیرداستانی مصّور و جذاب برای شروع آشنایی با طبیعت آب‌های جهان است. این کتاب در کنار افزودن میل و اشتیاق کودکان به مباحث علمی، شروع خوبی برای عشق ورزیدن به طبیعت و یادگیری محافظت از آن است. این کتاب اولین‌بار در سال 2020 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با کوشش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب آناهیتا حضرتی‌کیاوندانی به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های من و دنیای علم

من و دنیای علم، یک مجموعه‌ی غیرداستانی و آموزشی مصور برای کودکان است که با تلاش نشر پرتقال گردآوری شده و به چاپ رسیده است. جلدهای مختلف مجموعه‌ی من و دنیای علم، موضوعات علمی و کاربردی را با زبانی کودکانه و با بیانی شیرین و گویا برای رده‌ی سنی بالای پنج سال ارائه می‌دهد. این مجموعه موضوعات متنوعی را در برمی‌گیرد و از آشنایی با سیارات تا آشنایی با طبیعت زمین را شامل می‌شود. در میان جلد‌های این مجموعه می‌توان به «پلوتو، سیاره‌ی کوتوله‌»، «من خورشید هستم» و «من ماه هستم» اشاره کرد.

در نکوداشت کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران

  • یک زندگی اقیانوسی که با رنگ‌های گرم و روشن رنگ‌آمیزی شده است؛ شیرجه‌ای دلچسب در آب‌های عمیق! ( Kirkus Reviews)

کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران به کودکان علاقه‌مند به موضوعات جذاب علمی و آشنایی با طبیعت پیشنهاد می‌شود. مطالعه‌ی این کتاب برای برای گروه سنی بالای 5 سال مناسب است.

با استیسی مک‌آنلتی بیشتر آشنا شویم

استیسی مک‌آنلتی نویسنده‌ی محبوب دنیای کودکان و صاحب بیش از سی اثر مختلف است. او بیش از همه بابت مجموعه‌ی غیرداستانی خود به نام «جهان ما» ما شناخته می‌شود که در هر قسمت آن به معرفی یکی از موضوعات علمی مثل معرفی سیارات می‌پردازد. استیسی مک‌آنلتی همچنین کتاب‌هایی برای گروه سنی نوجوان به نگارش درآورده است. او اکنون در کنار خانواده‌اش در کارولینای شمالی زندگی می‌کند و همچنان مشغول نوشتن برای کودکان است.

در بخشی از کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران می‌خوانیم

میلیون‌ها سال تنهایی برای خودم گشت‌وگذار می‌کردم.
بعد سروکله‌ی خشکی پیدا شد.
خشکی خاک، مقابل خیسی من.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-274-349-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران

برای دریافت کتاب من اقیانوس هستم: یک آبی بیکران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.