معرفی و دانلود کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان

عکس جلد کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان

آیا می‌دانید که خورشید یک ستاره است؟ یک ستاره غول‌‌پیکر داغ که مانند الماس در وسط آسمان می‌درخشد! کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان نوشته استیسی مک آنلتی یک کتاب آموزنده درباره علم نجوم است که با زبانی کودکانه این جرم آسمانی را معرفی می‌کند.

درباره کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان

تا حالا به خورشید دقت کرده‌اید؟ این ستاره شبیه به یک گلوله آتشین داغ و نورانی است که از وسط آسمان برایتان دست تکان می‌دهد. مگر نه؟

با خواندن کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان (Sun! One in a Billion) می‌توانید با خورشید صحبت کنید و داستان به دنیا آمدنش را از زبان خودش بشنوید. همینطور درباره نور خورشید، مدت زمانی که طول می‌کشد زمین را روشن کند و ده‌ها موضوع جذاب و مفید دیگر اطلاعات به دست می‌آورید.

استیسی مک آنلتی (Stacy McAnulty) تلاش کرده در این کتاب نیز مانند دیگر کتاب‌های مجموعه دنیای ما، با بیان شیرین و قلم توانای خود کودکان را با اجرام آسمانی آشنا کند و اطلاعات علمی مناسبی را درباره فضا و هر آنچه در آن وجود دارد، در اختیارشان قرار دهد.

کودکان شما با خواندن این کتاب علمی و آموزشی هر چه را که بخواهند درباره ستاره خورشید بدانند یاد می‌گیرند.

کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان برای چه کسانی مناسب است؟

همه کودکان 3 تا 7 ساله که به یادگیری موضوعات علمی یا شناخت نجوم و اجرام آسمانی علاقه‌مندند و از تماشای تصاویر زیبای کتاب‌ها لذت می‌برند، این کتاب را دوست خواهند داشت.

با استیسی مک آنلتی بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان توانای کتاب کودک که مجموعه کتاب‌های دنیای ما (Our Universe) را تالیف کرده است، استیسی مک آنلتی نام دارد. این نویسنده پیش از آنکه به حوزه نوسندگی و کتاب کودک وارد شود، مهندس مکانیک بوده و همچنین در زمینه خبرنگاری فعالیت می‌کرده است. او در سال 2017 برنده افتخار نویسنده جدید ازرا جک کیتس شد. از دیگر کتاب‌های این نویسنده کودک می‌توان به « من زمین هستم، یک سیاره‌ی چند میلیارد ساله» و همچنین « محاسبات اشتباه دختر رعد و برق» اشاره کرد که از سوی انجمن صنفی نویسندگان به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شد.

در بخشی از کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان می‌خوانیم

کهکشان راه شیری بیشتر از 100 میلیارد ستاره دارد. برای همین من می‌شنوم یک در میلیارد... یا بهتر بگویم... یک در 100 میلیارد.

بزرگ‌ترین ستاره نیستم. خب که چی؟

پرنورترین هم نیستم. کی اهمیت می‌دهد؟!

پیرترین هم نیستم. حالا هر چی!

اما من مهم‌ترین ستاره‌ام.

خب حداقل برای شما زمینی‌ها.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462852-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان

رها
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
خیلی خوبه و بچه‌ها رو با خورشید و منظومه شمسی بیشتر آشنا میکنه
ترانه مرادی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
این کتاب خیلی خوب بود و با زبان کودکانه اطلاعات خیلی خوبی به ما می‌داد 💛💛💛
Mehrnaz Jannati
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کتاب علمی خیلی خوبی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان

برای دریافت کتاب من خورشید هستم: یک ستاره‌ی درخشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.