معرفی و دانلود کتاب من با تو مرد شدم

عکس جلد کتاب من با تو مرد شدم
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من با تو مرد شدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من با تو مرد شدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من با تو مرد شدم

کتاب من با تو مرد شدم نوشته‌ی میلاد تلسچی امیرخیزی، داستان زندگی پسری را روایت می‌کند که در هویت جنسی خود مردد است و نمی‌داند که باید زن یا مرد باشد. این اثر حقایق و مشکلات تلخ و دردناک ترنس‌ها در ایران را به تصویر می‌کشد.

درباره‌ی کتاب من با تو مرد شدم:

کتاب حاضر با به تصویر کشیدن داستانی اجتماعی از مشکلات و دغدغه‌های ترنس‌ها در خانواده، مدرسه و جامعه صحبت می‌کند. شخصیت اصلی این داستان به دلیل ترنس بودنش از دوستان، اقوام و اجتماع گریزان است؛ تنها دوست او خواهرش الناز است که برادرش را همانطور که هست می‌پذیرد و دوستش دارد.

میلاد تلسچی امیرخیزی با این داستان نشان می‌دهد که این افراد تا چه حد تلاطمات روحی و کشمکش درونی دارند و قضاوت‌ها و رفتارهای نادرست اطرافیان تا چه اندازه زندگی را برای آن‌ها دشوار می‌کند. با خواندن کتاب من با تو مرد شدم از نزدیک با مشکلات و روحیات افراد دوجنسیتی آشنا می‌شویم.

کتاب من با تو مرد شدم مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های اجتماعی ایرانی مخاطبان اصلی کتاب من با تو مرد شدم هستند. همچنین خواندن این کتاب به همه‌ی افراد توصیه می‌شود تا با زندگی افراد دوجنسیتی بیشتر آشنا شده و از نگاه‌ها و قضاوت‌های نابجا دست بردارند و جامعه را به مکانی امن برای آن‌ها تبدیل کنند.

در بخشی از کتاب من با تو مرد شدم می‌خوانیم:

بابا داشت مستقیماً با من اتمام حجت می‌کرد و من بی‌تفاوت سرم رو انداختم پایین و شروع کردم به غذا خوردن‌، اما بغض بزرگ به نیت خفه کردنم راه گلوم رو بسته بود‌، یادش بخیر‌، اِلی تا دید حالم ریخته بهم از زیر میز دستم رو گرفت‌. آرومم کرد‌، باز مثل همیشه‌، همون یه دست گرفتنش برام حکم یه کوه رو داشت که پشتم بهش گرم بود.

هی‌، بگذریم‌، خلاصه باید از فکر عمل کردن و اینا بگذرم‌. سخت‌ترین راهه جلوی پام هم اینه که یه جوری دور از چشم بابام معافیم رو چراغ خاموش بگیرم از همون جا هم برای مهاجرتم اقدام کنم و الفرار‌. از چند نفر پرسیدم‌، اقامتمم رو هوا جوره‌. حیف که اینم باز غیر ممکنه چون من هیچ جوره نمی‌تونم دوری الی رو تحمل کنم‌.

چی کار کنم‌؟ می‌تونم ادامه تحصیل هم بدم‌، اما اخه تا کی می‌تونم این‌جوری ادامه بدم؟ گیرم دو سال هم درس خوندم‌، بعدش چی‌؟ نه ادامه تحصیل به درد نمی‌خوره‌، باز اگه درسم خوب بود یه چیزی‌، با این آی کی یو که من دارم ادامه تحصیل وقت کشیه‌، باید این قضیه رو یه بار برای همیشه حل کنم‌، موش و گربه بازی فایده نداره‌.

کاش می‌تونستم کلا سربازی نرم و بی‌خیال شم‌. اما هر جور حساب کتاب می‌کنم می‌بینم جور در نمی‌یاد‌، بالاخره یا باید عمل کنم چیزی که ذاتا هستم بشم یا اینکه به همین روال ادامه بدم که اگه بخوام همینجور پسر هم بمونم حتما باید سربازی رو یه خاکی سرش بریزم‌، بزرگ‌ترین مشکل من الان بابامه‌، اگه می‌شد یه جور مخش رو زد خیلی خوب می‌شد‌، تا حالا هزار تا راه رو امتحان کردم اما هر بار مثل سگ پشیمون شدم‌.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من با تو مرد شدم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یمام
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات314
زبانفارسی
شابک978-600-8772-75-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من با تو مرد شدم

زهرا بیننده
۱۴۰۱/۱۱/۱
به نظرم این کتاب سرشار از پیامهای زیبا برای ایجاد انگیزه هستش، چقدر عالی احساس‌های متضادی که در وجود همه‌ی ما هست رو به تصویر کشیده مخصوصا جواب خیلی از سوالات ذهنمون رو میده، ولی من در نهایت منتظر پایانی بهتر بودم، نمیدونم چرا نویسنده‌ی عزیز هم در این داستان و هم در داستان صلاح کار کجا و من خراب رو کجا خواننده به صورت معکوس غافلگیر میکنه، بعد از این همه راز و نیاز با خدا حتما نباید نتیجه اینجوری باشه که نویسنده‌ی عزیز نوشته …………: در کل از خوندن هر دو داستان ایشون واقعا لذت بردم به امید داستان‌هایی با پایان متفاوت.
سهیلا شمس
۱۴۰۱/۹/۱۴
سلام
این کتاب یکی از قشنگترین کتابهایی بود که مطالعه کردم جنبه عرفانی و معنوی کتاب بسیار پخته و پر مغز بود
وبرای رسیدن به این پختگی نیاز به رنج کشیدن و مراقبه بود. سختی‌هایی که در زندگی باعث میشه گوش و چشم معنوی ما باز بشه و به کمال برسیم. از سختی‌های زندگی نترسیدن که خود سختی؛ وسیله ارتقا روحی و رشد و کمال و رسیدن به اً ن لایزال ابدیست. از خدا می‌خواهم که این معرفت را نصیب تمام بندگانش کند
Book baz
۱۴۰۲/۵/۲۵
به نام خداوند مهربون،
سلام به تمام تهیه کنندگان این کتاب. کتابی که توش باعث شده یه فرد رو با شناخت‌های اشتباهی که از خودش داشته که حالا جامعه ویا.... باعث شکل گیری شخصیت فرد شده که خواهر گرامیش کمکش میکنه، که داشتن یه خواهر ویا یک دوست که بتونه به فرد انگیزه زندگی و بهتر زیستن بده خیلی خیلی در روند یک فرد میشه بهش کمک کنه. 💯
A Z
۱۴۰۱/۹/۲۹
با خواندن این کتاب، با انسانهای ترنس و مشکلات آن‌ها آشنا میشویم و بهتر میتوانیم این عزیزان را درک کنیم. با تشکر از کتابراه
خاتون
۱۴۰۲/۲/۱۸
خیلی خوبه که فکر و دیدگاهمون را نسبت به ترنسها عوض کنیم چون فرقی با آدمهای دیگه ندارن
ندا ن
۱۴۰۱/۳/۱
وای چقدر همه چیز این کتابو دوس داشتم، چقدر قشنگ بود، جاهای که تو سربازی بود وای عالی عالی
سیما خمسه
۱۴۰۲/۱/۲۶
کتاب خیلی خوبی بود. واقعا ارزش یک بار خوندن رو داره. فقط اگر کم فحش داشت عالی میشد
محبوب ِ
۱۴۰۱/۴/۶
ایده و موضوع جالب بود؛ پرداخت کمی ضعیف بود؛ و غلط املایی شدیداً زیاد بود!!!!
صابر زند
۱۴۰۱/۳/۲
فک نمیکردم انقدر باحال باشه اما بود خیلی خوشم اومد
امید زارعی
۱۴۰۱/۴/۱۷
دارم میخونم عااالی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب من با تو مرد شدم

برای دریافت کتاب من با تو مرد شدم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.