معرفی و دانلود کتاب من خودم را باور دارم

عکس جلد کتاب من خودم را باور دارم
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من خودم را باور دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من خودم را باور دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من خودم را باور دارم

پاپی یک دختربچه‌ی بااعتماد‌به‌نفس است. راز باور او به خودش جملات درخشانی‌ست که در ذهنش تکرار می‌کند تا به کمک آن‌ها برای هر کار سختی راه حل مناسب خودش را پیدا کند. لوری رایت در کتاب من خودم را باور دارم به همراه پاپی شما را با رازهای اعتماد و باور به توانایی‌های خودتان آشنا می‌کند. این کتاب یکی از آثار مجموعه کتاب «زمزمه‌های مثبت ذهنی» است که به باورهای کودکان توجه دارد.

درباره‌ی کتاب من خودم را باور دارم

پاپی هم مثل خیلی دیگر از شما بعضی وقت‌ها غمگین، مضطرب و عصبانی می‌شود. در چنین مواقعی اولش واقعاً حس خوبی ندارد، البته تا وقتی که ذهن مثبت‌اندیش او به کمکش بیاید. او هم مثل خیلی دیگر از بچه‌ها گاهی نسبت به توانایی‌های خودش تردید پیدا می‌کند و لازم است روی وضعیتی که برایش پیش آمده اندکی تأمل کند و راه حل‌های مفید را بررسی کند.

در کتاب من خودم را باور دارم (I Believe in Myself)، نوشته‌ی لوری رایت (Ms Laurie Wright)، با شخصیتی آشنا خواهید شد که مثل هر بچه‌ای دلش می‌خواهد شجاع، مهربان و باهوش به نظر بیاید. او برای اینکه بتواند بر حس‌های منفی مختلفش غلبه کند، همیشه زیر لب زمزمه می‌کند: «من خودم را باور دارم!» شاید باورتان نشود اما همین جمله‌ی ساده کلی او را از هم سن‌وسال‌هایش جلو انداخته است. می‌پرسید چطور؟ پیشنهاد می‌کنیم راز این جمله را با خواندن کتاب کشف کنید.

باور داشتن خود کار خیلی آسانی نیست و به مرور به دست می‌آید. مهم این است که در این راه تلاشتان را به کار بگیرید و سعی کنید بهترین نسخه‌ی خودتان باشید. این یعنی به جای رقابت کردن با دیگران با خودتان رقابت کنید و با در نظر گرفتن توانمندی‌هایی که دارید دست به عمل و انتخاب بزنید. آن‌وقت خواهید توانست روز‌به‌روز نسبت به گذشته بیشتر به خودتان باور داشته باشید.

شاید با خودتان بگویید چطور باید باورمان را قوی کنیم؟ وقتی کاری را با تمام توانمان انجام می‌دهیم و برای انجام درست آن تلاش می‌کنیم در حقیقت داریم این باور را در ذهنمان می‌کاریم که ما توانا و مسئولیت‌پذیر هستیم و از پس خیلی از کارها بر می‌آییم.

برای تقویت باورهای شما راه‌های زیادی وجود دارد که در این کتاب به آن اشاره شده. همچنین می‌توانید به کمک تمرینات کتاب و انجام فعالیت‌ها زیر نظر والدین یا مربیانتان چیزهای تازه‌ای یاد بگیرید و استعدادهایتان را بهتر کشف کنید.

در نهایت این کتاب هدیه‌ای برای شماست تا به کمک آن احساساتتان را بهتر بشناسید و بر آن‌ها مسلط شوید. راهکارهای این اثر به شما حس امنیت و شادی می‌دهد و کمکتان می‌کند در مسیر رشد قرار بگیرید.

کتاب من خودم را باور دارم ترجمه‌ی شبنم حیدری پور است که از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب زمزمه‌های مثبت ذهنی

مجموعه کتاب‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی به کودکان این امکان را می‌دهد که بذر گفت‌و‌گوهای سازنده و واژه‌های مثبت را در ذهن خود بکارند و با کمک والدین، بتوانند عزت نفس و اعتمادبه‌نفس خود را بالاتر ببرند. کودکان با انجام فعالیت‌های هر کتاب می‌توانند به توانمندی بیشتری برسند و این تغییرات حس شادی و رهایی عمیقی را به زندگی آن‌ها خواهد آورد.

کتاب من خودم را باور دارم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان بالای 5 سال کمک می‌کند باورهای مثبت ذهنی خود را افزایش دهند و اعتمادبه نفس بیشتری داشته باشند.

در بخشی از کتاب من خودم را باور دارم می‌خوانیم

اگر کسی دکمه‌ی آسانسور را زده باشد، عصبانی می‌شوم: می‌توانم برای خودم آواز بخوانم تا عصبانی نشوم. می‌توانم از یک وکیل بخواهم قراردادی بنویسد که از این به بعد همیشه خودم دکمه‌ی آسانسورها را بزنم. می‌توانم نفس عمیق بکشم تا آرام شوم.

دیگر عصبانی نمی‌شوم، من خودم را باور دارم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من خودم را باور دارم
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9890-54-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من خودم را باور دارم

hadis
۱۴۰۳/۲/۴
با اینکه فکر نمیکردم دخترم ازش استقبال کنه ولی با این حال هرشب میگه این قصه رو برام بخون
زهرا رضایی
۱۴۰۲/۱۱/۵
بسیار کتاب آموزنده و مفیدی برای کودکان است.
ساناز ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۱/۳
کتاب آموزشیه برای بچه‌ها هم جذابه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب من خودم را باور دارم

برای دریافت کتاب من خودم را باور دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.