معرفی و دانلود کتاب من سوال می‌کنم پس هستم

عکس جلد کتاب من سوال می‌کنم پس هستم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من سوال می‌کنم پس هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من سوال می‌کنم پس هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من سوال می‌کنم پس هستم

کتاب من سوال می‌کنم پس هستم نوشته‌ی احمدرضا آذر، دفتر چهارم از مجموعه کتاب‌های کارگاه اندیشه است. این کارگاه‌ها بر پایه‌ی گفت‌وگو و با هدف بهبود توانایی اندیشه‌ورزی، خلاقیت، خودارزیابی، تفکر نقادانه و ... برگزار می‌شوند و فرصتی را برای اعضای خود فراهم می‌کنند تا به گفت‌وگو و تعمق در پرسش‌ها و مسائل مختلف بپردازند. مربی سؤالی را مطرح می‌کند و هنرجویان هر کدام به‌نوبه‌ی خود به ابراز نظر می‌پردازند تا در نهایت به نتیجه‌ی منطقی و عقلانی دست یابند. موضوع مورد بحث در دفتر چهارم مسئله‌ی جبر و اختیار است.

کتاب من سوال می‌کنم پس هستم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای نوجوانانی مفید خواهد بود که سوالات بسیاری در ذهن دارند و به دنبال پاسخی برای آن‌ها می‌گردند.

در بخشی از کتاب من سوال می‌کنم پس هستم می‌خوانیم

استاد: منظور زینب دمای غذا نیست بلکه بعضی غذاها به دلایلی که بحث امروز ما نیست، در بدن شرایطی ایجاد می‌کنند که آب بدن انگار زیادتر یا کمتر می‌شه؛ مثلاً با خوردن لیموترش یا خیاربوته‌ای احساس می‌کنید رطوبت بدن شما بیشتر شده که به طبع اینجور غذاها سرد می‌گند و بعضی از غذاهای دیگه مثل سیر، خرما، کشمش و شیرینی‌ها طبع‌شون گرمه. شما می‌تونید یک حبه سیر رو از وسط دو نیم کنید و روی پوست دستتون بمالید و کنار اون ته خیار رو که کمی تلخه، بمالید اون وقت تفاوت و تأثیر اون‌ها رو عملاً می‌بینید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من سوال می‌کنم پس هستم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-7382-13-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من سوال می‌کنم پس هستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من سوال می‌کنم پس هستم

برای دریافت کتاب من سوال می‌کنم پس هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.