معرفی و دانلود کتاب صوتی دوست خوب

عکس جلد کتاب صوتی دوست خوب
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوست خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوست خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوست خوب

کتاب صوتی دوست خوب نوشته‌ی احمدرضا آذر یکی از مجموعه کتاب‌های «گفتگو با کودکان» است. این اثر که در قالبی تعاملی و گفتگومحور نوشته شده و از صحبت‌های واقعی کودکان استخراج شده، به بچه‌ها روش پیدا کردن دوست خوب را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی دوست خوب

پیدا کردن دوست خوب یکی از مهم‌ترین چالش‌های زندگی هر انسانی است. ما اولین بار در سال‌های کودکی با مسئله‌ی دوست‌یابی مواجه می‌شویم، جایی که باید یکی از هم‌سن‌وسالانمان را برای دوستی انتخاب کنیم و با او ارتباط برقرار کنیم. جدا از اینکه همین ارتباط برقرار کردن یکی از دشوارترین مسائل در زندگی آدم‌هاست، ولی پیش از آن، پیدا کردن آدمی که برای ارتباط برقرار کردن مناسب باشد هم کاری سخت و غیرقابل‌پیش‌بینی است.

اصلاً ما چطور می‌توانیم پیش از برقراری ارتباط دوستانه، کسی را به درستی بشناسیم؟ احمدرضا آذر در کتاب صوتی دوست خوب به این مسئله پاسخ می‌دهد. این کتاب که به سیاق همیشگی کتاب‌های مجموعه‌ی گفتگو با کودکان، در قالب گفتگوی معلم با شاگردانش در یک کلاس درس تنظیم شده، به بچه‌ها ویژگی‌های بارز یک دوست خوب را آموزش می‌دهد.

داستان این مجلد از این قرار است که یکی از بچه‌ها، به دنبال یک دوست خوب برای خودش می‌گردد،‌ ولی بنا به توصیه‌ی مادرش، باید آدم خوبی را برای دوستی پیدا کند. او نمی‌داند که چطور باید قبل از برقراری ارتباط نزدیک با کسی، از ویژگی‌های او آگاه شد و او را شناخت. برای همین هم معلم این بحث را در کلاس مطرح می‌کند تا با پرسش و پاسخ از خود بچه‌ها، ویژگی‌های مهم و بارز یک دوست خوب را شناسایی کنند.

کتاب صوتی دوست خوب توسط نشر صوتی سرو یاسین منتشر شده و شما آن را با صدای مریم رحیمی، آسیه گرجی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق و بهرام سروری نژاد می‌شنوید.

درباره مجموعه کتاب گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد کردن با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی دوست خوب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 8 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی دوست خوب می‌شنویم

شاید قول مشهور حافظ عزیز رو شنیده باشید که «نسبت دوست به هر بی‌سروپا نتوان کرد». حقیقت امر اونه که اکثر ما رفقا و هم‌صحبت‌های بسیاری داریم، اما بعد از دقت و توجه فراوون در میون اون‌ها، ممکنه صرفاً یک یا دو نفر رو به عنوان دوست بشناسیم. درک این مطلب که یکی از غم‌های بزرگ بشر از زمانی که عقل‌مند می‌شه، غم بی‌هم‌زبانیه، ما رو با این مسئله روبه‌رو می‌کنه که یافتن دوست خوب یا اصولاً دوست خوب بودن رو از کودکی باید آموخت و یاد گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
دوست خوب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوست خوب
نویسنده
راویمریم رحیمی، آسیه گرجی، نگین خواجه نصیر، بهرام سروری نژاد، شهرزاد عبدحق
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوست خوب

احمد رضا
۱۴۰۳/۱/۳۰
خوشحالم که با هزینه‌ی کمی تاثیر بالای تربیتی و اخلاقی را با خرید این کتاب برای فرزندم ایجاد کردم.
مصطفی نجفی
۱۴۰۳/۱/۹
آموزنده بود و استفاده کردم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوست خوب

برای دریافت کتاب صوتی دوست خوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.