معرفی و دانلود کتاب من هنری فنچ هستم

عکس جلد کتاب من هنری فنچ هستم
قیمت:
۲۴۸۰۰ 12400 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من هنری فنچ هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من هنری فنچ هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من هنری فنچ هستم

کتاب من هنری فنچ هستم، داستان یک فنچِ متفکر را برای شما روایت می‌کند. الکسیس دیکن، به عنوان یک نویسندۀ پرطرفدار کودک، تمام سعیش را کرده که کودکان را با شخصیت هنری و کشف تازه‌اش آشنا کند و به آن‌ها آزادانه فکر کردن را بیاموزد. این کتاب در سال 2016 برندهٔ جایزهٔ کتاب کودک Little Rebels شده است.

درباره‌ی کتاب من هنری فنچ هستم

مهم نیست فنچ باشید یا هر پرندۀ دیگری، مهم این است که فقط در حد یک پرنده نمانید! حتماً می‌پرسید چطور؟ راستش در کتاب من هنری فنچ هستم (I Am Henry Finch)، اثرِ الکسیس دیکن (Alexis Deacon) هم هنری اولش یک فنچ مثل فنچ‌های دیگر است، اما...

او و فنچ‌های دیگر با هم یک خانواده‌اند که فقط هر روز به هم صبح‌به‌خیر، عصر به‌خیر و شب‌بخیر می‌گویند. طبیعی است که با چنین وضعی همۀ روزهای آن‌ها شبیه هم باشد، جز وقت‌هایی که هیولا می‌آید که فنچ‌ها را ببلعد. یک روز اما هنری احساس می‌کند خواسته‌ای دارد که فنچ‌های دیگر ندارند. او می‌خواهد فکر کند و با خود می‌گوید چون دیگر فکر می‌کند یک فنچ فوق‌العاده است.

احتمالاً مخاطب این داستان هم بعد از چند صفحه ورق زدن صفحات، با خود خواهد گفت چه داستان فوق‌العاده‌ای! خصوصاً اینکه در کتاب من هنری فنچ هستم، تصویرگری خلاقانۀ ویوین شوارتس به‌زیبایی حس متفاوت اندیشیدن را به خواننده منتقل می‌کند. گویا در جهان ذهن تصویرگر کتاب، هر فنچ می‌تواند مثل یک اثر انگشت در طبیعت، منحصربه‌فرد باشد.

اما درست صبح روزی که جای خودمان می‌اندیشیم هیولای تاریکی ما را می‌بلعد. درست مثل هنری این داستان. حالا هنری باید کاری کند که بتواند فکر هیولا را بخواند. با خواندن این سطرها با خود خواهید گفت پس فکر کردن انقدرها هم پیچیده نیست، فقط باید سعی کنیم بی‌تفاوت نباشیم

از ویژگی‌های برجستۀ داستان، سادگی زبان و در عین حال کوتاهی جملات کتاب است که با چاشنی طنز همراه شده‌ است. البته که تصویرگری متفاوت اثر در شکل‌گیری لحن طنزآمیز آن نقش به‌سزایی دارد.

کتاب من هنری فنچ هستم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب گروه سنی 3 تا 7 سال است و به بزرگسالانی که دغدغه‌ی آموزش دارند نیز توصیه می‌شود.

با الکسیس دیکن بیشتر آشنا شویم.

الکسیس دیکن نویسنده و تصویرگر کودکان است. او سال 2002 نخستین کتابش را تحت عنوان "Slow Loris" منتشر کرد و در همان ابتدا اثرش در فهرست نهایی جایزۀ کتاب آبی پیتر قرار گرفت. سال 2015 نیز داستانش جزو صد اثر برتر کودکان مجلۀ تایمز شد. آثار او تاکنون دو بار در فهرست بهترین کتاب‌های مصور کودکان نیویورک تایمز قرار گرفته و برخی جوایز ادبی معتبر ادبی و هنری را دریافت کرده‌اند. او سال 2008 به عنوان یکی از ده تصویرگر برتر از سوی "Booktrust" انتخاب شد.

در بخشی از کتاب من هنری فنچ هستم می‌خوانیم

در شبی ساکت و تاریک یکی از فنچ‌ها از خواب بیدار شد. فکری به سرش زده بود و صدای فکرش را می‌شنید. با خودش فکر کرد: «من هنری فنچ هستم.» و بعد فکر کرد: «من می‌توانم فوق‌العاده باشم!» صبح روز بعد سر و کلۀ هیولا پیدا شد. حالا وقتش بود که هنری خودش را نشان بدهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من هنری فنچ هستم
نویسنده
مترجمپیام ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462832-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۸۰۰ 12400 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من هنری فنچ هستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من هنری فنچ هستم

برای دریافت کتاب من هنری فنچ هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.