معرفی و دانلود کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم

عکس جلد کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم

کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم به قلم فرانسوا کروزات همراه با تصاویری رنگی و جذاب سعی بر این دارد تا کودکان شما را با زندگی کانگورو‌ها آشنا کند.

موضوع کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم چیست:

در اطراف ما حیوانات بسیاری زندگی می‌کنند. آیا می‌خواهید نحوه زندگی هر حیوان را از زبان خودش بشنوید؟ در این سری از آثار فرانسوا کروزات (Francois Crozat) هر حیوان قصه‌ی زندگی‌اش را برای شما بازگو می‌کند. در واقع کروزات سعی دارد شما را با نحوه به دنیا آمدن، محل زندگی و تغذیه موجودات مختلف آشنا نماید.

کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم مناسب چه کسانی است:

داستان مصور من یک کانگورو کوچولو هستم (I am a little kangaroo) برای کودکان 3 تا 7 ساله که علاقمند هستند تا با دنیای حیوانات آشنا شوند، مفید و سودمند است.

در بخشی از کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم:

من یک کانگوروی کوچولو هستم که در کشور بزرگی به نام استرالیا با چمن زار‌های وسیع جنگل‌های پهناور، درختان بلند و گلزارهای بسیار زیبا زندگی می‌کنم. وقتی من به دنیا آمدم بسیار لاغر و کوچولو بودم که در کیسه مامانم مخفی می‌شدم و همان جا هم شیر می‌خوردم.

حالا من بزرگ‌تر شده‌ام. سرم را از داخل کیسه بیرون می‌آورم و اطرافم را نگاه می‌کنم. خواهرم این طرف و آن طرف می‌پرد. او دوست دارد با من بازی کند؛ ولی من هنوز نمی‌توانم از کیسه بیرون بیایم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من یک کانگورو کوچولو هستم
نویسنده
مترجمملیحه اسماعیلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-238-359-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم

رادان عامریان
۱۴۰۲/۵/۷
کتاب دارای مطالب جالب و تازه‌ای بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم

برای دریافت کتاب من یک کانگورو کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.