معرفی و دانلود کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی

عکس جلد کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی

کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی دربردارنده‌ی چندین دعا از امام سجاد (ع) است که توسط فریبا جهانمردی گردآوری شده. با خواندن این مناجات که مضمونی اخلاقی و عرفانی دارد، رستگاری و سعادت دنیا و آخرت را به دست می‌آورید.

درباره‌ی کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی:

زمان‌هایی است که دل تنها یکجا را می‌طلبد و می‌خواهد سکوتش را تنها با یک نفر در میان بگذارد، پس به دنبال راهی می‌گردد؛ راه رسیدن به معبود. راز و نیاز با معشوق سکوتی را می‌طلبد که پر از عشق و مهربانی‌ست؛ سکوتی که تنها صدا، صدای او باشد. با خواندن این کتاب و مناجات سیدالعابدین (ع) به پروردگار خود نزدیک می‌شوید و می‌توانید در سکوت او را صدا بزنید تا دعاهایتان مستجاب شوند. مناجات این اثر معنوی، در کتاب‌های الصحیفة الثانیه السجادیه، بحارالانوار و مفاتیح الجنان آمده‌اند.

کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمام دوست‌داران اهل بیت و آنان که با خواندن دعا و مناجات دلگرم می‌شوند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی می‌خوانیم:

خدایا بر ما الهام نما تا فرمانت بریم، و دور کن ما را از نافرمانیت و آسان کن برای رسیدن به آنچه آرزومندیم از خشنودیت و ما را وارد بر وسط‌های بهشت نما، و بردار از دیده‌های ما ابرهای تیره شک و ریب را، و برطرف نما از دل‌های ما پرده‌های تردید و حجاب را برگیر باطل را نهاد ما و بر جادار حق را در درون‌های ما زیرا تدید و گمان‌ها به تو فتنه انگیزند و تیره‌کننده بر صافی بخشش‌ها و احسان‌ها، خدایا ما را در کشتی نجات جایگزین نما و به لذت مناجات بهره‌ور ساز و بر حوض دوستی خود وارد کن و بچشان شیرینی دوستی و نزدیکی خود را و برگردان جهاد ما را درباره خودت و همت ما را در طاعتت و خالص کن نیّات ما را در کردار با تو، زیرا ما به تو هستیم و از توییم و وسیله نداریم به درگاهت جز تو، ‌ای خدا قرار بده مرا از برگزیدگان نیکوکار، و ملحق کن مرا به شایستگان، ندیمان، پیشروان و سبقت جویندگان به سوی کارهای آبرومند و شتاب بندگان به سوی خیرات و به جاآورندگان باقیات الصالحات و تلاش‌گران به سوی درجات بلند زیرا تو بر هر چیزی توانایی و به اجابت سزاواری به رحمتت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آذرفر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات46
زبانفارسی
شابک978-622-7411-15-7
موضوع کتابکتاب‌های نهج البلاغه و ادعیه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی

زهرا بهمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
عالیه ولی کاش با متن عربی بود معنی ممنونم از سازنده خداقوت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی

برای دریافت کتاب مناجات خمس عشر حضرت سجاد با معنای فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.