معرفی و دانلود کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول

عکس جلد کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول

سید محمدحسین حسینی طهرانی در کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول به توضیح فلسفه و بیان اهمیتِ برخی از مهم‌ترین فرائض دینی در اسلام پرداخته است. لازم به ذکر است که مقدمه‌ی اثر حاضر به قلم سید محمدمحسن حسینی طهرانی به رشته‌ی تحریر درآمده است.

درباره کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول:

شعائر هر دین، پایه و اساس آن دین‌اند. به طوری که به جاست اگر بگوییم آن کس که شِعارها، اصول و عناصر آیینی، و وظایف عبادیِ دین خود را نمی‌شناسد، فرقی با فردِ بی‌اعتقاد به آن دین و مذهب ندارد. از طرفی، بَر مؤمن است که حکمتِ نهفته در دستورات دینی را بداند؛ از اثرات عبادات خود آگاه باشد؛ و در کم و کیف اعتقادات خود به تحقیق بپردازد.

نماز، روزه و مسجد، سه رکن دین اسلامند. در کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول، تألیف علامه سید محمدحسین حسینی طهرانی، با اسرار نهفته در این سه عنصر اساسی اسلام آشنا می‌شوید، و درمی‌یابید که فی‌المثل اهمیت روزه در چیست، حضور قلب در نماز چگونه به بهترین نحو محقق می‌گردد، چگونه می‌توان در مسجد به خداوند تمسک جُست، و ....

ماحصل کلام اینکه آشنایی با آثاری چون انوار الملکوت بی‌گمان برای هر فرد مسلمانی سودمند خواهد افتاد؛ حداقل فایده‌ی چنین کتاب‌هایی آن است که مطالعه‌شان، دست‌کم برای لحظاتی چند، دریچه‌ی قلوبمان را به سوی انوار الهی می‌گشاید.

کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به مباحث اسلامی مخاطبین اصلی کتاب حاضرند.

با سید محمدحسین حسینی طهرانی بیشتر آشنا شویم:

سید محمدحسین حسینی طهرانی، ملقب به علامه طهرانی، از عالمان برجسته‌ی شیعه در قرن چهاردهم و پانزدهم هجری قمری، و از شاگردان علامه طباطبایی بود. از علامه طهرانی تاکنون سه مجموعه‌ی چندجلدی با نام‌های «امام‌شناسی»، «الله‌شناسی» و «معادشناسی» و همچنین، دو کتاب با عناوین «نخستین قربانی» و «وظیفه فرد مسلمان در احیای حکومت اسلام» به زیور طبع رسیده است.

در بخشی از کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول می‌شنویم:

گرچه کفار نیز مانند مومنین مکلف به فروع‌اند، لکن به جهت آنکه مومنین اینگونه خطابات را تلقی به قبول می‌کنند، مخاطب قرار گرفته‌اند: ای کسانی که ایمان آورده‌اید، بر شما روزه داشتن واجب شد. همچنان که بر امم سالفه که قبل از شما بوده‌اند نیز واجب شده است. و این وجوب روزه به علت آن است که در مقام تقوا برآیید و خود را در مصونیت الهی بیاورید.

در مجمع البیان از حضرت صادق (ع) روایت می‌کند که آن حضرت فرمودند: لذت و شیرینی خطاب با پروردگار، مشقت و سختی عبادت و رنج آن را زایل می‌گرداند. بدیهی است که خدای مهربان که مؤمنین را ندا می‌کند و آنان را لایق خطاب قرار می‌دهد، هر سختی که در روزه است از بین می‌رود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

مقدمه
2 دقیقه
معرفی کتاب
25 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
نور ملکوت روزه - مجلس اول
35 دقیقه
مجلس دوم
40 دقیقه
مجلس سوم
52 دقیقه
مجلس چهارم
33 دقیقه
نور ملکوت نماز - مجلس اول
37 دقیقه
مجلس دوم
29 دقیقه
مجلس سوم
38 دقیقه
مجلس چهارم
44 دقیقه
مجلس پنجم
53 دقیقه
مجلس ششم
33 دقیقه
مجلس هفتم
64 دقیقه
مجلس هشتم
32 دقیقه
نو ملکوت مسجد - مجلس اول
56 دقیقه
مجلس دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول
نویسنده
مترجمسید محمدمحسن حسینی طهرانی
راویحسین محمدرضایی
ناشر صوتیانتشارات مکتب وحی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه صوتی
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول

abbas masjedian
۱۴۰۱/۸/۲۶
با سلام.. کتابیست بینظیر... اگه خداوند قسمت کند و عمق معارف این کتاب بر قلب انسان اثر کند اونوقت میتوان اهمیت معارف این کتاب و اهمیت نماز و روزه در تعالی و کمال انسان را درک کرد..
علی بابایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
عالی و مفید هر بار که گوش می دهم مطالب تازه است توصیه میکنم من لذت بردم
علیرضا رستمی
۱۴۰۲/۴/۱۹
کتابهای علامه طهرانی واقعا شیرین وپر محتواست عالی
سیما شیخ الاسلامی
۱۴۰۲/۲/۷
من خوشم اومد هم از متن از بیان خواننده
مریم معظمی تفتی
۱۴۰۲/۱/۲۹
جملات بسیار عمیق و قابل تامل و عالی است
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول

برای دریافت کتاب صوتی انوار الملکوت - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.