معرفی و دانلود کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

عکس جلد کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز، نوشته‌ی بهروز قرآنی، کمک‌یار کسانی است که قصد دارند زبان انگلیسی را بدون ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی فراگیرند. این کتاب برای زبان‌آموزان سطوح مقدماتی مناسب است و توانایی خواندن، نوشتن، شنیدن و درک مباحث به زبان انگلیسی را فراهم می‌کند. همچنین نویسنده برای سهولت مطالعه‌، مطالب را به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته تا خواننده ضمن یادگیری واژگان جدید، دروس را به‌درستی بیاموزد.

درباره‌ی کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به‌ صورت خودآموز

یادگیری زبان انگلیسی، یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای کار و تحصیل در دنیای امروز است. در این میان افرادی هستند که از کلاس‌های درس فراری‌اند و ترجیح می‌دهند به‌صورت خودآموز، کسب علم کنند. در این راستا بهروز قرآنی، کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به‌ صورت خودآموز را تألیف کرده که منبع بسیار خوبی برای مطالعه و یادگیری است.

امروزه بیش از هر زمان دیگری، لزوم تسلط بر زبان انگلیسی احساس می‌شود و یادگیری آن به افراد کمک می‌کند تا با دنیا ارتباط برقرار کرده، فعالیت‌های کاری خود را گسترش دهند و با استفاده از این زبان بین‌المللی، دوستان بیشتری بیابند.

فارغ از انواع و اقسام کلاس‌های آموزشی، شماری از افراد ترجیح می‌دهند که یادگیری را به‌صورت خودآموز پیش ببرند. در واقع خودآموزی سبکی از یادگیری است انعطاف‌پذیری بالایی دارد و افرادی می‌توانند مطابق با شیوه‌های مطالعاتی خود، مطالب را بیاموزند. پس اگر جزو افرادی هستید که تمایلی به ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی و تحصیل زیرنظر اساتید را ندارند، کتاب‌های خودآموز بهترین انتخاب برای شما هستند. کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به‌ صورت خودآموز، هر 4 جنبه‌ی مطالعه‌ی زبان، یعنی نوشتن، گفتن، شنیدن و خواندن را پوشش می‌دهد و راهنمایی همه‌جانبه برای تقویت این مهارت‌ است.

بهروز قرآنی این کتاب را به‌نحوی نوشته که برای مبتدیان قابل‌فهم باشد. به همین خاطر هر کسی در سطوح مقدماتی می‌تواند با استفاده از ترفندهای ذکرشده، به یادگیری زبان انگلیسی بپردازد. زمان‌ها، اصطلاحات پرکاربرد، فنون ابتدایی ترجمه و چگونگی طرح سؤالات رایج، مباحث اصلی کتاب پیش‌رو‌اند.

نویسنده در ابتدا شیوه‌های یادگیری زبان را معرفی می‌کند تا خواننده، ضمن آشنایی با مطالب، مناسب‌ترین شیوه را انتخاب کند. سبک شنیداری، بصری و حرکتی، سه شیوه‌ی رایج در یادگیری زبان‌اند. سبک شنیداری مناسب کسانی است که مهارت شنیداری خوبی دارند و می‌توانند از طریق گوش سپردن به پادکست و کتاب‌های صوتی، مطالب را بیاموزند. سبک بصری، بهترین انتخاب برای کسانی است که عادت به نکته‌برداری و خط‌کشی قسمت‌های مهم دارند. همراه داشتن دفترچه و استفاده از فلش‌کارت، راهکارهای مناسبی برای آن‌هاست. و درنهایت یادگیری به سبک حرکتی، نیازمند تجربه‌ی عملی است. زبان‌آموزانی که این شیوه را انتخاب می‌کنند برای درک کامل مطالب باید به‌طور مستقیم با موضوع درگیر باشند.

او تأکید می‌کند که خودآموزان با چالش‌هایی نظیر کمبود وقت، پشت گوش انداختن مطالعه و نداشتن تمرین کافی مواجه‌اند. به همین خاطر توصیه می‌کند که با برنامه‌ریزی دقیق، آماده‌سازی محیط مناسب برای یادگیری، در جریان گذاشتن اطرافیان، هدف‌گذاری، تدوین برنامه‌ی درسی، مرور مطالب، تمرین روزانه و خلاصه‌نویسی، موانع را کنار زده و یادگیری را آغاز کنند. همچنین برای سهولت یادگیری، مطالب را به دو زبان انگلیسی و فارسی نوشته تا زبان‌آموز ضمن آشنایی با واژگان جدید، قادر باشد مطالب را به‌درستی دریابد. دستاورد مطالعه‌ی این کتاب، پشت سر گذاشتن مرحله‌ی ابتدایی و پیمودن پله‌های ترقی است.

بهروز قرآنی تأکید می‌کند که زبان‌آموزان باید حداقل روزی 30 دقیقه از وقت خود را به تمرین اختصاص دهند. چراکه تقویت زبان هم مثل سایر مهارت‌ها، نیازمند تمرین و تداوم است. بنابراین، با پیروی از این اصول می‌توان در بازه‌ی زمانی کوتاهی، به انگلیسی صحبت کرد، نوشت، گوش سپرد و درک کرد. کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به‌ صورت خودآموز، به‌همت انتشارات آوای آرامش منتشر شده است.

کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به‌ صورت خودآموز برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، راهنمایی عالی برای علاقه‌مندان به خودآموزی و زبان‌آموزان سطوح ابتدایی زبان انگلیسی است.

با بهروز قرآنی بیشتر آشنا شویم

بهروز قرآنی، نویسنده‌ی ایرانی متولد سال 1360 است. از آثار او می‌توان به کتاب «آواشناسی و واج‌شناسی» اشاره کرد که توسط انتشارات آوای آرامش منتشر شده.

در بخشی از کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز می‌خوانیم

It should be said that it is never too late to learn, but it is definitely considered golden sometimes. Scientific research on a large number of people, including different age groups, from three to seventy years old, shows that language learning at the age of less than ten years has better results. It seems that with increasing age, the mind cannot learn as it did as a child due to being too busy.

باید گفت هیچوقت برای یادگیری دیر نیست ولی قطعا بعضی زمان ها طلایی محسوب می شود. تحقیقات علمی بر روی تعداد زیادی از افراد شامل گروه های سنی مختلف، از سه سال تا هفتاد سال نشان می دهد که یادگیری زبان در سن کمتر از ده سال نتیجه بهتری در بردارد. گویا با افزایش سن ذهن به دلیل داشتن مشغله فراوان نمی تواند آنطور که در کودکی فرا می گرفت یاد بگیرد.

Adults worry about making mistakes when speaking English, but at a young age, children are more comfortable communicating with a second language, which makes it easier for them to speak.

بزرگسالان در موقع صحبت کردن به زبان انگلیسی نگران اشتباه کردن هستند، ولی در سنین پایین بچه ها خیلی راحت با زبان دوم ارتباط برقرار می کنند و همین امر باعث می شود راحت تر صحبت کنند.

Unlike adults, children often do not have many questions about language structure; For them, English is a means of communication and the structure and rules are not so important to them. On the other hand, when teaching English at an early age, the child speaks much better like an English speaker; Of course, this is different for different children. Children with high IQs learn a second language much faster.

کودکان برخلاف بزرگسالان خیلی وقت ها سوالات زیادی راجع به ساختار زبانی ندارند؛ برای آنها زبان انگلیسی یک وسیله ارتباطی است و ساختار و قواعد چندان برای آنها مهم نیست. از طرفی وقتی در سنین پایین آموزش زبان انگلیسی صورت بگیرد کودک خیلی بهتر مانند یک انگلیسی زبان حرف میزند؛ البته این در مورد کودکان مختلف متفاوت است. کودکان با بهره‌های هوشی بالا خیلی سریع تر زبان دوم را یاد می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول- 4 مهارت زبان انگلیسی
نکات ضروری 4 مهارت زبان انگلیسی
لیسنینگ
اسپیکینگ
روان بودن در کلام
ریدینگ
رایتینگ
ارتباط چهار مهارت با یکدیگر
سبک‌های یادگیری شنیداری، بصری و حرکتی
سه نوع اصلی از سبک‌های یادگیری شنیداری، بصری و حرکتی است.
بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه
تقویت مکالمه و گفت و شنود
فصل دوم- بهبود مهارت‌های شنوائی
اگر محتوا را متوجه نمی‌شویم، چه باید کرد؟
نکته ویژه برای افراد مبتدی
مزایای یادگیری زبان با تماشای فیلم‌های خارجی
فصل سوم- چالش‌های ترجمه و نکاتی که لازم است هر مترجم تازه کار و علاقمندان این رشته باید بدانند
آغاز کار مترجم مبتدی
مراقب نکات پنهان متن باشید.
- اصطلاحات را بشناسید.
- ساختار متن و گرامر را یاد بگیرید
- دایره واژگان خود را گسترش دهید
- مفهوم متن را درک کنید
مترجم مبتدی
فصل چهارم- زمان‌ها در انگلیسی
1-زمان حال ساده
2-حال استمراری
3-ماضی نقلی
4-حال کامل استمراری
5-گذشته ساده
6-گذشته استمراری
7-گذشته کامل
8-گذشته کامل استمراری
9-آینده ساده
10-آینده کامل
11-آینده استمراری
12-آینده کامل استمراری
فصل پنجم - تاثیرات یادگیری زبان انگلیسی بر زندگی افراد
فواید یادگیری زبان انگلیسی
افزایش اعتماد به نفس
تاثیر مثبت در تحصیلات و افزایش اطلاعات عمومی
افزایش فرصت‌های شغلی
چگونه یادگیری زبان رفتار شما را تغییر می‌دهد؟
تربیت ذهن
صرفه جویی در زمان
معایب
امکان ضعیف شدن مهارت‌های شفاهی
زبانهای بیشتر، دایره لغات کمتر
تفاوت یادگیری زبان دوم در بزرگسالان و کودکان
فصل ششم - اصطلاحات کاربردی
به فارسی ترجمه کنید
به انگلیسی ترجمه کنید
فصل هفتم - آدرس دادن
دستورالعمل‌های خاص
نشانه‌ها
حرف اضافه
پاسخ اصطلاحات انگلیسی به فارسی
پاسخ به اصطلاحات فارسی به انگلیسی
References

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آوای آرامش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات151
زبانفارسی
شابک978-622-7539-90-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

برای دریافت کتاب مهارت‌ها و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.