معرفی و دانلود کتاب مهمانی به نام غصه

عکس جلد کتاب مهمانی به نام غصه
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهمانی به نام غصه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهمانی به نام غصه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهمانی به نام غصه

ایوا ایلند در کتاب مهمانی به نام غصه، علاوه بر اینکه کودکان را با احساس غم و اندوه آشنا می‌کند، فعالیت‌هایی را پیشنهاد می‌دهد تا به وسیله‌ی آن‌ها چهره‌ای جدید به ناراحتی‌شان بدهند و به آرامش برسند.

درباره‌ی کتاب مهمانی به نام غصه:

گاهی غم و غصه به صورت ناگهانی به سراغتان می‌آید و مهمان دل‌هایتان می‌شود؛ آن هم مهمان ناخوانده! اندوه در هر سن و شرایطی ترسناک و گیج‌کننده است و اگر برای مدت زمانی طولانی بماند، تمام وجودتان را فرا می‌گیرد.

شاید بیشتر اوقات ندانید که چطور از دستش راحت شوید! پس باید چیکار کرد؟ در این شرایط در جایی تنها بنشینید و فکر کنید، به نقاشی کردن مشغول شوید یا بیرون بروید. ایوا ایلند در کتاب مهمانی به نام غصه (When sadness is at your door) به شما یاد می‌دهد تا از آن نترسید، بلکه دوستش شوید و برایش اسم بگذارید. آیا تا به حال فکر کرده‌اید اگر به حرف‌های اندوه درون‌تان گوش دهید و آن را نادیده نگیرید چه اتفاقی می‌افتد؟ شاید غصه فقط می‌خواهد مطمئن شود که او هم مثل همه پیش شما جایی دارد و بعد برای همیشه برود.

کتاب مهمانی به نام غصه برای چه کسانی مناسب است؟

این قصه به کودکان 3 تا 7 ساله که به داستان‌های آموزنده علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

با ایوا ایلند بیشتر آشنا شویم:

وی از تصویرگران و نویسندگان هلندی به شمار می‌رود که در انگلستان زندگی می‌کند. ایوا ایلند (Eva Eland) دارای مدرک کارشناسی ارشد تصویرگری کتاب کودکان است.

در بخشی از کتاب مهمانی به نام غصه می‌خوانیم:

بعضی وقت‌ها غصه سرزده می‌آید به سراغت.
همه جا دنبالت می‌آید.
و می‌نشیند کنارت. آنقدر می‌آید نزدیکت که نفس کشیدن برایت سخت می‌شود.
شاید بخواهی قایمش کنی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهمانی به نام غصه
نویسنده
مترجمپیام ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-462-631-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهمانی به نام غصه

نجمه بابایی
۱۴۰۲/۴/۱۹
این کتاب براحتی بیان میکنه احساسات از انسان جداهستن و در قالب داستان برای بچه‌ها میگه که شما میتونین احساساتتون رو کنترل کنین
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مهمانی به نام غصه

برای دریافت کتاب مهمانی به نام غصه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.