معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا

عکس جلد کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا

با کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر به ماجراجویانه‌ترین شب‌نشینی دنیا قدم بگذارید! این مهمانی در خانه‌ی زویی، گورخر کوچک داستان برگزار می‌شود و همه‌ی دوستان جنگل ازجمله پپا و ربکا و امیلی قرار است شب را در خانه‌ی او سر کنند. البته مراقب باشید. چرا که بابای زویی خواب است و ممکن است سروصدای شما و دیگر بچه‌ها او را بیدار کند.

درباره‌‌ی کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا

پپا امشب به یک میهمانی ویژه و متفاوت دعوت شده. پس با او و دیگر بچه‌های بازیگوش جنگل همراه شوید تا ببینیم قرار است در خانه‌ی زویی چه اتفاقاتی رخ دهد. نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) قصه‌نویسان پرمخاطب دنیای کودک و خالقان داستان دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا (Peppa's First Sleepover) میزبان شما در این شب‌نشینی هیجان‌انگیز خواهند بود.

معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا

امشب برای پپا، خوک کوچک و دوست‌داشتنی داستان ما یک شب متفاوت است؛ همین‌طور برای دیگر دوستان او یعنی ربکا خرگوش کوچک و امیلی فیل مهربان. سوزی، بره‌ی خنده‌روی داستان نیز در این تجربه‌ی بامزه با دیگر بچه‌ها شریک است. اما ماجرا چیست؟ پپا و دیگر رفقایش امشب به خانه‌ی زویی دعوت شده‌اند. زویی یک گورخر کوچک است که به همراه پدر و مادر خود زندگی می‌کند. او به صرف شام و بازی از دوستان خود دعوت کرده و البته قرار است همگی شب را در خانه‌ی زویی بمانند. این اولین تجربه‌ی بیرون از خانه ماندن پپاست و حسابی بابت آن هیجان دارد. مهمانی پرسروصدای زویی آغاز می‌شود و البته در بین این همه هیاهو، بعید است تا صبح خواب به چشم کسی بیاید. پپا، امیلی و دیگر دوستانشان سرگرم بازی شده‌اند و همراه خوردن خوراکی بالا و پایین می‌پرند. در طرف دیگر خانه، بابای زویی به خواب عمیقی رفته است. او باید صبح فردا بیدار شود و خود را برای کار آماده کند. اما با این همه سروصدایی که در خانه پیچیده بعید است تا صبح خواب خوش به چشمش بیاید. در این شرایط عجیب، پپا و دوستانش باید تصمیم تازه‌ای بگیرند. آیا آن‌ها می‌توانند بدون سروصدا خود را سرگرم کنند؟

داستان پپا و مهمانی پرماجرا یک قصه‌ی خواندنی و سرشار از تصاویر رنگی و شاد برای مخاطبان کوچک دنیای کتاب است؛ داستانی که در عین ماجرای جذاب و پرکشش، نکات آموزشی زیادی را در خود دارد. پپا شخصیت اصلی ماجرا و دوستانش چالش تازه‌ای سر راه خود می‌بینند. اما آن‌ها عاشق کمک به یک‌دیگر و پیدا کردن راه تازه برای مشکلات هستند. پس دست‌به‌دست هم می‌دهند و در کنار خوانندگان کوچک خود درس مسئولیت‌پذیری، دوستی و مهربانی را تمرین می‌کنند. این داستان در سال 2011 منتشر شده و با ترجمه‌ی مهسا خسروی و تلاش‌های انتشارات افق به دست شما رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) نام یک مجموعه‌ی داستانی مصور برای گروه سنی خردسالان، به قلم نویل استلی و مارک بیکر است. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با برادرش جورج و پدر و مادرشان زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده است.

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان خواندنی و آموزنده را به کودکان 3 تا 7 سال و مخاطبان کوچک قصه‌های حیوانات پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا می‌خوانیم

مامان زویی که از خواب بیدار شده، می‌آید سراغشان و می‌گوید: «هیس! سعی کنید آرام باشید تا بابای زویی بتواند بخوابد! حالا لطفاً همگی بروید توی کیسه‌خواب‌هایتان.»
پپا می‌پرسد» «خب، حالا چه کار کنیم؟»
زویی می‌گوید: «چطور است یک جشن شبانه راه بیندازیم؟»
سوزی خیلی آرام می‌گوید: «پس باید یواشکی بروم توی آشپزخانه»
زویی می‌گوید: «هیس!» و دخترها را به سمت آشپزخانه می‌برد. هرکدام میوه‌ی خوش‌مزه‌ای برای جشن شبانه‌شان برمی‌دارند. صدای تاپ‌تاپ پاهایشان بلند می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353903-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا

برای دریافت کتاب دنیای پپا 11: پپا و مهمانی پرماجرا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.