معرفی و دانلود کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش

عکس جلد کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش

کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش، کتاب علمی کودکانه‌ای از مجموعه‌ی 10 جلدی موجودات حال به هم زن، نوشته‌ی الیس گراول است که کلی حقایق جذاب درباره‌ی خفاش‌ها به کودکان آموزش می‌دهد. لحن طنز کتاب به همراه تصویرهای شیطنت‌آمیز و بانمک، باعث می‌شود کودکان علاوه بر یادگیری اطلاعات بسیاری درباره‌ی خفاش، که شاید به نظرشان ترسناک یا چندش‌آور بیاید، کلی بخندند و ترسشان بریزد!

درباره‌ی کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش

کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش (The Bat: Disgusting Critters)، نوشته‌ی الیس گراول (Elise Gravel) برای همه‌ی کودکانی که عاشق کتاب‌های علمی هستند مناسب است. بسیاری از کودکان، با کتاب‌های علمی، دانستنی‌های زیادی یاد می‌گیرند که به آن‌ها کمک می‌کند نسبت به دنیای آگاهی و شناخت بیشتری پیدا کنند و در ضمن چیزهای زیادی برای گفتن داشته باشند. خیلی کیف می‌دهد وقتی که دیگران از ترسشان نسبت به خفاش‌های حال به هم زن می‌گویند، وارد بحث شوید و چند تا حقیقت علمی جذاب بگویید که جمع را غافلگیر و همه‌ی نظرها را به شما جلب می‌کند! کودکان دوره‌ی ابتدایی عاشق این کار هستند. کتاب غیر داستانی موجودات حال به هم زن: خفاش، همه‌ی اطلاعاتی را که برای یک کودک دبستانی مفید است، درباره‌ی خفاش‌ها به او ارائه می‌دهد. از اینکه جزو کدام دسته حیوانات هستند، چند گونه دارند، در چه مناطقی زندگی می‌کنند، چه چیزی را به‌عنوان غذا می‌خورند و اینکه در نهایت می‌توان به چشم حیواناتی بانمک و دوست‌داشتنی به آن‌ها نگاه کرد.

بسیاری از کودکان هم، درگیر ترس‌ از حیوانات مختلف، مخصوصا موجودات حال به هم زن هستند. خفاش‌ها هیچ سابقه‌ی خوبی در ادبیات، فیلم‌ها و سریال‌های کودکانه ندارند. آن‌ها به ترسناک، خونخوار و زشت‌بودن معروفند. اما اگر فقط کمی به این موجودات کوچک خاکستری‌رنگ توجه کنید و اندکی بیشتر درباره‌شان بدانید، شاید تصمیم بگیرید آن‌ها را به‌عنوان حیوان مورد علاقه‌تان انتخاب کنید یا حداقل دیگر آنقدرها چندش‌آور بودنشان به نظرتان نمی‌آید. خصوصا اگر این اطلاعات با زبان طنازانه‌ی الیس گراول به شما منتقل شود. تصویرگری‌های کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش به قدری خنده‌دار و شوخ‌طبعانه است که نه تنها کودکان، که بزرگترها را هم به خنده وا می‌دارد. تصویرها، با بخشیدن شخصیتی ناز و دوست‌داشتنی به خفاش، او را از موجودی حال به هم زن به موجودی دوست داشتنی تبدیل می‌کنند.

نسترن فتحی، مترجم خوب حوزه‌ی کودک و نوجوان، کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش را به همان شوخ‌طبعی و صمیمیت نثر اصلی ترجمه کرده است و نشر کتاب چ، واحد تخصصی کتاب‌های کودکان و نوجوانان نشر چشمه، این کتاب را با کیفیت عالی به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی موجودات حال به هم زن

مجموعه‌ی 10 جلدی موجودات حال به هم زن را، الیس گراول، درباره‌ی موجوداتی که آدم‌ها معمولا دوستشان ندارند نوشته و تصویرگری کرده است و این کار را آنقدر شیرین و بانمک انجام داده است که می‌تواند همه را به موجودات حال به هم زن علاقه‌مند کند! نویسنده در این مجموعه با نوشته‌های کوتاه و شوخ‌طبعانه‌ی خود، حیوانات مختلف را به کودکان رده‌ی سنی 6 تا 9 سال معرفی می‌کند و درباره‌ی ظاهر، محل زندگی، گونه‌های مختلف، تغذیه و ویژگی‌های خاص هر حیوان نکات جالبی ارائه می‌شود. تصویرسازی‌های این مجموعه در عین سادگی بسیار بانمک و پر از شوخی است و کودکان را حسابی به خنده می‌اندازد. موجودات حال به هم زنی که در این مجموعه معرفی می‌شوند شامل: سوسک، پشه، مگس، کرم، عنکبوت، خفاش، موش فاضلاب، شپش سر، حلزون بی‌صدف و وزغ هستند. همه‌ی این مجموعه را نسترن فتحی برای نشر کتاب چ ترجمه کرده است.

کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش برای کودکان 6 تا 9 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش می‌خوانیم

خفاش‌ها به شکل دسته‌جمعی در گروه‌های بزرگ زندگی می‌کنند. آن‌ها سرپناه‌هایی مثل غار، درخت و سقف خانه پیدا می‌کنند. خفاش ترجیح می‌دهد شب‌ها بیرون برود و روزها استراحت کند. او این شکلی می‌خوابد: آویزان و سر و ته.

خفاش در زمستان به خواب زمستانی می‌رود. او دمای بدنش را پایین می‌آورد. این‌طوری می‌خوابد و در کل زمستان انرژی ذخیره می‌کند. از آنجایی که خفاش پستاندار است، خفاش ماده تخم نمی‌گذارد. او یک یا دو بچه می‌زاید. بچه‌خفاش‌ها می‌توانند در یک‌ماهگی پرواز کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موجودات حال به هم زن: خفاش
نویسنده
مترجمنسترن فتحی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-5212-54-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش

برای دریافت کتاب موجودات حال به هم زن: خفاش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.