معرفی و دانلود کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها

عکس جلد کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها

کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها نوشته‌ی راب اسکاتون داستانی آموزنده درباره‌ی اعتمادبه‌نفس و دوستی است. نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز در اثر پیش‌رو ماجرای اسپلتِ گربه را روایت می‌کند که در اولین روز مدرسه دوست صمیمی‌اش یعنی سیمورِ موش را همراه خود می‌برد... . در سال 2010 انیمیشنی با اقتباس از این کتاب مصور ساخته شد.

درباره‌ی کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها

اسپلتِ گربه امروز برای اولین‌بار به مدرسه می‌رود اما اصلا خوشحال نیست. راستش او واقعا از اینکه هیچ دوست جدیدی پیدا نکند می‌ترسد. به همین دلیل بچه گربه‌ی سیاه همه‌ی تلاشش را می‌کند تا در خانه بماند، مثلا خودش را به در خانه می‌چسباند یا می‌گوید چون جوراب تمیز ندارد نمی‌تواند بیرون برود! مادر با ملایمت او را همراه خود می‌برد و اسپلت در آخرین لحظه، سیمور، موش خانگی‌اش را در کیف می‌گذارد تا احساس تنهایی نکند، بی‌خبر از اینکه هم‌کلاسی‌هایش او را به چشم طعمه می‌بینند...

راب اسکاتون در کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها (Splat the Cat) درس‌های مهمی به کودکان می‌آموزد. او با ظرافت نشان می‌دهد نگرانی‌های قبل از ورود به مدرسه چطور با گذشت زمان از بین می‌روند و دوستی چگونه بر همه‌چیز غلبه می‌کند. این اثر که توسط آناهیتا حضرتی کیاوندانی به فارسی برگردانده شده با تصاویر سرگرم‌کننده حتی بزرگسالان را به خود جذب خواهد کرد. در پایان باید گفت انتشارات پرتقال اثر پیش‌رو را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی موش و گربه

آیا موش و گربه می‌توانند دوستان خوبی برای هم باشند؟ مجموعه‌ی موش و گربه (Splat the cat) نوشته‌ی راب اسکاتون بارها توسط منتقدان گوناگون تحسین شده و یکی از عناوین پرفروش نیویورک‌تایمز است. این داستان‌های 11 جلدی رفاقت یک گربه‌ی سیاه و موش کوچکی را روایت می‌کنند که بهترین دوست یکدیگر هستند. آن‌ها لحظات خود را به شیطنت و بازیگوشی می‌گذرانند. ظاهرا هیچ خبری از دعواهای معمول موش و گربه‌ای نیست اما آیا وضعیت همیشه اینطور می‌ماند؟ باید دید!

اقتباس کارتونی از کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها

استودیو Weston Wood به همراه شرکت Soup2Nuts انیمیشنی 9 دقیقه‌ای با اقتباس از این داستان تولید کردند که سال 2010 منتشر شد.

جوایز و افتخارات کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها

  • یکی از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک‌تایمز
  • رتبه‌ی چهارم کتاب‌های مصور سال 2008 از دیدگاه مجله‌ی تایم

نکوداشت‌های کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها

  • همه چیز در این کتابِ مصور زیبا و دلنواز است. (بررسی‌های کراکوس)
  • اثری پر از جزئیات فوق‌العاده و بسیار رضایت‌بخش. (پابلیشرز ویکلی)
  • داستان چنان شوق و هیجانی در کودکان به وجود می‌آورد که دوباره برای مطالعه‌ی آن بازخواهند گشت. (بوک‌لیست)

کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها مناسب چه کسانی است؟

کودکان گروه سنی 3 تا 7 سال مخاطب این داستان زیبا هستند. همچنین اگر قصد دارید کودک دلبند خود را برای ورود به مدرسه آماده کنید و بخشی از اضطراب او را در مواجهه با محیط آموزشی جدید کاهش دهید، این کتاب آموزنده را از دست ندهید.

با راب اسکاتون بیشتر آشنا شویم

رابرت اسکاتون (Rob Scotton) تصویرگر و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز است. او آثار متعددی منتشر کرده که عناوین بسیاری از آن‌ها مانند «اسپلت تشکر می‌کند»، «اسپلت عاشق می‌شود»، «اسپلت کارآگاه مخفی»، «پیش به سوی استخر» و «گوسفندی به نام راسل» به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها می‌خوانیم

مادرش موهایش را شانه زد و گفت: «میووو شد... یعنی عالی شد!»

مادرش گفت: «ظرف ناهارت را جا نگذاری.»

اسپلت فکر کرد امروز به یک دوست احتیاج دارم. برای همین سیمور موش خانگی‌اش را انداخت توی ظرف ناهارش.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-234-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها

برای دریافت کتاب موش و گربه: موشی در مدرسه گربه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.