معرفی و دانلود کتاب مشکل زرافه‌ای

عکس جلد کتاب مشکل زرافه‌ای
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مشکل زرافه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مشکل زرافه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مشکل زرافه‌ای

کتاب مشکل زرافه‌ای داستانی آموزنده با تصاویر گیراست که توانست افتخار اثر منتخب انجمن صنفی کتابخانه‌های جوان (Junior Library Guild) را از آن خود کند. جوری جان، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز در این کتاب ماجرای زرافه‌ای به اسم ادوارد را روایت می‌کند که از ویژگی‌های ظاهری‌اش راضی نیست و سعی دارد خودش را تغییر دهد... .

درباره‌ی کتاب مشکل زرافه‌ای

آیا می‌توانید حدس بزنید چه مشکلی زرافه را اذیت می‌کند؟ گردن درازش؟ بله، دقیقا همینطور است. ادوارد نمی‌تواند بفهمد چرا گردنش اینجور کشیده و خب البته، کمی هم مسخره است! او هر راهی را که بگویید برای پنهان کردن گردن بلندش امتحان کرده اما تلاش‌هایش آنقدرها هم موفقیت‌آمیز نبوده‌اند. درست در روزی که راوی کتاب مشکل زرافه‌ای (Giraffe problems) ناامید شده و فکر می‌کند مجبور است این گردن زشت را تا آخر عمر تحمل کند، لاکپشتی به اسم سایروس وارد زندگی او می‌شود. او با قصه‌ای جالب به ادوارد نشان می‌دهد گردن او و بلندی‌اش هدفی دارد. به‌نظرتان زرافه‌ی داستان به حرف‌های لاکپشت چه جوابی می‌دهد؟ این را دیگر نمی‌توانیم بگوییم!

این داستان طنزآلود اما آموزنده اهمیت عشق ورزیدن به خودمان را نشان می‌دهد، اینکه چطور پذیرفتن همه‌ی ویژگی‌های ظاهری‌مان حتی اگر مطلوبمان نیستند آرامش و نشاط را به زندگی‌مان هدیه می‌کند. کتاب مشکل زرافه‌ای روایتی عالی برای آموختن مهربانی با خود است که مطالعه‌ی آن برای بزرگسالان نیز لذتبخش خواهد بود.

در پایان باید اشاره کرد این اثر درخشان توسط آناهیتا حضرتی به زبان فارسی برگردانده شده و با همت انتشارات پرتقال در ایران به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب مشکل زرافه‌ای

  • انتخاب برتر لیست IndieNext
  • بهترین کتاب بوک‌لیست ریدِر
  • پرفروش‌ترین کتاب مستقل ملی
  • کتاب منتخب انجمن صنفی کتابخانه‌ی جوان
  • مورد انتظارترین کتاب کودکان آمازون در پاییز 2018
  • منتخب موردانتظارترین کتاب کودکان پابلیشرز ویکلی در سال 2018

نکوداشت‌های کتاب مشکل زرافه‌ای

  • یک کمدی آموزنده. (School Library Journal)

  • خندیدن با این کتاب تضمینی است! (Publisher's Weekly)

  • اصیل و خنده‌دار! کتابی که بعدا به آن بازمی‌گردید. (Picture Books Blogger)

  • قصه‌ای درباره‌ی پذیرش خودمان، درست به همان شکلی که هستیم. (Booklist)

  • داستان خنده‌دار دیگری از جوری جان که به ما نشان می‌دهد چطور ویژگی‌های به‌ظاهر دوست‌نداشتنی‌مان را بپذیریم. (IndieNext)

  • تصاویر این کتاب جدا چشم‌گیر و اثرگذارند. (بررسی‌های کراکوس)

  • این اثر الگویی زیبا را برای عشق به خود و دوستی بی‌قید به خوانندگانش عرضه می‌کند. (The Horn Book)

کتاب مشکل زرافه‌ای مناسب چه کسانی است؟

گروه سنی 3 تا 7 سال مخاطبان این داستان هستند. همچنین والدین، مربیان و تمام اشخاصی که به‌نحوی در ارتباط با کودکان قرار دارند می‌توانند از داستان مشکل زرافه‌ای برای آموزش مفهوم مهربانی با خود استفاده کنند.

با جوری جان بیشتر آشنا شویم

جوری جان (Jory John) نویسنده‌ی مطرح آمریکایی است. آثار او از محبوبیت گسترده‌ای در سراسر جهان برخوردارند و عموما به دلیل تصویرپردازی‌های هنرمندانه نیز مورد تحسین منتقدان قرار می‌گیرند. از افتخارات او می‌توان به دوبار دریافت E.B. White Read-Aloud، حضور در لیست نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز، انتخاب آثارش به عنوان بهترین کتاب کودک سال آمازون، نامزد جایزه دوروتی کنفیل و کسب جایزه‌ی Goodnight Already اشاره کرد.

«دوتا خفن»، «همه‌ی دوست‌های من»، «من خوب هستم!»، «من بد نیستم!» و «شب به خیر دیگه!» اسامی برخی از کتاب‌های جوری جان هستند.

در بخشی از کتاب مشکل زرافه‌ای می‌خوانیم

مامانم همیشه می‌گفت من باید به گردنم افتخار کنم. می‌گفت حیوانات دیگر خیلی دوست دارند گردنی مثل من داشته باشند. آره، حتما!

مامان ببخشیدها، ولی هیچکس این گردن را نمی‌خواهد. گردنم از آن گردن‌هاست که فقط یک مامان می‌تواند قربان صدقه‌اش برود. به‌خاطر این گردن مجبورم خودم را آنقدر قایم کنم تا خورشید غروب کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مشکل زرافه‌ای
نویسنده
مترجمآناھیتا حضرتی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات35
زبانفارسی
شابک978-600-462-468-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مشکل زرافه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مشکل زرافه‌ای

برای دریافت کتاب مشکل زرافه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.