معرفی و دانلود کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم)

عکس جلد کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم)
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم)

کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم)، تألیف مشترک فرشاد هادیان فرد و حسین ایروانی است که با همکاری جمعی از رتبه‌های برتر کنکور نوشته شده و یکی از بهترین کتاب‌های کمک آموزشی کنکوری در درس شیمی به‌شمار می‌رود. این کتاب به طور اختصاصی بر مطالب حفظی تمرکز دارد و هزاران عبارت دشوار و مبهم کتاب‌های درسی شیمی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را برای شما بررسی می‌کند.

درباره‌ی کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم)

از زمانی که تست‌های چندموردی به تست‌های کلاسیک چهارگزینه‌ای کنکور اضافه شده‌اند، عبارات کتاب‌های درسی نقش مهم‌تری به خود گرفتند. کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم) به همین منظور طراحی و تألیف شده است تا این عبارات مهم را به کمک آن به‌صورت خط به خط بررسی کنید و هیچ نکته‌ای را از قلم نیندازید.

کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم) حاصل کار گروهی فرشاد هادیان فرد و حسین ایروانی در کنار جمعی از رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی است. مهارت‌ها و تجربیات این رتبه‌های برتر، تأثیر بسیار مهمی بر تألیف این کتاب گذاشته و تمامی دغدغه‌های دانش‌آموزان کنکوری را وارد آن کرده است.

این کتاب دارای ده فصل مطابق با فصل‌های کتاب‌های درسی دهم تا دوازدهم است و یک فصل مسائل شامل عبارت‌های مسئله‌دار در آن قرار گرفته. تمامی عبارت‌‌های کتاب درسی در این کتاب کمک آموزشی تحت پوشش قرار گرفته‌اند و عبارت‌های ساده تا دشوار و مبهم کنکور نیز در آن ذکر شده‌اند تا با تمامی انواع عبارات آشنایی پیدا کنید. پاسخنامه‌ی این کتاب کاملاً مختصر و در عین حال جامع است و برای افزایش سرعت تست‌زنی، فرمول‌های کارراه‌اندازی نیز در اختیار شما می‌گذارد.

کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم) به کوشش انتشارات خیلی سبز منتشر شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی فیزیک و علوم تجربی است که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند.

فهرست مطالب کتاب

پایه‌ی دهم
فصل 1: کیهان زادگاه الفبای هستی
فصل 2: ردپای گازها در زندگی
فصل 3: آب، آهنگ زندگی
پایه‌ی یازدهم
فصل 1: قدر هدایای زمینی را بدانیم
فصل 2: در پی غذای سالم
فصل 3: پوشاک، نیازی پایان‌ناپذیر
پایه‌ی دوازدهم
فصل 1: مولکول‌ها در خدمت تندرستی
فصل 2: آسایش و رفاه در سایه‌ی شیمی
فصل 3: شیمی جلوه‌ای از هنر، زیبایی و ماندگاری
فصل 4: شیمی، راهی به سوی آینده‌ای روشن‌تر
مسائل
عبارت‌های مسئله‌دار
پاسخنامه‌ی تشریحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-622-230-464-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم)

برای دریافت کتاب موضوعی عبارت‌های درست و نادرست شیمی (دهم، یازدهم، دوازدهم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.