معرفی و دانلود کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی

عکس جلد کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی

در سفر به ترکیه و یا در ارتباط با افرادی که به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند، کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی نوشته‌ی نگین آهویی می‌تواند نقش یک مترجم همراه کارکشته را برای شما ایفا کند و ارتباطی شیوا و مؤثر را برای شما رقم بزند.

درباره‌ی کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی

کتاب‌های مکالمه‌ی روزانه که به عنوان کتاب راهنمای زبان نیز شناخته می‌شوند، منابع ارزشمندی برای افرادی هستند که به دنبال یادگیری یک زبان جدید یا بهبود مهارت‌های ارتباطی خود در یک زبان خارجی در سریع‌ترین حالت ممکن هستند. این کتاب‌ها مجموعه‌ای جامع از عبارات و جملات رایج و پرکاربرد را ارائه می‌دهند که برای تعاملات روزمره ضروری به نظر می‌رسند. کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی نوشته‌ی نگین آهویی نیز یکی از آثار این دسته از کتاب‌های آموزش زبان به شمار می‌رود.

یکی از مزایای کلیدی کتاب‌های مکالمه‌ی روزمره از جمله این کتاب، نسبت به دیگر گونه‌های آثار آموزش زبان، کاربردی بودن محتوای آن‌هاست. این کتاب‌ها طیف گسترده‌ای از موضوعات و موقعیت‌های رایج روزانه، از جمله احوال‌پرسی، معرفی، درخواست کمک، سفارش غذا، رزرو بلیت و… را پوشش می‌دهند. کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی با تمرکز بر سناریوهای زندگی واقعی، به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد تا به سرعت واژگان و عبارات لازم را برای استفاده در مکالمات روزمره‌ی خود با افرادی که به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند بیاموزند.

علاوه بر این، کتاب‌های مکالمه‌ی روزانه اغلب شامل رونویسی‌های آوایی یا راهنمای تلفظ هستند تا به زبان‌آموزان در تلفظ صحیح کلمات و عبارات کمک کنند. کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این نکته به ویژه برای افرادی که با تلفظ کلمات زبان مقصد آشنا نیستند بسیار مفید و کارآمد است. این اثر با ارائه‌ی دستورالعمل‌های روشن در مورد نحوه‌ی تلفظ کلمات، به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های گفتاری خود را توسعه دهند و به توانایی خود در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران اعتماد کنند.

یکی دیگر از مزایای کتاب‌های مکالمه‌ی روزانه سازماندهی و ساختار منظم آن‌هاست. این کتاب‌ها معمولاً عبارات و جملات را به ترتیب منطقی ارائه می‌کنند. به این معنا که کتاب با احوال‌پرسی و جمله‌های مستعمل در معاشرت‌های اولیه شروع می‌شود و به تدریج به سراغ مکالمات پیچیده‌تر و موقعیت‌های خاص می‌رود. این رویکرد سیستماتیک به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد تا در فراگیری زبان جدید، پایه و بنیانی محکم و استوار بنا کنند و به تدریج دایره‌ی لغات و مهارت‌های مکالمه‌ی خود را گسترش دهند.

توجه به این نکته ضروری است که اگرچه کتاب‌های مکالمه‌ی روزانه ابزارهای ارزشمند و سریعی برای یادگیری زبان‌های خارجی هستند، اما نباید به آن‌ها به عنوان تنها منبع فراگیری زبان اعتماد کرد. بهترین حالت استفاده از این کتاب‌ها این است که آن‌ها را در کنار منابع دیگر مانند دوره‌های آموزش زبان، تجربیات حضوری، کتاب‌های دستور زبان و تمرین منظم استفاده نمود. در همین راستا فراموش نکنید که یادگیری زبان‌های خارجی یک فرایند پویا است و نیازمند مشارکت فعال و قرار گرفتن در معرض استفاده از زبان است. کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی به شما کمک می‌کند که در حضور افرادی که به این زبان صحبت می‌کنند، با اعتماد به نفسی سرشار بتوانید مقصود خود را بیان نموده و به برقراری ارتباط با آنان بپردازید.

کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی نوشته‌ی نگین آهویی به همت انتشارات یوشیتا تهیه و منتشر شده است.

کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی برای چه کسانی مناسب است؟

چه در سفر به شهرهایی که مردمان آن به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و چه صرفاً در مکالمه با افراد بومی این زبان، این کتاب به عنوان منبع مفیدی عمل می‌کند که در هر زمان و موقعیتی می‌توانید به آن رجوع کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: حروف الفبا و تلفظ آن‌ها
بخش دوم: گرامر ترکی استانبولی
بخش سوم: جملات، سؤالات و لغات پرکاربرد عمومی
بخش چهارم: کلمات توصیفی و عمومی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-622-5911-37-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان ترکی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی

ثریا مازوجی
۱۴۰۲/۷/۱۵
دوستان عزیزم، این مجموعه‌ی مکالمه، به اندازه‌ی چندین جلسه و چندین ترم مکالمه ارزشمنده، من زبان استانبولی خوندم و با این کتاب مفید، کلی مکالمه یاد گرفتم، بسیار بسیار سپاسگزارم از اینکه این کتاب ارزشمند رو با این قیمت ناچیز در اختیار ما گذاشتید
شبنم
۱۴۰۲/۸/۹
خیلی خوبه از این لحاظ که کامله تقریبا بیشتر کلمات رو داره
ولی اینکه تعدا جملات کم هستش برای اینکه جمله سازی کنی سخته برای کسانیکه اصلا زبان ترکی بلد نیستند
Roza h
۱۴۰۳/۱/۴
به نظر من مفید بود و خیلی از مواردی را که در مکالمات روزانه لازم هست در این کتاب گفته شده.
minoo sheykhi
۱۴۰۲/۸/۲۱
برای شروع خوبه و در کنارش اگر فیلم به زبان ترکی ببینید بهتر هم میشه
میترا رورا🍊🍊🍊🍊🍊🍊
۱۴۰۳/۱/۲
زبان ترکی‌ام رو خیلی بهتر کرد
yeganemir
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خیلی کتاب مفیدیه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی

برای دریافت کتاب مکالمات روزمره ترکی استانبولی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.