معرفی و دانلود کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها

عکس جلد کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها

کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها نوشته‌ی تد آرنولد، داستان مفرح خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که همراه با مگسی به نام ویزگول به سفر می‌روند؛ آن‌ها ابتدا فکر می‌کنند که بهتر است ویزگول به این سفر نیاید اما با رقم خوردن ماجراهایی بامزه، در آخر همه از حضور ویزگول در این سفر خوشحال می‌شوند.

موضوع کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها چیست؟

پدر و مادر ویز ابتدا اجازه نمی‌دهند تا ویزگول که یک مگس و حیوان خانگی پسرشان است، همراه با آن‌ها به سفر بیاید. آن‌ها می‌ترسند که او گم شود اما وقتی پدر، ویزگول را در صندوق عقب ماشین دید، همه فهمیدند که ویزگول هم راهی این سفر شده است. با اینکه همه نگران ویزگول هستند اما او کاری می‌کند تا همه یک سفر خوب را تجربه کنند... اگر می‌خواهید بدانید که ویزگول در سفر چه کارهایی می‌کند باید ماجراهای بامزه داستان ویزگول از اون بالاها (Fly High, Fly Guy) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه مگسک و پسرک:

تد آرنولد (Tedd Arnold) در این مجموعه، داستان‌هایی با چاشنی طنز درباره‌ی دوستی بین یک پسر بچه و یک مگس را به تصویر کشیده است که هم کودکان را سرگرم کرده و هم مفاهیمی را به آن‌ها می‌آموزد. با خواندن قصه‌های مجموعه مگسک و پسرک (Fly Guy) کودکان یاد می‌گیرند که در هیچ موضوعی قطعیت وجود ندارد و می‌توان به هر قضیه‌ای با دیدی تازه نگاه کرد. این مجموعه همچنین مفاهیمی مانند امید، اطمینان داشتن به توانایی‌های فردی و... را به کودکان یادآور می‌شود.

کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها مناسب چه کسانی است؟

این داستان دوست داشتنی همراه با تصویرگری‌های زیبا برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و خنده‌دار خواهد بود و به آن‌ها یاد می‌دهد که داشتن یک حیوان خانگی عجیب چه دردسرهایی ممکن است به همراه داشته باشد.

در بخشی از کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها می‌خوانیم:

تماشای آثار هنری که تمام شد، پدر و مادر ویز گفتند: ای بابا! پس این ویزگول کجاست؟ حتما دوباره گم شده.
ویز گفت: «نه بابا، اینجاست! ویرگول هنرمند شده.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها
نویسنده
مترجمعرفان حسن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-8675-14-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها

برای دریافت کتاب مگسک و پسرک 5: ویزگول از اون بالاها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.