معرفی و دانلود کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول

عکس جلد کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول

کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول نوشته‌ی تد آرنولد، ماجرای طنز و دوست داشتنی مگسی به نام ویزگول را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد همراه با بچه‌ها در تیم فوتبال بازی کند. به نظر شما یک مگس می‌تواند فوتبال بازی کند؟

موضوع کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول چیست؟

ویز پسر بچه‌ای است که می‌خواهد در مسابقه‌ی فوتبال بازی کند. او یک حیوان خانگی عجیب دارد؛ یک مگس به نام ویزگول! زمانی که ویز برای مسابقه آماده می‌شود ویزگول هم دلش می‌خواهد که جزیی از تیم باشد و فوتبال بازی کند اما مربی می‌گوید که «مگس‌ها نمی‌توانند فوتبال بازی کنند» به همین دلیل ویزگول روی نیمکت می‌نشیند. زمانی که بازی شروع می‌شود تیم ویز عقب می‌افتد به همین دلیل مربی ویزگول را هم به زمین می‌فرستد... اما یک مگس چه کمکی می‌تواند به تیم کند؟ صبر داشته باشید و ماجراهای بامزه داستان یک روز فوتبالی با ویزگول (Hooray for Fly Guy) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه مگسک و پسرک:

تد آرنولد (Tedd Arnold) در این مجموعه، داستان‌هایی با چاشنی طنز درباره‌ی دوستی بین یک پسر بچه و یک مگس را به تصویر کشیده است که هم کودکان را سرگرم کرده و هم مفاهیمی را به آن‌ها می‌آموزد. با خواندن قصه‌های مجموعه مگسک و پسرک (Fly Guy) کودکان یاد می‌گیرند که در هیچ موضوعی قطعیت وجود ندارد و می‌توان به هر قضیه‌ای با دیدی تازه نگاه کرد. این مجموعه همچنین مفاهیمی مانند امید، اطمینان داشتن به توانایی‌های فردی و... را به کودکان یادآور می‌شود.

کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول مناسب چه کسانی است؟

کودکان سنین 3 تا 7 سال از خواندن این داستان خنده‌دار و جالب، لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول می‌خوانیم:

آقای مربی گفت: «دیدی گفتم بچه؟؟ مگس‌ها نمی‌توانند فوتبال بازی کنند. اما چون پسر خوبی هستی، اجازه می‌دهم برای تماشای مسابقه به ورزشگاه بیاید.» یک روز مانده به مسابقه‌ی مهم، ویز یک کلاه رتی برای ویزگول درست کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول
نویسنده
مترجمعرفان حسن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-8675-15-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول

یاسین خانلو
۱۴۰۲/۱/۲۴
من این کتاب رو برای برادرم کوچیکم گرفتم خیلییی از این کتاب خوشش اومد
امید گرگیچ
۱۴۰۰/۸/۲۰
بچه‌ها خیییییییلی دوستش دارن
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۷/۱۳
ویزگولِ دوست داشتنی...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول

برای دریافت کتاب مگسک و پسرک 6: یک روز فوتبالی با ویزگول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.