معرفی و دانلود کتاب مینیون‌ها

عکس جلد کتاب مینیون‌ها
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مینیون‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مینیون‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مینیون‌ها

اگر دنبال شادی و هیجان هستید، باید کتاب مینیون‌ها را بخوانید و ببینید ریچل کلبوفسکی چطور شما را به دنیای هیجان‌انگیز این موجودات زرد کوچولو می‌برد! همان مینیون‌های معروفی که با کارهای بامزه شما را حسابی سرگرم می‌کنند و احتمالا انیمیشن‌های جذاب آن را دیده باشید. با خواندن این داستان دوست داشتنی، با ماجراهای خنده‌داری نیز همراه خواهید شد.

درباره کتاب مینیون‌ها:

سه مینیون به نام‌های کوین شجاع، استوارت نوازنده و باب دوست‌داشتنی به راه می‌افتند تا یک رئیس جدید برای خدمت پیدا کنند. در آن جا با اسکارلت اورکیل بدنام آشنا می‌شوند. به این ترتیب ماجراجویی طنزآمیز و دل‌انگیز نجات قبیله‌شان و یافتن بهترین رئیس شرور تمام دوران آغاز می‌گردد.

خانم کلبوفسکی این داستان جذاب را در قالب کتابی با عنوان (Minions) به شما هدیه کرده است تا با دنیای مینیون‌ها از نزدیک ارتباط برقرار کنید و در این قصه مهیج و تصویرهای رنگارنگش غرق شور و تماشا شوید.

کتاب مینیون‌ها مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 سال از شنیدن این داستان و تصاویر جذابش لذت خواهند برد.

ریچل کلبوفسکی را بهتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای آمریکایی‌ست که در نیوجرسی زندگی می‌کند. ریچل کلبوفسکی (Rachel Chlebowski) که حرفه اصلی‌اش نویسندگی‌ست دستی بر تصویرگری و رنگ‌آمیزی هم دارد و علاوه بر نوشتن کتاب‌های کودکان، به ویرایش بخش کودک نیز علاقمند و در نیویورک به کار ویراستاری مشغول است.

در بخشی از کتاب مینیون‌ها می‌خوانیم:

روزی یکی از مینیون‌ها به نام کوین برای پیدا کردن بزرگ‌ترین و بدترین رییس شرور ایده‌ای به نظرش رسید! اما او برای انجام این کار به کمک نیاز داشت. استوارت و باب کوچک و دوست داشتنی تنها داوطلبانی بودن که برای کمک به کوین اعلام آمادگی کردند.

کوین، استوارت و باب راهی نیویورک شدند. وقتی وارد شهر شدند، ناگهان تبلیغی در مورد بزرگترین تجمع تبه‌کاران و شروران نظر آن‌ها را جلب کرد. این بهترین شانس آن‌ها برای پیدا کردن رییس جدید بود!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مینیون‌ها
نویسنده
مترجممعصومه حسین نسب
ناشر چاپینشر فرواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-5679-03-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مینیون‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مینیون‌ها

برای دریافت کتاب مینیون‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.