معرفی و دانلود کتاب میکائیل

عکس جلد کتاب میکائیل
قیمت:
۱۹۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میکائیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میکائیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میکائیل

کتاب میکائیل به قلم مریم بیژنی، رمانی است درباره‌ی زندگی زنی جوان به نام نیکی که به همراه فرزند شیرخوارش مجبور است به تنهایی زندگی کند چرا که همسرش به زندان افتاده. حالا او در تنهایی و دلتنگی برای همسر و معشوقش، خاطرات خود را از زندگی پرماجرایش روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب میکائیل

همه‌ی ما در زندگی تصمیماتی می‌گیریم که ممکن است مسیر زندگی‌مان را به کلی عوض کند. گاهی این تصمیمات از روی میل و اراده‌ی خود ما اتفاق می‌افتد و گاهی احساساتمان راه چاره‌ای جز گرفتن تصمیمی خاص برایمان باقی نمی‌گذارند. اینجاست که زندگی پیچیده می‌شود و عقل و دلمان وارد جنگی تمام‌نشدنی می‌شوند و زندگی را روز به روز برایمان دشوارتر و پیچیده‌تر می‌کنند. پیچیدگی رمان ایرانی میکائیل نیز، از همین جنس است. مریم بیژنی در این کتاب، به روایت تضاد عشق و عقل می‌پردازد و اتفاقاتی که باعث می‌شوند یک دختر شاد و پرطرفدار، به زنی غمگین و تنها تبدیل شود.

داستان رمان ایرانی میکائیل، داستان دختری به نام نیکی است. او که با پسر دایی عاشقش، نامزد کرده، نمی‌تواند خودش را برای ازدواج با او راضی کند. در حالی که همه‌ی خانواده، به آن دو به چشم زوجی بی‌نقص نگاه می‌کنند، نیکی نمی‌تواند به آرش، نامزدش دل ببندد و مجبور به جدایی می‌شود. اما همین که از آرش جدا می‌شود، دل به مردی می‌بندد که در واقع می‌خواهد از او سوءاستفاده کند و به عنوان طعمه با او وارد رابطه می‌شود. اما انتهای این جریان به کجا می‌رسد؟ آیا نیکی می‌تواند با مردی که به شدت عاشقش است ادامه دهد یا حرف‌ها و پیشگویی‌های مردم به حقیقت می‌پیوندد و او به خاک سیاه می‌نشیند؟ باید خواند.

معرفی و دانلود کتاب میکائیل

کتاب میکائیل از دید نیکی، قهرمان داستان روایت می‌شود. او در زمان حال، با فرزند شش ماهه‌اش تنها زندگی می‌کند و در حسرت دیدار و آغوش همسرش که در زندان است می‌سوزد. در میان روایت او از زمان حال، خاطرات گذشته و اتفاقاتی که او از سر گذرانده است نیز روایت می‌شود. زبان نویسنده روان و گیراست و بعضی تصویرها در کتاب بسیار زنده و قابل لمس است. با خواندن داستان میکائیل، شما به دنیای عاشقانه‌ی یک زن وارد می‌شوید و می‌توانید احساسات متناقض و پیچیده‌ی او را درک کنید اما فقط عشق به همسر نیست که در این داستان پررنگ است؛ عشق مادرانه و عشق یک دختر به پدرش نیز به زیبایی در این داستان به تصویر درآمده است.

کتاب میکائیل را انتشارات آئی‌سا به چاپ رسانده است.

کتاب میکائیل برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب میکائیل برای علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانۀ ایرانی مناسب است.

در بخشی از کتاب میکائیل می‌خوانیم

با بغضی که نه قورت دادنی بود نه شکستنی پچ زدم:

بابا، میکائیل امشب از درد اون حرف‌ها دق می‌کنه. واسه یه مرد خیلی سخته کسی چنین انگی به مادرش بچسبونه؛ اونم مادری که دیگه نیست.

سرم را بوسید و انگار که با خودش حرف می‌زد، گفت:‌

مادرش رو می‌پرستیده. هر چه‌قدر تو بی‌مادر بودی، مادر اون واسش تمام داراییش بوده.

اشکم بیشتر چکید و دلم برای حال اکنونش بی‌تاب‌تر شد.

خواب و بیداری‌ام معلوم نبود. نگاهم به صفحه‌ی تلفنم بود و منتظر بودم تلفنش را روشن کند تا تماس بگیرم و صدایش را بشنوم، اما همچنان خاموش بود. سر ظهر بود که مژده با دادوبیداد هلم داد داخل حمام تا یک دوش بگیرم. موهایم هنوز از اثرات اسپری‌های حالت‌دهنده‌ی مو به‌هم چسبیده بودند. خودم را گربه‌شور کردم و برگشتم به اتاقم و باز تلفن را چک کردم. همچنان خاموش بود. به باباصولت گفتم می‌خواهم سری به خانه‌اش بزنم. حتی کلید خانه را هم داشتم. گفت خودش مرا می‌رساند. آماده شدم و راه افتادیم، اما هنوز خیابان خانه را رد نکرده بودیم که خودش تماس گرفت و گفت که دو روز این‌جا نیست و برای نظارت بر سدی که در دست ساخت دارند، راهی ارومیه شده. خیلی زود هم تماس را بی‌ خداحافظی قطع کرد. حتی امان نداد حالش را بپرسم، امان نداد بگویم دلم برایت پر می‌زند، امان نداد بگویم می‌آمدی، بغلت می‌کردم تا دلم ذره‌ای آرام بگیرد بعد می‌رفتی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میکائیل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات446
زبانفارسی
شابک978-622-7555-89-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میکائیل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب میکائیل

برای دریافت کتاب میکائیل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.