معرفی و دانلود کتاب نامه های من و برادرم در جنگ تحمیلی

عکس جلد کتاب نامه های من و برادرم در جنگ تحمیلی
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نامه های من و برادرم در جنگ تحمیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نامه های من و برادرم در جنگ تحمیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نامه های من و برادرم در جنگ تحمیلی

روزها پشت سر هم می‌گذرند و هر روز و هر شب خبر تازه‌ای از جبهه‌های جنگ می‌شنویم: به‌دست‌آوردن پیروزی‌های جدید، ازدست‌دادن یاران وفادار، همه و همه می‌آیند و می‌گذرند و ما گاه خوش‌حال و گاه غمگین می‌شویم؛ اما در این میان کسی است که هیچ اندوهی در دل راه نمی‌دهد. او برادر و سربازِ میهن من است که استوار و نستوه مبارزه می‌کند و از هیچ چیز نمی‌ترسد، تا قلب دشمن پیش می‌رود و صلابت خویش را به دنیا نشان می‌دهد.

خوانندگان گرامی، کتابی که پیش رو دارید، دست‌نوشته‌های من و برادرم در زمان حضور او در جبهه‌های نبرد است که مانند هزاران‌هزار جوان ایرانی و سرباز میهن اسلامی، خدمت سربازی‌اش را در جبهۀ جنگ گذراند. حضور عاشقانۀ چنین جوانانی بود که به کشور ما روح استقلال و آزاده‌خواهی دمید و میهن عزیزمان را از دستبرد و تاراج مصون ساخت. روزهایی که فرزندان غیورِ میهن اسلامیِ ما در جبهه حاضر شدند، پُر بود از اشتیاق و عشق، لبریز بود از غم و اندوهِ جدایی و همه‌وهمه را فرزندان این میهن به‌دوش کشیدند و راه را برای من و شما و هرکس که دلش در آتشِ عشق میهن می‌سوزد، هموار کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نامه های من و برادرم در جنگ تحمیلی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات162
زبانفارسی
شابک978-600-175-377-0
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نامه های من و برادرم در جنگ تحمیلی

برای دریافت کتاب نامه های من و برادرم در جنگ تحمیلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.