معرفی و دانلود کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی

عکس جلد کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی

کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی نوشته‌ی مری لو، داستان پایانی نوجوانان قهرمان را به تصویر می‌کشد. در این قصه آن‌ها باید با یک دشمن قدیمی که از زندان فرار کرده، بجنگند و هر طور که شده او را شکست دهند. این کتاب مهیج و پرطرفدار از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید.

موضوع کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی چیست؟

رولان، ابک، کانر و میلین همگی بچه‌هایی معمولی بودند تا اینکه متوجه شدند هر کدامشان یک حیوان درون دارند. حیوانات درون آن‌ها با وجودی که فایده‌های بسیاری برای آن‌ها دارند اما با این حال مسئولیت‌هایی افسانه‌ای نیز برایشان به ارمغان می‌آورند. این چهار قهرمان همه جای ارداس را زیر پا گذاشته‌اند و با همه‌ی وجود تلاش کرده‌اند تا جلوی دشمنان بی‌رحم را بگیرند. آن‌ها روزهای خوب و بد بسیاری را در کنار هم گذرانده‌اند. حالا که سفرشان رو به اتمام است باید با یک دشمن دیرینه بجنگند و اگر او را شکست ندهند دنیا به پایان خواهد رسید. به نظر شما پایان داستان درخت ابدی (The Evertree) چگونه رقم می‌خورد؟

درباره‌ی مجموعه نجات ارداس:

قهرمانان مجموعه‌ی نجات ارداس (Spirit Animals) چهار نوجوان هستند که هر کدام حیوان درونشان را احضار می‌کنند تا ناجی سرزمین خود باشند. دشمن قرار است به سرزمین ارداس حمله کند و فقط این نوجوانان می‌توانند با آن‌ها مقابله کنند. نویسندگان در هر جلد از این کتاب‌ها شما را به ماجراهای جالبی دعوت می‌کنند. در هر قصه چندین اتفاق هیجان انگیز رخ می‌دهد که باعث دردسرهای زیادی برای این چهار نوجوان می‌شود.

مجموعه نجات ارداس در هر داستان به ارتباط بین انسان و حیوان می‌پردازد و نیاز دو طرفه‌ی آن‌ها به یکدیگر برای ادامه‌ی حیات را یادآور می‌شود. نویسنده در لابه‌لای جنگ‌ها و ماجراجویی‌های مختلف یک پیام مهم برای همه‌ی ما دارد: باید مراقب حیوانات باشیم!

نکوداشت‌های کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی:

- براندون مال مجموعه‌ی نجات ارداس را با اولین قسمت، هیجان انگیز آغاز می‌کند. (ناشران هفتگی)
- براندون مال به طرز ماهرانه‌ای خوانندگان را به سمت خود می‌کشاند و آن‌ها کار سختی برای کنار گذاشتن این کتاب خواهند داشت. (مجله کتابخانه مدرسه)

کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی مناسب چه کسانی است؟

مری لو (Marie Lu) این داستان را برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و پرهیجان نوشته است.

در بخشی از کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی می‌خوانیم:

یک روزِ سرد و بارانی در قلعه‌ی پناهگاه سبز، رولان شِنِل‌اش را که شِنِل قدیمی تارِک بود دور شانه‌هایش محکم‌تر پیچید و به‌سمت ورودی اصلی رفت؛ جایی‌که اَبِک و اورازا را در‌حالِ تماشای باران دیده بود. اختاپوسِ مرجانیِ سنگین دورِ گردنش آویزان بود و با هر قدمی که برمی‌داشت، محکم به سینه‌اش می‌کوبید. دستش ناخودآگاه به‌سمت طلسم رفت تا آن را پیدا و لمس کند. بعد از همه‌ی آن اتفاق‌ها خیانت شِین، تغییر میلین، مرگ تارِک دیگر طاقت از دست دادن این دو طلسم باقی‌مانده را نداشت.

از وقتی شِین با طلسم‌ها فرار کرد، چقدر گذشته است؟ چند هفته؟ یک‌جورهایی به نظر می‌رسید همه‌ی اتفاق‌ها همین دیروز افتاده‌اند و حالا وضعیت این‌گونه بود: هنوز از سراسر دنیا شِنِل‌سبزها را جمع می‌کردند تا ارتششان را در برابر مهاجمان آماده و مجهز کنند. رولان از ناامیدی دهانش قفل شد. اگر تارِک اینجا بود، به او می‌گفت که نگران نباشد، می‌گفت آرام باشد و واضح و درست فکر کند؛ می‌گفت: به خودت اجازه بده غصه بخوری و بعد با افکاری روشن و صبور، رو به جلو حرکت کن.

اما این روزها رولان بدون اینکه استراحت کند، فقط در قلعه قدم می‌زد و منتظر دستوری بود که بیرون بروند و طلسم‌ها را پس بگیرند؛ کُووی گوریل را شکست دهند و میلین را آزاد کنند و میلین را آزاد کنند.

فهرست مطالب کتاب

1: خواب
2: خواب‌گردی
3: نقشه
4: زندانی
5: دوستان قدیمی
6: دوریان
7: برخلافِ نقشه
8: نبرد روی آب
9: تپه‌های خاکستری
10: سرزمین متروکه
11: ارتش
12: دوستان و دشمنان
13: صخره‌ی غُرّان
14: کُوو
15: شکستن پیوندها
16: نبرد تن‌ به تن
17: تِلان
18: رستگاری
19: نبرد نهایی
20: چوب‌دستی دوران‌ها
21: درخت ابدی
22: تولد دوباره
23: تجدید دیدار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی
نویسنده
مترجمسعید علیزاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات199
زبانفارسی
شابک978-600-462-010-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی

مهدی سید قریشی
۱۴۰۱/۸/۲۹
یکی از بهترین مجموعه‌هایی بود که خونده بودم
فاطمه حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۳
برای دخترم خریدم و خیلی خوشحال شد
ساسان قاسمی
۱۴۰۱/۸/۱۶
قشنگ بود، ولی خیلی جالب تموم نشد
کوروش هماپور
۱۴۰۱/۳/۲۵
عالی و درجه ۱
من که عاشقش شدم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی

برای دریافت کتاب نجات ارداس 7: درخت ابدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.