معرفی و دانلود کتاب نردبازی عشق و تقدیر

عکس جلد کتاب نردبازی عشق و تقدیر
قیمت:
55600 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نردبازی عشق و تقدیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نردبازی عشق و تقدیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نردبازی عشق و تقدیر

کتاب نردبازی عشق و تقدیر نوشتۀ داود ابراهیمی، حکایت عشق جوانی به نام کوروش به دختری به نام ساحل، و روایت داستان از زبان خود اوست.

در بخشی از کتاب نردبازی عشق و تقدیر می‌خوانیم:

صحبت‌هایمان در یک رستوران دنبال شد. قرار شد مقدمات کار را در جلسات بعدی مطرح کنیم. بعد از ساعتی از هم خداحافظی کردیم. او رفت و من ماندم و رؤیایی که بیش از پیش مرا در خود فرو می‌برد.

فرصت خوبی پیش آمده بود. افق پرفروغی جلوی راهم قرار گرفته بود که می‌توانستم آرزوهایم را عملی کنم. صنعت گردشگری و توریست، پول‌سازترین صنعت دنیاست. از طرفی جذابیت‌های بی‌نظیری دارد و دریچه سفر به ناشناخته‌ها و آشنایی با افراد و نژادها و فرهنگ‌های مختلف دنیا را جلوی دید می‌گشاید.

فصل امتحانات شروع شده بود و من به شدت درگیر امتحاناتم بودم. از طرفی خانم سرافراز هم گاه‌گاهی زنگ می‌زد و درباره فروش زمین و راه‌اندازی آژانس مشورت می‌کرد. من اطلاعات زیادی در این رابطه پیدا کرده بودم و او سعی می‌کرد هر چقدر می‌تواند دانسته‌هایش را بیشتر کند.

فقط یکی از امتحاناتم را نتوانسته بودم در جلسه امتحان حاضر شوم؛ آن هم به‌دلیل فوت یکی از بهترین دوستان صمیمی‌ام بود که واقعاً مرا شوکه کرد. دوستی که سال‌ها از او خبر نداشتم و خبر ناگهانی‌اش بسیار اندوهگینم کرد. او مظلومانه و در انزوا مرده بود. در حالی‌که سال‌ها پیش از من درخواست کمک کرده بود و من به‌خاطر مشغله زیاد، دست رد به سینه‌اش زده بودم.

او درگیر ماجراهای بدی شده بود و ناجوانمردانه به کام مرگ رفته بود. وقتی خبرش را شنیدم؛ دائم خودم را سرزنش می‌کردم که اگر به او کمک کرده بودم شاید حالا او از این مخمصه نجات پیدا کرده بود و شاید این اتفاق برایش نمی‌افتاد. بشدت احساس گناه و سرزنش می‌کردم. همه‌اش جلوی چشمانم بود..

فهرست مطالب کتاب

رفتن بار اول به آمریکا
آمدن دفعه اول
رفتن بار دوم به آمریکا
آمدن بار دوم به ایران
رفتن بار سوم به آمریکا
آمدن بار سوم به ایران
رفتن بار چهارم به آمریکا
آمدن بار چهارم به ایران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نردبازی عشق و تقدیر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات527
زبانفارسی
شابک978-600-289-419-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
55600 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نردبازی عشق و تقدیر

مهسا کردبچه
۱۴۰۰/۱/۱۴
خیلی رو اعصابه، ببخشید ولی نمونه یه مرد احمق رو به تصویر میکسه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نردبازی عشق و تقدیر

برای دریافت کتاب نردبازی عشق و تقدیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.