معرفی و دانلود کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم

برای دانلود قانونی کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم

درس حسابان از جمله درس‌های بسیار مهم رشته‌ی ریاضی است. بنابراین مهرداد کیوان، حسین شفیع زاده و سید محمدصالح ارشاد با تألیف کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم امکان یادگیری عمیق و اصولی این درس را برای شما فراهم کرده‌اند. با مرور و مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید میزان دانش خود را در درس حسابان به بالاترین میزان برسانید.

درباره‌ی کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم

یادگیری درس حسابان نیازمند تمرین و تکرار مداوم است و برای این کار باید از مجموعه‌ی کتاب‌های کمک آموزشی مفید و کاربردی در این زمینه استفاده کنید. کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه‌ی یازدهم تألیف مهرداد کیوان، حسین شفیع زاده و سید محمدصالح ارشاد از جمله منابع جامع و کامل برای یادگیری این درس است. در این منبع آموزشی، همه‌ی مباحث موجود در کتاب درسی به‌صورت کامل گنجانده شده است. با مرور این کتاب می‌توانید درس‌نامه‌ها و نکات مهم تکمیلی هر مبحث را بیاموزید و در پاسخ به تست‌ها، عملکرد بسیار خوبی داشته باشید. نکته‌ی بسیار مثبت درباره‌ی کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم، این است که در پایان، پاسخ‌نامه تشریحی تست‌ها نیز قرار دارد و کار تحلیل آزمون را برای شما آسان‌تر می‌کند.

مرور این کتاب کمک درسی می‌تواند شما را برای کسب درصدها و نمره‌های بالا، یاری کند.

کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم برای چه کسی مناسب است؟

این کتاب منبع بسیار خوبی برای مرور، تمرین و یادگیری درس حسابان پایه یازدهم ریاضی است. دانش‌آموزانی که دوست دارند بر مباحث این کتاب مسلط شوند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: جبر و معادله
پاسخنامه تشریحی فصل اول
فصل دوم: تابع
پاسخنامه تشریحی فصل دوم
فصل سوم: توابع نمایی و لگاریتمی
پاسخنامه تشریحی فصل سوم
فصل چهارم: مثلثات
پاسخنامه تشریحی فصل چهارم
فصل پنجم: حد و پیوستگی
پاسخنامه تشریحی فصل پنجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات349
زبانفارسی
شابک978-600-412-431-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم

آوا نیک خواه
۱۴۰۲/۶/۱۴
بچه‌ها سطح کتاب بالا نیست از اسمش نترسید، ولی لابلاش سوالای جون دار و قشنگی هم پیدا میشه که نیازه برای حل اینجور سوالا وقت بیشتری بذارین.
ALA javan
۱۴۰۲/۸/۱۸
عالیه درسنامه بسیار عالی و کامل تر از کتاب های دیگه هست
مسعود نافعی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
یک مقدار دشوار ولی قابل قبول و راضی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم

برای دریافت کتاب نردبام حسابان 1 پیشرفته - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.