معرفی و دانلود کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم: رشته ریاضی و رشته تجربی

برای دانلود قانونی کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم: رشته ریاضی و رشته تجربی

با مطالعه‌ی کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم، تألیف مشترک مهرداد کیوان، حسین شفیع زاده و سید محمدصالح ارشاد، از پله‌های درس ریاضی 1 صعود می‌کنید. این کتاب با درسنامه‌های کاربردی، تست‌های تألیفی و کنکوری به همراه پاسخنامه‌های کامل، یکی از جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین منابع آموزشی درس ریاضی پایه دهم است.

درباره‌ی کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم

کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم، مخصوص دانش‌آموزانی است که قصد دارند توانایی و تسلطشان را بر درس ریاضی 1 محک بزنند. این کتاب را مهرداد کیوان، حسین شفیع زاده و سید محمدصالح ارشاد مشترکاً به تألیف رسانده‌اند. ساختار کلی کتاب شامل درسنامه، تست‌های متنوع تألیفی و کنکوری و پاسخنامه‌هایی با راه‌حل‌های خلاقانه می‌شود.

درسنامه‌های کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم، به صورت دقیق و منظم تمامی مطالب کتاب ریاضی پایه‌ی دهم را تحت پوشش قرار می‌دهد. در متن درسنامه، برای هر مبحث تست‌های مرتبط و پاسخ‌هایشان به همراه پاسخ مثال‌های مهم کتاب آمده است. در انتهای فصل‌ها مجموعه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای حاوی تست‌های ترکیبی متناسب با کنکورهای سال‌های اخیر و مهم‌ترین نکات برای کسب درصد بالا در درس ریاضی 1 در اختیار شما قرار داده می‌شود. با پاسخنامه‌ی کلیدی و تشریحی نیز نیازتان به بررسی دقیق اشتباهات و مرور آموخته‌ها کاملاً برآورده می‌گردد و با آمادگی کامل به سراغ درس ریاضی پایه‌ی دهم می‌روید.

کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم ذیل مجموعه کتاب‌های نردبام و به همت نشر خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی پایه‌ی دهم مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مجموعه، الگو و دنباله
فصل دوم: مثلثات
فصل سوم: توان‌های گویا و عبارت‌های جبری
فصل چهارم: معادله‌ها و نامعادله‌ها
فصل پنجم: تابع
فصل ششم: شمارش بدون شمردن
فصل هفتم: آمار و احتمال
پاسخنامه‌ی تشریحی
پاسخنامه‌ی کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم: رشته ریاضی و رشته تجربی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات262
زبانفارسی
شابک978-600-412-504-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم

برای دریافت کتاب نردبام ریاضی 1 پیشرفته - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.