معرفی و دانلود کتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013)

عکس جلد کتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013)
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013)

سعیده مفیدی نسب در کتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013) مراحل یادگیری گام به گام نرم افزار کاربردی اکسل را با بیانی ساده و تصاویری جذاب به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.

نرم‌افزار اکسل (Excel) از سری برنامه‌های صفحه گسترده‌ی محبوب و پرکاربرد شرکت پرآوازه مایکروسافت است. از این برنامه برای انجام محاسبات‌ آماری، ریاضی و ... به وسیلهٔ ابزارهای گرافیکی استفاده می‌شود.

هدف از تالیف و طراحی این کتاب، آموزش نرم‌افزار اکسل 2013 به صورت جذاب، جهت تثبیت، تکمیل و تسهیل یادگیری سواد کاربردی کامپیوتر و مرتفع نمودن نیاز مدرسین است. پیشنهاد می‌شود دانش‌آموزان قبل از مطالعه این کتاب، در مورد مطالب ارائه شده در کتاب مبانی 1 و 2 تألیف سعیده مفیدی نسب، آگاهی داشته و مهارت‌های لازم را کسب نموده باشند. کلید موفقیت در این درس، استفاده از شیوه‌های نوین تدریس مانند: شیوه پرسش و پاسخ، استفاده از منابع دیداری و شنیداری و روش کارگاهی است.

کتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013) مناسب چه کسانی است؟

جهت آموزش این کتاب، 30 ساعت برای دانش‌آموزان سنین 10 الى 12 سال پیشنهاد می‌گردد. این کتاب با بیان ساده و قابل فهم همراه با تصاویر و مطالب جذاب، برای کودکان دبستانی و نوجوانان مناسب است و باعث افزایش انگیزه و اشتیاق در یادگیری کامپیوتر می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روشنگران راه فردا
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-600-7789-01-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013)

برای دریافت کتاب نرم افزار صفحه گسترده (اکسل 2013) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.