معرفی و دانلود کتاب نرم افزار نقاشی (Paint)

عکس جلد کتاب نرم افزار نقاشی (Paint)
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار نقاشی (Paint) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار نقاشی (Paint) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نرم افزار نقاشی (Paint)

کتاب نرم افزار نقاشی (Paint) نوشته‌ی سعیده مفیدی نسب، با بیانی ساده و تصاویری جذاب، مرحله به مرحله نحوه‌ی کار کردن با این برنامه را به کودکان آموزش می‌دهد.

نرم‌افزار پینت یا نقاشی یک برنامه گرافیکی است که در همه‌ی نسخه‌های ویندوز مایکروسافت وجود دارد. این نرم‌افزار در اولین نسخه‌های ویندوز به سرعت به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شد که علت اصلی آن، سادگی و کاربرد زیاد این برنامه در بسیاری از کارهای گرافیکی است. با وجود به بازار آمدن نرم‌افزارهای حرفه‌ای ویرایش عکس مانند Corel ،Photoshop و … این برنامه همچنان پرکاربرد است و در بسیاری از موارد می‌توان از آن استفاده کرد.

هدف از تالیف و طراحی این کتاب، آموزش نرم‌افزار نقاشی Paint به صورت جذاب، ساده و قابل فهم جهت تثبیت، تکمیل و تسهیل یادگیری سواد کاربردی کامپیوتر در کودکان و همچنین هدف دیگر مرتفع نمودن نیاز مدرسین جهت آموزش مهارت سوم سرفصل‌های بنیاد جهانی ICDL، یعنی نقاشی است.

برای تمام عناوین آشنایی با محیط، ایجاد، ویرایش، خطوط و اشکال، نوشتن، پاک کن سایز، رنگ‌ها و جزییات مربوط به هر یک، صفحاتی طراحی و تدوین شده؛ در این چهارچوب علاوه بر درس بازی، کاردستی، قصه گویی و واژه‌نامه در نظر گرفته شده است.

کتاب نرم افزار نقاشی (Paint) مناسب چه کسانی است؟

برای آموزش این کتاب 30 ساعت در نظر گرفته شده است و برای دانش‌آموزان سنین 7 الی 9 سال پیشنهاد می‌گردد. محتوای این کتاب کاملاً متناسب با سطح یادگیری این گروه سنی است و با بیانی کودکانه و تصویرگری‌های جذاب، نرم افزار نقاشی (Paint) را به کودکان دبستانی آموزش می‌دهد و باعث افزایش انگیزه و اشتیاق در یادگیری کامپیوتر می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نرم افزار نقاشی (Paint)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روشنگران راه فردا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
شابک978-600-94637-1-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نرم افزار نقاشی (Paint)

عارفه سنائی
۱۴۰۱/۱۰/۳
به نظر من کتاب خوبی است چون ساده و روان برای بچه‌ها نرم افزار نقاشی رو توضیح داده، فقط‌ای کاش چند تا پروژه هم می‌گذاشت. ممنون از کتابراه 🌝🍀
Fariba Ilghami
۱۴۰۰/۶/۱۳
خیلی راحت میشه با این کتاب به بچه‌ها نقاشی کامپیوتری یاد داد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نرم افزار نقاشی (Paint)

برای دریافت کتاب نرم افزار نقاشی (Paint) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.