معرفی و دانلود کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول

عکس جلد کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول

سعیده مفیدی نسب در کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول، به صورت مقدماتی دانش آموزان را با فتوشاپ آشنا خواهد کرد و در پایان دانش‌آموزان توانایی انجام پروژه‌های جذاب و گرافیکی باکیفیتی را خواهند داشت.

درباره کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول:

نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای گرافیکی است که از سال 1990 وارد عرصه نرم‌افزارهای کامپیوتری شد و جای بسیاری از برنامه‌های دیگر را گرفت. امروزه میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند چنانچه در حال حاضر فتوشاپ به عنوان یکی از ملزومات اصلی مشاغل مختلف شناخته می‌شود.

هدف از طراحی و تالیف این کتاب، ارائه مجموعه‌ای از دروس، تمرین‌های ساده، جذاب و قابل فهم، جهت تسهیل و تکمیل علاقه‌مندی و یادگیری کودکان به کامپیوتر و نرم افزار فتوشاپ است، همچنین هدف دیگر مرتفع نمودن نیاز مدرسین کامپیوتر در مدارس ابتدایی و دانش آموزان به جهت در دسترس داشتن تمریناتی کامل در حوزه آموزش فتوشاپ است.

کودکانی که از این سن آموزش این نرم‌افزار را به صورت مبتدی فرا بگیرند، به مرور از این مهارت برای انجام پروژه‌های پیچیده‌تر و حرفه‌ای استفاده خواهند کرد یا حتی با تسلط بر آن در آینده شغل مناسبی برای خود ایجاد می‌نمایند.

کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به شکل روان و جالبی آموزش‌ها را برای دانش‌آموزان دبستانی 9 تا 12 سال ارائه می‌دهد و تجربه‌ای جدید و متفاوت برای یادگیری کامپیوتر و نرم‌افزارهای گرافیکی برای کودکان به وجود می‌آورد؛ همچنین با ارائه سوالات و تمرینات، باعث تثبیت یادگیری در ذهن آن‌ها می‌شود.

با سعیده مفیدی نسب بیشتر آشنا شویم:

او دارای مدرک کارشناس ارشد ریاضیات کاربردی از دانشگاه خوارزمی تهران است. سعیده مفیدی نسب بیش از 15 سال تجربه در زمینه آموزش کامپیوتر به کودکان دارد که در شرکت و انتشارات روشنگران راه فردا که بنیان‌گذار آن است به آموزش می‌پردازد. به اعتقاد وی آموزش کامپیوتر به کودکان و نوجوانان به عنوان ابزاری برای مبارزه با شکاف آموزش در مدارس با زندگی دیجیتالی است.

او در امر آموزش کامپیوتر به هزاران دانش‌آموز نقش کلیدی داشته و برای صدها کارشناس کامپیوتر دوره‌های تربیت مربی و روش تدریس برگزار کرده و بیش از 45 عنوان کتاب در زمینه کودکان و نوجوانان نوشته است. مفیدی نسب همچنین بیش از 25 سال سابقه تدریس در مدارس و دانشگاه دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روشنگران راه فردا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-7789-29-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول

مهدیه نظری
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب فوق العاده خوب و راهنمای جذاب برای یادگیری فوتوشاپ برای کودکان و بزرگسالانی که دوست دارند فوتوشاپ یادبگیرند و یاد بدهند در بسیاری از کتاب‌ها د راین زمینه زبان ساده و روان و با نکات مصور کتابی در این زمینه ندیده‌ام کتاب عالیست.
عارفه سنائی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
برای آموزش ساده و روان به کودکان یا حتی بزرگترها برای آشنایی با محیط فتوشاپ کتاب خوبی است.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول

برای دریافت کتاب نرم افزار فتوشاپ 2021 - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.