معرفی و دانلود کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم

عکس جلد کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم

سعیده مفیدی نسب در کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم با بیانی روان و تصاویری زیبا نرم افزار فتوشاپ را به شکلی پیشرفته و کامل به کودکان آموزش می‌دهد.

نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر و طراحی گرافیک است، این نرم افزار محبوب که از سال 1990 وارد بازار شده، کاربردهای فراوانی در دنیا دارد و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال استفاده از آن هستند، امروزه مشاغل بسیاری نیازمند فتوشاپ هستند و می‌توان فتوشاپ را یک صنعت و کار با فتوشاپ را یک شغل حرفه‌ای به حساب آورد.

هدف از طراحی و تالیف این کتاب، ارائه مجموعه‌ای از دروس، تمرین‌های ساده، جذاب و قابل فهم، جهت تسهیل و تکمیل علاقه‌مندی و یادگیری کودکان به کامپیوتر و نرم افزار فتوشاپ است، همچنین هدف دیگر مرتفع نمودن نیاز مدرسین کامپیوتر در مدارس ابتدایی و دانش آموزان به جهت در دسترس داشتن تمریناتی کامل در حوزه آموزش فتوشاپ است.

سوالات در کتاب نرم افزار فتوشاپ Photoshop cs5 به گونه‌ای خلاق و جذاب طراحی شده‌اند، به طوری که دانش آموزان در هنگام استفاده از این کتاب احساس خستگی نخواهند کرد و از یادگیری فتوشاپ لذت خواهند برد. حل بعضی از سوالات برای دانش آموزان، به شکل آموزش غیر مستقیم و حل معما و کاوشگری است.

کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به شکل روان و جالبی آموزش‌ها را برای دانش‌آموزان دبستانی ارائه می‌دهد و تجربه‌ای جدید و متفاوت برای یادگیری کامپیوتر و نرم‌افزارهای گرافیکی برای کودکان به وجود می‌آورد؛ همچنین با ارائه سوالات و تمرینات، باعث تثبیت یادگیری در ذهن آن‌ها می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روشنگران راه فردا
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-600-7789-13-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم

shahla fekrat
۱۴۰۰/۶/۲۰
از نظر محتوا بسیار عالی و کاربردی است. و عکس‌های کتاب به نسبت کتاب پاور پوینت همین ناشر از کیفیت بهتری برخوردار است. اما باز هم نیاز به افزایش کیفیت عکس‌ها در فایل میباشد چون بخشی از اموزش از طریق دنبال کردن همین عکس‌ها صورت میگیرد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم

برای دریافت کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.