معرفی و دانلود کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء

عکس جلد کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء

رمان دو جلدی نقاب زمستان داستان پر فراز و نشیب زندگی دو دختر هنرمند است؛ فریبا چراغی در کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء از سرنوشت یکی از این دختران، به نام حمراء می‌گوید که به طرز عجیبی با یک مجری مشهور و سرشناس تلوزیونی آشنا می‌شود و این آشنایی حواشی و ماجراهای زیادی را برای او به همراه می‌آورد.

درباره‌ی کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء

داستان کتاب حاضر روایتی از آغاز ماجراهایی‌ست که حمراء با آن مواجه می‌شود. او به شکل کاملا اتفاقی پا در زندگی یک مجری مشهور می‌گذارد و پس از آن سرنوشتش وارد مسیر دیگری می‌شود.

حمراء دختر جوانی‌ست که علاقه زیادی به عکاسی دارد و در یک نشریه مشغول به فعالیت است. او سعی می‌کند از هیاهو دور بماند و زندگی آرامی داشته باشد تا اینکه پس از مدت‌ها سر و کله فردی در زندگی‌اش پیدا می‌شود که ماه‌ها پیش زخمی کاری بر روح و قلب حمراء وارد کرده است.

حسام توکل مجری مشهوری‌ست که چندین ماه گذشته با زندگی حمراء بازی کرده و حالا به شکلی تصادفی قرار است صاحب امتیاز نشریه‌ای شود که حمرا در آن مشغول به کار است. حمراء که به تازگی توانسته بود آشوب درونی خود را آرام کند و قضیه را به فراموشی بسپارد به ناچار وارد داستان تازه‌ای می‌شود که راهی به جز مواجهه با آن ندارد.

فریبا چراغی در این رمان دو جلدی ماجراهای چالش‌برانگیز زیادی را با عشق و احساسات آمیخته کرده و خواننده را به همراهی و دنبال کردن داستان مشتاق می‌کند.

او این رمان را در دو جلد با عنوان‌های نقاب زمستان - جلد اول: حمراء و نقاب زمستان - جلد دوم: هلیا به نگارش در آورده و برای ایجاد فضاسازی بهتر از دو مجری توانمند کمک گرفته است. این مساله نمای واقعی‌تری به داستان بخشیده که جذابیت زیادی به اثر می‌بخشد.

کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به خواندن رمان‌های عاشقانه‌ی فارسی علاقمندند، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء می‌خوانیم

دست‌های گرمی که توکل می‌خواست برای خودش داشته باشه مدت‌ها بود که یخ کرده و گرمایی نداشت، وقتی به خودم اومدم هوا کاملاً تاریک شده بود، حسام و عشقش را نمی‌فهمیدم. نمی‌تونستم، دوست‌داشتنش را درک بکنم؛ یا اصلاً دلم نمی‌خواست درک کنم، قلبم جایی برای کسی نداشت.

مدت‌ها وقت صرف کرده بودم تا بتونم کینه و نفرت را ازش بیرون بکنم، دیگه توان عاشق کردنش را نداشتم، وقتی صحبت از عشق و دوست داشتن می‌شه، دو نفر باید به‌طرف هم جذب بشند. ولی برای من و توکل جنبه‌ها جذب شدن نبود، کاش، این موضوع یه خواب بود، ولی متأسفانه خواب نبود. رویا نبود، یه واقعیت بود که من هیچ‌وقت آرزوی داشتنش را نداشتم.

وقتی خونه رسیدم، ساعت از نه شب هم گذشته بود. با صبا تماس گرفتم که بیاد خونه ما، ولی گفت: حال باباش خوب نیست و نمی‌تونه بیاد لباس عوض کردم. مامان صبح قبل از رفتن برام غذا درست کرده بود. غذا گرم کردم ولی میلی به خوردن، نداشتم. یادم نمی‌یاد کی خوابم برد. به دیدن هراز گاه حسام و نگاه‌هایی که من، معنی اونا خوب می‌دونستم.

عادت کرده بودم، داشت کم‌کم وارد درونم می‌شد، خیلی آرام آهسته، خیلی با خودم کلنجار می‌رفتم، ولی دست من نبود. قبلنا، داشتم از حسام و هرچی مربوط به حسام بود فرار می‌کردم. ولی الان، نمی‌دونم ناخودآگاه وقتی حرفی از حسام توکل به میون می‌یومد، برای من مهم بود بدونم چیه؟

همایش‌هایی که مجری بود و من عکاس، قاب دوربینم نماهایی از چهرش بود. اینا خوب درک نمی‌کردم، ولی من داشتم کم‌کم باورش می‌کردم. به این خوب واقف بودم. یه چیزی توی وجودم داشت شکل می‌گرفت. عشق نبود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نگین سپاهان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-622-97594-6-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء

Sara
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
داستان جذابی ست ولی اگر شعرهای خسته کننده و طولانی وسط متن کمتر بود، قطعا جذاب‌تر میشد. از طرفی متن پر از غلط املایی است و گفته‌هایی که از زبان حمراء بازگو شده انگار با لهجه‌ی اصفهانی ست و خیلییییی متاثرکننده است که یک نویسنده به ویرایش اینقدر بی اعتنا بوده....
شادی ن
۱۴۰۱/۴/۳۰
هنوز کتاب رو کامل نخوندم
ولی به شدت غلط املایی داره
کتاب رو انگار با لهجه عجیبی نوشتن
کاملا غلط ویراستاری شده
نه تنها غلط املائی زیادی داره بلکه خیلی کلمات اشتباه نوشته شدن
انگار کتاب بازبینی نشده، حیف از زحمت نویسنده ست واقعا!
سارانیکخو
۱۴۰۱/۹/۱۸
اولا غلط املایی خیلی زیاد داشت و بیشترش انگار کتاب شعر بود ولی فقط قسمت آخرش که جنایی شد منو تحت تاثیر قرار داد
شراره کشوری
۱۴۰۱/۷/۲
متاسفم که نظر منفی میدم ولی کتاب خیلی سطحی بود و پر بود از غلط‌های املایی و نگارشی!
Ziba Abu
۱۴۰۱/۶/۱۸
بسیار گیرا، جذاب، ودلنشین بود خیلی عالی بودممنون از نویسنده کتاب خانم فریبا چراغی موفف باشید🙏
بهار
۱۴۰۲/۶/۳
کتاب خوبی بود وارزش خوندن داشت ولی اخرش زیاد جالب نبود و بد تموم شد
سیمین نام اور
۱۴۰۱/۸/۲۷
خوب بود
سرگرم شدم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء

برای دریافت کتاب نقاب زمستان - جلد اول: حمراء و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.