معرفی و دانلود کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت: 9 نامه از یک هنرمند

عکس جلد کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت: 9 نامه از یک هنرمند
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت: 9 نامه از یک هنرمند

کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت شامل 9 نامه از یک هنرمند نقاش است که با یک گل رز گفت‌وگو می‌کند و رازهای نهانی خود را در قالب نامه با او در میان می‌گذارد. وحید رسولیان با استفاده از تکنیک نامه‌نگاری، به عنوان یک راه برای جلا بخشیدن به قلب استفاده کرده و به مخاطب نیز این روش را توصیه می‌نماید. نامه‌های این کتاب سرشار از احساساتِ رهایی‌بخشی هستند که نگاه شما به زندگی را تغییر خواهند داد.

درباره‌ی کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت

نامه یکی از ماندگارترین مکتوباتی است که احساسات زیادی را با خود به همراه می‌آورد و آنچه کلام از گفتن آن عاجز است را قلم بر لوح سفید جاری می‌سازد.

کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت مجموعه‌ای از نامه‌هایی‌ست که به شکل شاعرانه‌ای به نگارش درآمده و از زبان یک نقاش به گلی زیبا نوشته شده‌اند. نویسنده با استفاده از این سبک خلاقیت خود را در اثر متبلور کرده و احساسات خود را به نمایش می‌گذارد.

ماجرای هم‌کلام شدن و خلوت کردن نویسنده با گل رز، همان مسیر زیبای خودشناسی است. نویسنده این کتاب با هم‌راز شدن با این گل ناخودآگاهِ خفته‌ی خود را بیدار می‌کند و طراوت و شادابی را به زندگی خود هدیه می‌دهد.

این کتاب می‌تواند منبع الهام‌بخش کسانی باشد که می‌خواهند با خودشان اوقاتی را تنها شوند و آرامش درون خود را بازیابند. این ارتباط معنوی با خویشتنِ خویش، لحظات شادی و امیدواری زندگی شما را پایدار می‌کند و رهایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت، یک مجموعه هنری زیباست که به طراحی‌های نویسنده و نقاش کتاب، وحید رسولیان آراسته گشته و علاوه بر لذت ادبی، حظ بصری و معنوی زیادی در روح شما ایجاد می‌نماید.

کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت مناسب چه کسانی است؟

علاقمندان آثار ادبی و معنوی از این کتاب آرامش و حس رهایی زیادی دریافت می‌کنند و از خواندن این کتاب لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت می‌خوانیم

زندگی تو را دوست دارم و به تو عشق می‌ورزم. زندگی! ‌ای مجموعه حیات من. زندگی! ‌ای رخدادهای دنیا و آخرت من. من این بار تو را زیبا می‌نویسم و تو را زیبا نقاشی می‌کنم و تو را زیبا تصویر می‌کنم. زندگی! ‌ای زیبایی‌های حاصل از افکار مثبت و خلاق من، زندگی! ‌ای حاصل اعتمادبه‌نفس من و همه باورهای خوب من.

زندگی! ‌ای گل‌های زیبای ارتباطات من، من تو را دوست می‌دارم. آری! تا شقایق هست زندگی باید کرد، تا خدا هست زندگی باید کرد و تا من هستم زندگی باید کرد، ‌ای زندگی تو داستان معراج منی.

ای خدای رحمان! ‌ای عزیزی که زندگی را به من هدیه کردی و من را به حفظ و مراقبت از آن راهنمایی کردی، لطفاً به من بگو که چگونه این هدیه‌ی تو را پاس بدارم.

خدایا! تو چگونه زندگی کردن را به من در این دنیا بیاموز. من خود، زندگی در سرای آخرت را خواهم آموخت. خدایا! این زندگی را که به من هدیه کردی را با پندار نیک و گفتار نیک و کردار نیک مزین گردان. خدایا! عشق خودت را در وجود من متجلی ساز تا من همچون تو عاشق و مهربان باشم.

خدایا! فرداهای من را بهتر از امروز قرار بده و شایسته خدمت به دیگران. «زندگی کوتاه‌تر از آن است که دست‌کم گرفته شود» فیلسوف بزرگ دیزرائیلی.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
نامه‌ای از یک هنرمند نقاش برای گل رُز
نامه از یک هنرمند برای زندگی
نامه‌ای از یک هنرمند برای خدا
نامه‌ای از یک فرشته برای هنرمند نقاش
نامه‌ای از یک هنرمند نقاش برای حقیقت
نامه‌ای از یک هنرمند برای ضمیر ناخودآگاهش
نامه‌ای از یک هنرمند برای عشق
نامه‌ای از یک هنرمند نقاش برای پدرش که سال‌ها پیش از دنیا رفت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت: 9 نامه از یک هنرمند
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-7611-23-6
موضوع کتابکتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت

سمیرا مشمول
۱۴۰۱/۱۱/۴
پیروزی برغفلت. لحظه کشف خود است.
تبریک جناب رسولیان. عالی بود. امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر شما باشیم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت

برای دریافت کتاب نقاشی که برای گل رز نامه نوشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.