معرفی و دانلود کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی

عکس جلد کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی

کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی نوشته‌ی سبحان خداویسی و علی خیرخواه ثابت قدم، تاثیر یکی از مشهور‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا را در زمینه‌ی بازاریابی و فروش محصولات ورزشی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

شبکه‌های اجتماعی برنامه‌هایی هستند که بر مبنای اینترنت تعریف شده‌اند و به استفاده کنندگان خود فرصت خلق و تبادل محتوا می‌دهند. در حقیقت برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی برای رفاه بیشتر کاربران خود ساخته‌ شده‌اند و حاوی وبلاگ‌ها، اتاق‌های گفت و گو، سایت‌های نقد از محصولات یا خدمات و شبکه‌های اجتماعی برخطی مثل فیس بوک، اینستاگرام و... می‌شوند.

این کتاب با هدف بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر میزان فروش و برندسازی محصولات ورزشی به رشته‌ی تحریر درآمده؛ جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه افرادی است که در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضو هستند و در طی یک سال گذشته یک محصول ورزشی را از طریق این شبکه اجتماعی سفارش داده‌اند. البته به دلیل آن که اطلاعات دقیقی از تعداد این مشتریان در طی یک سال گذشته وجود ندارد، جامعه آماری به صورت نامحدود در نظر گرفته‌ شده است.

در واقع نویسندگان در این کتاب با استفاده از فرمول جامعه نامحدود کوهن، 217 نفر را به عنوان نمونه آماری، به صورت تصادفی، انتخاب کرده‌اند. آن‌ها در نهایت با بهره‌گیری آزمایشات کاربردی خود به شما نشان می‌دهند که شبکه اجتماعی اینستاگرام بر میزان فروش و برندسازی محصولات ورزشی تاثیرگذار خواهند بود، همچینین برندسازی محصولات ورزشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر میزان فروش تاثیر دارد.

در بخشی از کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی می‌خوانیم:

نتایج تحقیقات مختلف بیانگر آن است که می‌توان از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در بسیاری از سطوح فردی و اجتماعی به منظور شناسایی مسائل و تعیین راه حل آن‌ها، برقراری روابط اجتماعی، اداره امور تشکیلاتی، سیاستگذاری و رهنمون سازی افراد در مسیر دستیابی به اهداف استفاده نمود. در ساده‌ترین شکل یک شبکه اجتماعی نگاشتی از تمام یال‌های مربوط، میان رأس‌های مورد مطالعه‌است. شبکه اجتماعی هم چنین می‌تواند برای تشخیص موقعیت اجتماعی هر یک از بازیگران مورد استفاده قرار گیرد. این مفاهیم غالباً در یک نمودار شبکه اجتماعی نشان داده می‌شوند که در آن، نقطه‌ها رأس‌ها هستند و خط‌ها نشانگر یال‌ها (Wan et al. , 2019).

فهرست مطالب کتاب

چکیده
مقدمه
چارچوب نظری تحقیق 
شبکه‌های اجتماعی 
ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی 
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی 
ایران و شبکه‌های اجتماعی 
شبکه اجتماعی اینستاگرام 
میزان فروش 
مولفه‌های فروش 
برنامه مدیریت فروش 
کارکنان واحد فروش
فروش ارزش محور 
جبران خدمات مشتری 
کانال‌های توزیع و فروش 
برندسازی 
فرضیه‌های تحقیق 
روش پژوهش 
جامعه آماری، نمونه آماری و روش نمونه گیری 
یافته‌های تحقیق 
آزمون کولموگروف - اسمیرنف 
آزمون مدل مفهومی پژوهش 
ارزیابی مدل اندازه‌گیری 
ارزیابی مدل ساختاری 
ارزیابی مدل کلی 
بررسی فرضیات پژوهش 
نتیجه‌گیری 
پیشنهادات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات آریا دانش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-622-749255-2
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی

خانم دکتر جعفری
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
این کتاب با هدف بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر میزان فروش و برندسازی نوشته شده مطالعه کتاب را به تمام کسانی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت میکنند پیشنهاد میدم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی

برای دریافت کتاب نقش اینستاگرام در مدیریت ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.