معرفی و دانلود کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی

برای دانلود قانونی کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی

رابرت جی آلن در کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی، راه‌های متعددی برای افراد عادی که با تکنولوژی آشنایی زیادی ندارند، جهت کسب مقدار قابل توجهی پول از طریق اینترنت نشان می‌دهد.

کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی (Multiple Streams of Internet Income) علاوه بر تشویق افراد به کسب درآمد بیشتر، مردم را برای کار و تلاش بیشتر جهت آبادانی جامعه خود ترغیب می‌کند و کاربران را از حرص و طمع برحذر می‌کند. رسیدن به ثروت نیازمند صبر و بردباری می‌باشد که از ویژگی‌های افراد موفق است.

امروزه ایجاد و حفظ شغل و راه‌اندازی کسب و کار از تمام اعصار گذشته هم آسان‌تر و هم سخت‌تر شده است. بالا رفتن دانش و امکان کمک گرفتن از فناوری اطلاعات در تمام مراحل زندگی سبب سهولت ایده‌یابی و تبدیل ایده به شغل و درآمد شده است.

از طرف دیگر بالا بودن رقابت در تمامی حوزه‌های کسب و کار و افزایش تعداد افراد فعال در بازار کار و نیز هوشمندی روزافزون خریداران سبب شده است که پیدا کردن سرنخ‌های جدید برای جذب و فروش کالا و خدمات و حفظ مشتریان دشوارتر شود.

کسب و کارهای آنلاین یکی از بهترین روش‌های گسترش بازار و بهره‌مندی از فناوری اطلاعات در بستر اینترنت می‌باشند که در سال‌های اخیر در ایران و سایر کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته‌اند. امکان راه اندازی سریع و ارزان با حداقل سرمایه، امکان فعالیت 24 ساعت و 365 روز در سال، سرعت توسعه بالا، عرضه کالا و خدمات با قیمت مناسب‌تر و از همه مهم‌تر امکان ارائه خدمات و فروش کالا به صورت جهانی و منطقه‌ای، سبب شده است که تمامی افراد با هر میزان دانش و تجربه بتوانند تجارت اینترنتی خود را شروع و کسب درآمد کنند.

رابرت جی آلن (Robert G. Allen) در این کتاب ایجاد تجارت الکترونیکی را در چند ساعت و نه در چند روز و چند هفته به شما نشان خواهد داد. او قصد دارد چالش جدیدی خلق می‌کند.

کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه این کتاب برای افرادی که در ابتدای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود هستند، مفید و آموزنده خواهد بود و فعالان و دارندگان کسب و کارهای آنلاین نیز می‌توانند از ایده‌های جالب و نکات کاربردی زیاد این کتاب استفاده کنند.

آنچه در کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی می‌آموزید:

- اداره کسب و کار خود از هر نقطه در دنیا
- کسب درآمد از مزایده لوازم اضافی و غیر قابل استفاده
- انتقال سریع‌تر، ارزان‌تر و آسان‌تر پیام بازاریابی به مشتریان
- دو برابر کردن میزان درآمد کسب و کار آفلاین با تغییر به آنلاین
- راه اندازی کسب و کار اینترنتی ظرف چند ساعت، نه ظرف چند روز یا هفته
- هدایت ترافیک به سایت شما و جذب افرادی که عاشق محصولات شما باشند

نکوداشت‌های کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی:

- اگر می‌خواهید جریان دائمی و زیاد پول داشته باشید، کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی را بخوانید. (مارک ویکتور هسنن)

- اگر دنیا تاکنون برای موفقیت در اینترنت به کمک خاصی نیاز داشته باشد، قطعاً این لحظه است. کتاب جدید رابرت آلن سبب افزایش راندمان و کارایی شما در کسب و کار اینترنتی می‌شود. (جک تروت)

- رابرت آلن یکی از مربیان برجسته و مورد علاقه من است. اگر شما می‌خواهید از اینترنت کسب درآمد کنید، خواندن کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی به شدت توصیه می‌شود. (جک کنفیلد)

- رابرت آلن باز هم گل کاشت. جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی یک دیدگاه هیجان انگیز در شما برای پول درآوردن ایجاد می‌کند تا شما بتوانید در اقتصاد امروز موفق باشید. من خودم از این کتاب ایده‌های خوبی گرفتم. (کن بلانچارد)

در بخشی از کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی میخوانیم:

در تابستان سال 1994 زمانی که برای اولین بار توجه من به اینترنت جلب شد، لیستی از 20 گروه کالا مانند کتاب، موسیقی، سخت‌افزار کامپیوتر و نرم‌افزار کامپیوتر تهیه کردم و بر روی قابلیت فروش اینترنتی آن‌ها تحقیق کردم. نتیجه تحقیقات نشان داد که فروش آنلاین کتاب به مراتب بهتر از بقیه و به عبارت دیگر بهترین کالا برای فروش بود زیرا کتاب‌های بسیار زیادی در دنیا وجود دارد.

در حال حاضر یک و نیم میلیون کتاب چاپی به زبان انگلیسی و 3 میلیون کتاب به زبان‌های مختلف وجود دارد. این تعداد کتاب نشان دهنده فرصتی است که وجود دارد اما نکته جالب این است که بزرگترین کتابخانه دارای نسخه‌های حقیقی در جهان صرفاً 175000 عنوان دارد.

ما حدود 1.1 میلیون عنوان کتاب داریم و گنجاندن این همه کتاب در یک کتابخانه غیر ممکن است. شما هم نمی‌توانید تمامی کتاب‌ها را در یک گروه قرار دهید. شما اگر صرفاً بخواهید کاتالوگ کتاب‌های موجود در سایت آمازون را پرینت بگیرید حجم آن به اندازه 7 برابر کتاب‌های تلفن شهر نیویورک خواهد بود. لذا تنها راه برای جمع‌آوری تمامی عناوین کتاب‌ها بارگذاری آن‌ها در وب سایت است. این امر به نظر غیر منطقی می‌رسد اما موقعیت فیزیکی برای موفقیت در تجارت مجازی بسیار مهم است.

ما می‌توانستیم کار با آمازون دات کام را در هر جایی شروع کنیم اما ما سیاتل را انتخاب کردیم چون ویژگی‌های منحصر بفردی دارد. این مکان باید جایی می‌بود که افراد تکنیکی زیادی در دسترس باشند. علاوه بر این باید نزدیک به محلی بود که تعداد زیادی کتاب وجود داشته باشد. علاوه بر این باید جایی می‌بود که برای زندگی کردن مناسب باشد زیرا افراد موفق جایی زندگی نمی‌کنند که آن جا را دوست نداشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجمین
پیش‌گفتار: موفقیت در دنیای مجازی: کسب درآمد وقتی که خواب هستید
فصل 1: به من پول الکترونیکی نشان دهید: چگونه 24000 دلار در 24 ساعت بدست آوریم؟
فصل 2: عبور از دو راهی دیجیتال: چگونه موفقیت خود در اینترنت را گارانتی کنید؟
فصل 3: بازاریابی اینترنتی 101: چند استراتژی ساده می‌توانند شما را ثروتمند سازد
فصل 4: بازاریابی اینترنتی 201: 12 اصل قدرتمند برای خلق اشتیاق دیوانه‌وار
فصل 5: بازاریابی اینترنتی 301: کشف تاریک‌ترین اسرار جریان‌های آنلاین پول
فصل 6: کارآفرین اینترنتی، ماشین جستجوی خود را برپا کنید!
فصل 7: بازاریابی آنلاین! شش روش اصلی برای کسب درآمد از سایت‌تان
فصل 8: فراتر از چسبندگی: 9 روش مغناطیسی برای اینکه مشتریان بارها و بارها برای خرید بیشتر مراجعه کنند
فصل 9: جریان اول درآمد آنلاین.
فصل 10: جریان دوم درآمد آنلاین.
فصل 11: جریان سوم درآمد آنلاین.
فصل 12: جریان چهارم درآمد آنلاین.
فصل 13: جریان پنجم درآمد آنلاین.
فصل 14: جریان ششم درآمد آنلاین.
فصل 15: خلبان اتوماتیک: درآمدزایی در 24 ساعت در 7 روز هفته در 365 روز سال

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی، مهدی صفایی خرم، فرزاد یوسفی
ناشر چاپیانتشارات سخن گستر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات285
زبانفارسی
شابک978-600-247-865-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی

amir Nasr
۱۴۰۲/۷/۱۳
خیلی کتاب خوبی بود پتانسیل بالای اینترنت رو در رسیدن به درآمد به وضوح نشون میده و اینکه این درآمد قابلیت خودکارسازی داره یعنی نیازی به حضور کار فیزیکی شما نداره!
Reza Motiei
۱۳۹۹/۸/۲۹
کتاب سال ۲۰۰۶ منتشر شده، برای این دسته از کتابها ۵ سال هم قدیمی حساب میشه چه برسه به ۱۴ سال. شاید به درد کسی بخوره که اصلا با این مقوله آشنا نیست
اسدالله پناهی
۱۳۹۹/۵/۵
اگر پیشنهاد میلیاردی به شما شد و شما نمی‌توانید تصمیم بگیرید، آن را قبول کنید؛ بعدا نوع اجرای آن را بیاموزید. من به شما این کتاب را پیشنهاد می‌کنم
محمد چاوشی
۱۳۹۹/۲/۲۶
عالی بود کتاب بسیار مفیدی هست
عرفان کاویانی
۱۴۰۰/۴/۳۰
خوبه تقریبا. بیشتر برای بازاریابی بدرد میخوره
Mousa madani
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
مطالب اموزنده بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی

برای دریافت کتاب جریان‌های چندگانه درآمد اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.