معرفی و دانلود کتاب نقش مربی در بسکتبال: ویژه سطح 3 دوره مربیگری بسکتبال نوجوانان و جوانان

عکس جلد کتاب نقش مربی در بسکتبال: ویژه سطح 3 دوره مربیگری بسکتبال نوجوانان و جوانان
قیمت:
54500 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقش مربی در بسکتبال: ویژه سطح 3 دوره مربیگری بسکتبال نوجوانان و جوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقش مربی در بسکتبال: ویژه سطح 3 دوره مربیگری بسکتبال نوجوانان و جوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقش مربی در بسکتبال: ویژه سطح 3 دوره مربیگری بسکتبال نوجوانان و جوانان

کتاب نقش مربی در بسکتبال: ویژه سطح 3 دوره مربیگری بسکتبال نوجوانان و جوانان نوشتۀ سیده فریده هادوی، از تأثیر و نقش یک مربی باتجربه و حرفه‌ای در این ورزش سخن می‌گوید و فلسفه بازی جوانمردانه را شرح می‌دهد.

دربارۀ کتاب نقش مربی در بسکتبال:

شما به عنوان مربی خواسته یا ناخواسته برای نوجوانان و جوانان تحت مربیگری خود الگو هستید؛ بنابراین باید بدانید این الگو چه نقش‌هایی‌ را می‌تواند و باید ایفا کند. آگاهی از این نقش‌ها، شما را در وظیفۀ سنگینی که بر عهده دارید، موفق‌تر خواهد کرد. نقش‌هایی ‌که شما به عنوان مربی بسکتبال می‌توانید داشته باشید، عبارت‌اند از: نقش معلم، نقش مربی، نقش مدیر، نقش رهبر و نقش مشاور.

پیشرفت روزافزون علوم ورزشی در جهان و گسترش ورزش قهرمانی و حرفه‌ای باعث شده ورزش به عنوان پدیده‌ای اقتصادی، فرهنگی و صنعتی در جوامع مطرح شود. ورزش به عنوان یکی از پایه‌های اصلی سلامت جامعه محدوده فعالیت خود را از حوزه سلامت به سایر حوزه‌های کلیدی و زیربنایی جوامع باز کرده و بر این اساس به یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی تبدیل شده است.

در این میان آموزش به عنوان اصلی‌ترین رکن پیشرفت ورزش در جوامع، مهم‌ترین نقش را در توسعه سایر ابعاد نیز ایفا می‌کند و مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در مسیر توسعه بسکتبال نیز بخش عمده‌ای از این راه است.

امروزه رشد و تکامل فزاینده امر ورزش به طور اعم و بازی زیبای بسکتبال بالاخص در ابعاد قهرمانی و حرفه‌ای و لزوم همگانی شدن آن در سراسر جهان، استفاده علمی در کتب آموزشی را الزام‌آور کرده است.

ورزش دانشگاهی بسکتبال، از رشته‌های ورزشی‌ای به شمار می‌رود که موفقیت در آن نه فقط تحت تأثیر نحوۀ اجرای فنون فردی و گروهی است، بلکه به عوامل مختلف علمی بستگی دارد.

کتاب نقش مربی در بسکتبال برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که به این ورزش می‌پردازند و افرادی که قصد دارند دوره مربیگری بسکتبال و به‌ویژه سطح 3 دوره مربیگری نوجوانان و جوانان را طی کنند، بسیار سودمند و مفید است.

در بخشی از کتاب نقش مربی در بسکتبال می‌خوانیم:

جوانان در کنار فعالیت‌های درسی خود، معمولاً به انجام دادن یک یا چند فعالیت جنبی گرایش دارند. این گرایشات متأثر از عوامل متعددی است، مانند ویژگی‌های فردی، سابقۀ خانوادگی، محیط زندگی، وضعیت اقتصادی، همسالان و ... . جوانان
معمولاً در چند حیطۀ کلی فعالیت‌های خود را آغاز و دنبال می‌کنند. این دسته‌بندی در فعالیت‌های ورزشی، هنری، فنی، تفریحی و ... خلاصه می‌شود. فارغ از عوامل تأثیرگذار بر فرد در جهت‌دهی گرایشات و فعالیت‌های انتخابی وی و خانواده، مهم آن است تا با بررسی علل و ارائۀ بهترین راهکارها، امکان موفقیت و در نتیجه ایجاد خودپندارۀ مثبت در آن‌ها فراهم شود.

در حوزۀ ورزش با توجه به تنوع بسیار زیاد رشته‌های ورزشی و جذابیت‌های بالقوه آن‌ها تعداد جوانانی که به انجام دادن فعالیت‌های ورزشی گرایش پیدا می‌کنند، بسیار زیاد است. این امر، مسئولیت متولیان امر ورزش و مربیان سطوح پایه در هر ورزش را بیشتر می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: نقش‌های مختلف مربی
فصل 2: فلسفه مربیگری در بازی جوانمردانه
فصل 3: علل گرایش جوانان به ورزش بسکتبال با تأکید بر فلسفه بازی جوانمردانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقش مربی در بسکتبال: ویژه سطح 3 دوره مربیگری بسکتبال نوجوانان و جوانان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-600-355-351-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
54500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نقش مربی در بسکتبال: ویژه سطح 3 دوره مربیگری بسکتبال نوجوانان و جوانان

برای دریافت کتاب نقش مربی در بسکتبال: ویژه سطح 3 دوره مربیگری بسکتبال نوجوانان و جوانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.