معرفی و دانلود کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری)

عکس جلد کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری)
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری)

رضا خانی گیاشی در کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری)، بخشی از تجارب مفید و اندوخته‌های علمی خود را که در حوزه‌ی وکالت داشته در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری):

قانون نظم کاملی نیست و تمام جزئیات در آن گفته نمی‌شود؛ زیرا جزئیات و ظرافت‌های اجرایی توسط مجریان و در طی زمان حاصل می‌شود. حقوق علمی کاربردی و حاوی جنبه‌های اجتماعی و اجرای است. محاکم دادگستری، شعب دادگاه‌ها و دادسراها به عنوان بستر پیاده سازی، رشد و نمو احکام و مواد قانونی شناخته می‌شوند.

همه‌ی مطالبی که در کتب قوانین و کلاس‌های درس حقوق آموزش می‌دهند باید در آرا و دستورات دادگاه‌ها و محاکم دادگستری به اجرا درآیند. نمی‌توان احکام قانونی را در متن‌های قانونی زندانی کرد؛ زیرا وجود تمام این قواعد جهت نظم‌بخشی ارتباطات انسانی در جامعه است.

یکی از خصوصیات قوانین، داشتن ضمانت اجراست. اگر بخواهیم حکم قانونی تأثیرگذار باشد و عدالت برقرار شود باید برای تضمین اجرای قواعد حقوقی به ناچار مجازاتی در نظر گرفت. در واقع هر فردی مسئول رفتارهای خلاف قانون خودش است.

برای اینکه فرد متخلف درصدد جبران خسارات برآید یا بر تعهدات خود پایبند باشد، مقامات و مراجعی به وجود آمده است که همه‌ی افراد می‌توانند به آن‌جا جهت رفع مشکلات خود رجوع نمایند اما رفتن به دادگاه، دادسرا، شورای حل اختلاف، دیوان عدالت اداری، مراجع قضایی و شبهات قضایی دیگر نیازمند به آگاهی از قوانین دادرسی است.

حتی افرادی که از این مقررات آگاهی دارند، بدون اشراف به قواعد و تشریفات عملی و شکلی، امکان فعالیت سخت خواهد شد. به همین دلیل وکلاء و کارآموزان برای به دست آوردن حقوق مردم در صف اول یادگیری و تجربه اندوزی هستند. در واقع فعالیت‌های حقوقی و پذیرش وکالت مردم چالش‌هایی را برای وکیل دادگستری ایجاد می‌نماید. رضا خانی گیاشی در حوزه‌ی وکالت ده سال تجربه دارد و در این کتاب بخشی از اطلاعات خود را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که علاقه‌مند به علوم حقوقی هستند و همچنین وکلای جوان، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات قانون یار
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-622-6055-91-8
موضوع کتابکتاب‌های حقوق عمومی و خصوصی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری)

فرنگیس اشجعی
۱۴۰۱/۸/۱۲
سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران
بسیار سپاس از این اپلیکیشن که بسیارکاربردی ‌وعالی بوده این کتاب عالی برای وکلایی است ک ب تازگی به این حرفه پیوسته‌اند گزینش مطالب که نویسنده کتاب موضوعات متنوع و به روز را مدنظر قرار داده بسیار بجا و درست است و پیشنهاد من به کسانی که حقوق میخوانند و
یا وکلای تازه کار اینست که این کتاب را موردمطالعه قراردهند چون ازنظر اینجانب مختصرومفید چم وخم دادخواست نویسی و لایحه نویسی را به منصه ظهور رسانیده است و بسیار به کارتان خواهد آمد
محمدحسین عابدی
۱۴۰۲/۱/۶
با سلام.
کتاب خوبی هست و با توجه به اینکه امروزه به دلیل مشکلات فراوان که در جوامع ما بوجود میاد و در بعضی مواقع کار به شکایت و مراجع قضایی کشیده میشود و جهت تنظیم شکایات و مراحل دادگاهی و تنظیم لایحه‌های مربوطه کمک فراوانی میکنم در زمان مراجعه به دفاتر خدمات قضائی.
کامل مطالعه نکردم ولی مفید بود
رحمان قنبرزاده
۱۴۰۰/۷/۳
سلام.. ای کاش تمامی دعاوی جهت ملک واملاک میبود در نهایت با گدشت مورد منتفی بود.. بنده انتظار آگاهی کامل وجامع پیرو حداکثر ۵۰درصد دعاوی کیفری روداشتم.. این کتاب که گویا. نویسنده محترم خود مشکل ملکی داشته
بازهم تشکر میکنم
حمید رضا کریمی
۱۴۰۱/۲/۱۰
با سلام با تشکر از نویسنده محترم انتظار میرفت در موارد خاص که بیشتر افراد جامعه درگیر هستند، اطلاعات و نمونه دادخواست و لوایح درج میشد (مالک و مستاجر، تجارت، اختلافات کارفرما و کارگر، بیمه افراد، جرایم غیر عمد، طلاق و موضوعات خاص آن)
علی قاسمیان
۱۴۰۱/۷/۳۰
سلام. اصلا به کارم نیومده. چون رایج‌ترین مشکلات عموم مردم چک برگشتی هست که متاسفانه هیچ اشاره‌ای نشده.... این کتاب باید اسم رو جلدشو عوض کنه،،، راضی نیستم
محمد نصری
۱۴۰۲/۸/۲۰
باسلام و تشکر، درست است که ۲۰ تومن مبلغی نیست لیکن از مجموعه دادخواست‌ها و لوایح انتظار بیشتری داشتم (ایکاش تکمیل تر بود)
مهدی
۱۴۰۲/۱/۱
فرمول به کار گرفته در تنظیم متون بسیار عالیه و قابل کاربرد در طرح‌های دیگر ولی کتابهای حقوقی بخصوص صوتی، بیشتر ارایه دهید
افشین
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
این کتاب بهترین راهنما میتونه باشه برای دانشجویان حقوق، وکلای عزیز و حتی مردم عزیز ❤️
عالی توصیه میشه داشته باشید از این کتاب
hassan kulukjanlo
۱۴۰۱/۸/۱۷
زیاد کتاب کاملی نیست
جدوال بسیار درهم داره که خسته کننده هستش
یک صفحه‌اش رو بخوایی بخونی باید ده تا خمیازه بکشی درکل کتاب جذابی نیست
علی زمان نجقی لیاولی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
این کتاب آقای رضا خانی گیاشی را مطالعه کردم، کتاب بسیار عالی و مفید بود و توصیه میکنم، این کتاب را مطالعه بفرمایید
soo vafa
۱۴۰۱/۴/۹
کتاب نسبتا کاربردی بود و به خاطر شغلم دوست داشتم این کتاب در کتابخانه مجازی من حتما باشه تا دسترسی اسونتر باشه
سحر موسوی
۱۴۰۰/۸/۴
خوب بود قابل استفاده بود سبک نوشتاری ان راحت و قابل فهم بود مردم عالی هم میتونن استفاده بکنن با تشکر از کتاب راه
Saeedeh
۱۴۰۲/۹/۱۳
واقعا عالیه برای منی که دانشجواام و مشتاق دادخواست نویسی یه کتاب فوق العااادس
tehran kenitex
۱۴۰۰/۴/۱۱
کتاب مفیدی هست اما کاش قبل از هر دادخواست یه راهنمایی مختصر حقوقی هم داشت
اسلام ‌کیانی
۱۴۰۳/۱/۶
کتابی بسیار کاربردی برای دوستان رشته حقوق
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری)

برای دریافت کتاب نمونه دادخواست‌ها و لوایح (حقوقی و کیفری) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.