معرفی و دانلود کتاب نمونه سوالات آزمون معامله گری بازار سرمایه: 1000 تست با پاسخ تشریحی

عکس جلد کتاب نمونه سوالات آزمون معامله گری بازار سرمایه: 1000 تست با پاسخ تشریحی
قیمت:
۸۸۰۰۰ ۴۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نمونه سوالات آزمون معامله گری بازار سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نمونه سوالات آزمون معامله گری بازار سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نمونه سوالات آزمون معامله گری بازار سرمایه: 1000 تست با پاسخ تشریحی

کتاب نمونه سوالات آزمون معامله گری بازار سرمایه نوشته‌ی حیدر فروغ نژاد، شاهین احمدی و فرهاد اورعی مجموعه‌ای از سوالات مربوط به یکی از آزمون‌های مهم استخدامی را در اختیار شما می‌گذارد. این کتاب تست، به‌منظور تسهیل دسترسی داوطلبان شرکت در آزمون رشته‌های مرتبط به بازار سرمایه، تنظیم شده و شما را از مراجعه به دیگر منابع پراکنده بی‌نیاز خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب نمونه سوالات آزمون معامله‌گری بازار سرمایه

آزمون‌های استخدامی همیشه نقش بسیار مهمی در آینده‌ی شغلی افراد داشته‌اند و می‌توان گفت با کمی سعی و تلاش و همت در سنین پایین‌تر، می‌توان برای رسیدن به اهداف بلندمدت برنامه‌ریزی کرد و سرنوشت زندگی خود را تا حد زیادی تغییر داد. یکی از حوزه‌هایی که در سال‌های اخیر دانشجویان و داوطلبان زیادی را به سمت خود جذب کرده، آزمون‌های هفت‌گانه‌ی سازمان بورس ایران است که در ارتباط با بازار سرمایه برگزار می‌شوند. از دیگر عناوین این آزمون‌های هفت‌گانه می‌توان به اصول، کارشناسی عرضه و پذیرش، تحلیلگری، مدیریت سبد اوراق بهادار، ارزیابی اوراق بهادار و مدیریت نهادهای بازار اشاره کرد که هرکدام در جای خود افراد متخصص و کارآمدی را گلچین کرده و مدارک معتبری را در اختیار آنان قرار می‌دهد. دکتر حیدر فروغ‌نژاد، شاهین احمدی و فرهاد اورعی، کتاب نمونه سوالات آزمون معامله‌گری بازار سرمایه را با هدف تسهیل فرایند دسترسی داوطلبان به مجموعه سوالات یکی از همین آزمون‌های کاربردی به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند.

در سال 1393 هیأت مدیره‌ی وقت سازمان بورس ایران برای هر چه راحت‌تر کردن روند آموزش و به‌کارگیری معامله‌گران بازار سرمایه در جایگاه‌های گوناگون مربوط به این حوزه، اجرای آزمونی با همین عنوان را از تلفیق سرفصل‌های سه آزمون دیگر تصویب کردند؛ آزمون معامله‌گری اوراق تأمین مالی، معامله‌گری ابزار مشتقه و معامله‌گری بورس کالا. این آزمون جدید با افزودن مقررات آزمون اصول بازار سرمایه و با هدف تمرکز بر مقررات مورد نیاز معامله‌گران بازار سرمایه شکل گرفت. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این آزمون شاید این باشد که طراحی سوالات این آزمون‌ها بر‌عهده‌ی اساتید مجرب و مدیران بسیار فعال در حوزه‌ی مقررات بازارهای سرمایه است تا داوطلبان علاوه بر آشنایی با مقررات کلی، مسائل مهم‌تر و کاربردی‌تری را نیز در این زمینه بیاموزند. ضمن اینکه بنا به پیشنهاد کمیته‌ی اعطاکننده‌ی گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، مقرر شد داوطلبانی که در آزمون مربوطه پذیرفته می‌شوند، به‌منظور آشنایی بیشتر و کاربردی‌تر دوره‌هایی را نیز در نهادهای ذی‌صلاح بگذرانند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های داوطلبان در این حوزه، یعنی پراکندگی سرفصل‌های آزمون و عدم دسترسی متقاضیان به یک منبع کامل، منسجم، به‌روز و قابل‌اطمینان از سوالات آزمون‌های برگزارشده‌ی دوره‌های پیشین، از نگاه دکتر حیدر فروغ‌نژاد، شاهین احمدی و فرهاد اورعی پنهان نمانده. کتاب نمونه سوالات آزمون معامله‌گری بازار سرمایه، شامل 1000 تست با پاسخ تشریحی است که در آزمون‌های سال 1393 تاکنون مطرح شده‌اند. تمامی پاسخ‌ها به‌صورت مشخص، شفاف، کامل و براساس آخرین تغییرات و اصلاحات انجام‌گرفته، درج شده‌اند تا داوطلبان بتوانند در صورت تمایل به منبع اصلی مراجعه و رفع ابهام کنند.

انتشارات بورس کتاب نمونه سوالات آزمون معامله‌گری بازار سرمایه را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان این حوزه قرار داده است.

کتاب نمونه سوالات آزمون معامله‌گری بازار سرمایه برای چه کسانی مناسب است؟

داوطلبان آزمون معامله‌گری بازار سرمایه‌ی سازمان بورس و اوراق بهادار مخاطب اصلی کتاب پیش رو هستند.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیش‌گفتار
بخش سؤالات
مقررات اصول بازار سرمایه
مقررات معامله‌گری بازار سرمایه
بخش پاسخ‌ها
مقررات اصول بازار سرمایه
مقررات معامله‌گری بازار سرمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نمونه سوالات آزمون معامله گری بازار سرمایه: 1000 تست با پاسخ تشریحی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات بورس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات366
زبانفارسی
شابک978-600-7872-88-8
موضوع کتابکتاب‌های آزمون‌های استخدامی، کتاب‌های حقوق بازرگانی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۸۰۰۰ ۴۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نمونه سوالات آزمون معامله گری بازار سرمایه

برای دریافت کتاب نمونه سوالات آزمون معامله گری بازار سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.