معرفی و دانلود کتاب نه مثل هر روز

عکس جلد کتاب نه مثل هر روز
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نه مثل هر روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نه مثل هر روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نه مثل هر روز

شما فکر می‌کنید هر روز از زندگی با روزهای دیگر متفاوت است یا فقط یک اتفاق مدام پشت‌سرهم تکرار می‌شود؟! خواندن کتاب نه مثل هر روز به مخاطبان خردسال می‌آموزد که هر روز یک روز جدید است با یک‌عالمه اتفاق تازه! فرهاد حسن زاده در این داستان مصور و سرگرم‌کننده به کودکان نشان می‌دهد تمامی روزهای زندگی را با نگاهی نو ببینند تا بتوانند از لحظه‌لحظه‌ی آن‌ها نهایت لذت را ببرند. گفتنی‌ست این کتاب در سال 2022 موفق به دریافت دیپلم افتخار کتاب‌های تصویری مسکو شده است.

درباره‌ی کتاب نه مثل هر روز

هم آدم‌بزرگ‌ها هم بچه‌‌کوچولوها هر روز در حال انجام دادن کارهایی هستند که روزهای قبل هم آن‌ها را انجام می‌دادند و روزهای بعد نیز قرار است به همان شکل آن‌ها را تکرار کنند! بااین‌اوصاف، شاید به نظر برسد که زندگی مجموعه‌ای از اتفاقات تکراری و کسل‌کننده است و تمامی روزها شبیه به هم هستند اما «شهاب»، قهرمان کوچک کتاب نه مثل هر روز، به شما نشان می‌دهد که اتفاقاً هر روز یک روز تازه است که کلی اتفاقات جدید را در خود جای داده. اگر آدم‌ها یاد بگیرند کارهای تکراری هر روز را با نگاهی تازه ببینند و آن‌ها را به شکلی متفاوت انجام دهند، هیچ‌وقت روزهایشان تکراری و ملال‌آور نمی‌شود. فرهاد حسن‌زاده در این داستان مصور و خواندنی به مخاطبان خردسال خود نشان می‌دهد که چطور می‌شود از تمامی روزهای زندگی لذت برد و هر پدیده و اتفاق کوچکی را به چشم یک نعمت خدادادی نگاه کرد.

داستان کتاب نه مثل هر روز از این قرار است: شهاب همراه با پدر و مادرش در یک خانه‌ی زیبا و دوست‌داشتنی زندگی می‌کند. او هر روز با صدای مامان از خواب بیدار می‌شود. در کنار پدر و مادرش صبحانه می‌خورد. بعد هر سه‌ نفر با هم از خانه بیرون می‌روند. بابا به سر کار می‌رود و مامان به همراه شهاب به ‌سوی مهدکودک راه می‌افتند. شهاب هر روز باید ساعت هشت صبح به کمک مادرش به مهدکودک برود. او در طول مسیر، به آدم‌های مختلفی برمی‌خورد که آن‌ها هم قصد دارند به مقصد معینی بروند. همچنین اماکن و میدان‌هایی را در طول مسیر خود می‌بیند که هر بار از دیدن آن‌ها خوشحال می‌شود. شهاب، قهرمان کتاب نه مثل هر روز، تصمیم دارد ماجراهای یکی از روزهای زندگی‌اش را برای مخاطبان تعریف کند. روزی که شاید به نظر برسد خیلی هم با بقیه‌ی روزهای زندگی فرق ندارد، اما هم شهاب و هم خانواده‌اش می‌دانند که یک روز تازه است و در واقع با تمامی روزهای زندگی فرق می‌کند.

تصاویر متعددی که در بخش‌ها و صفحات گوناگون کتاب جای گرفته‌اند، هم بچه‌ها را بیشتر به خواندن کتاب جذب می‌کنند و هم باعث می‌شوند مخاطبان بتوانند به شکل بهتری با شخصیت‌های داستان ارتباط برقرار کنند. تمامی جملات این داستان ساده هستند و کودکانی که هنوز با الفبای فارسی آشنا نشده‌اند، چنانچه ماجراهای آن را از زبان والدین یا مربیان خود بشنوند، هرگز در درک آن‌ها با مشکلی مواجه نخواهند شد. نوآموزانی که به‌تازگی خواندن و نوشتن زبان فارسی را آموخته‌اند نیز به‌راحتی می‌توانند این اثر داستانی را مطالعه کنند و معنای مورد نظر فرهاد حسن‌زاده را به‌خوبی دریابند. کتاب نه مثل هر روز اثری است سرگرم‌کننده، آموزنده، مفرح و بسیار دلنشین که کودکان را مجذوب خود کرده و نگاه ایشان را نسبت به زندگی دگرگون می‌کند. گفتنی‌ست که تصویرگری این کتاب را هاله قربانی به عهده داشته و نشر کتاب چ چاپ و انتشار آن را به انجام رسانده است.

کتاب نه مثل هر روز برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 9 ساله از خواندن یا شنیدن ماجرای کتاب نه مثل هر روز بسیار لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب نه مثل هر روز می‌خوانیم

یک روز مامان مریض شد و در خانه ماند.
آن روز بابا مرا به مهد کودک برد. او دیرش شده بود و عجله داشت.
نتوانستم تا هشتادوپنج قدم بشمرم.
نشد مسافرهای ایستگاه را ببینم.
حتی نشد برای مجسمه‌ی قهرمان دست تکان بدهم.
ساعت چهار، وقتی بابا دنبالم آمد،‌ دستش را کشیدم به طرف پل هوایی و پرسیدم: «حال مامان چه‌طور است؟»
دستم را کشید طرف دیگر و گفت: «استراحت کرده و بهتر شده.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نه مثل هر روز
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-7776-70-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نه مثل هر روز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نه مثل هر روز

برای دریافت کتاب نه مثل هر روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.