معرفی و دانلود کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز

عکس جلد کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز

کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی تد آرنولد، داستان دلنشین ویز و ویزگول را به تصویر می‌کشد که این بار در قالب دو قهرمان ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و جذابی را تجربه می‌کنند.

موضوع کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز چیست؟

ویز این بار داستانی می‌نویسد که قهرمان‌هایش خودش و ویزگول هستند. در این داستان قهرمانانه ویز به اندازه‌ی ویزگول است و هر دوی آن‌ها می‌توانند پرواز کنند. داستان جذاب و مهیج کتاب ویز درباره‌ی جنگیدن با دزدان دریایی، شکست دادن اژدها و نجات خودشان از زندان کشتی است که در این راه ماجراها و اتفاقاتی جالب را می‌گذرانند. با داستان ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز (Buzz Boy and Fly Guy) همراه شوید تا یک ماجراجویی جالب را تجربه کنید.

درباره‌ی مجموعه مگسک و پسرک:

تد آرنولد (Tedd Arnold) در این مجموعه، داستان‌هایی با چاشنی طنز درباره‌ی دوستی بین یک پسر بچه و یک مگس را به تصویر کشیده است که هم کودکان را سرگرم کرده و هم مفاهیمی را به آن‌ها می‌آموزد. با خواندن قصه‌های مجموعه مگسک و پسرک (Fly Guy) کودکان یاد می‌گیرند که در هیچ موضوعی قطعیت وجود ندارد و می‌توان به هر قضیه‌ای با دیدی تازه نگاه کرد. این مجموعه همچنین مفاهیمی مانند امید، اطمینان داشتن به توانایی‌های فردی و... را به کودکان یادآور می‌شود.

کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز مناسب چه کسانی است؟

این داستان جذاب همراه با تصویرگری‌های دوست داشتنی برای کودکان سنین 3 تا 7 سال سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز می‌خوانیم:

ویزگول و ویز ابرقهرمان به جزیره برگشتند. آن‌ها به اژدها خوراکی دادند و حسابی با هم رفیق شدند. اژدها هم برای آن‌ها دم تکان داد. بعد خانه‌شان را کول کرد و از بالای اَبر ابرها گذشت و آن را گذاشت سرجای اولش.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز
نویسنده
مترجمعرفان حسن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-462-024-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز

برای دریافت کتاب مگسک و پسرک 9: ویزگول و ویز قهرمان‌های ریز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.