معرفی و دانلود کتاب نگراناسور

عکس جلد کتاب نگراناسور
قیمت:
۱۸,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نگراناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نگراناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نگراناسور

ریچل برایت، نویسنده‌ی کتاب‌های جذاب کودکان، در کتاب نگراناسور، ماجرای دایناسور قرمز کوچکی را برایتان تعریف می‌کند که اول داستان خیلی شاد و شنگول داشت روی شن‌های طلایی بپربپر می‌کرد. اما وقتی که سروکله‌ی مارمولک قصه پیدا شد و آن خبر نگران‌کننده را به نگراناسور داد، همه‌ی شادی و لذت روز خود را از یاد برد. فکر می‌کنید چه خبری باعث شد نگراناسور غمگین و نگران شود؟

درباره‌ی کتاب نگراناسور

ما نمی‌توانیم جلوی خبرهایی را که ممکن است در طول روز از دیگران بشنویم، بگیریم اما می‌توانیم اجازه ندهیم این خبرها ما را بترسانند یا غمگینمان کنند. فقط کافی است یاد بگیریم چطور از زمان حال لذت ببریم. اما متأسفانه شخصیت اصلی این داستان، یعنی نگراناسور نتوانست بعد از شنیدن خبر طوفان، با ذهنی آزاد و قلبی شاد به روز زیبایی که در پیش داشت، ادامه بدهد. او احساس می‌کرد یک ابر بزرگ بالای سرش آمده و پروانه‌ی نگرانی دور و اطرافش بال می‌زند. حالا او باید چه می‌کرد؟ با خواندن کتاب نگراناسور (The Worrysaurus)، که ریچل برایت (Rachel Bright) آن را نوشته، می‌توان دید که این دایناسور کوچک بالاخره بر نگرانی‌هایش غلبه می‌کند یا آن‌که تسلیم ترس‌های کوچک و بزرگ خود می‌شود؟

از ویژگی‌های برجسته‌ی این کتاب تصویرگری زیبا و فضاسازی جذاب آن است که سبب می‌شود مخاطب کودک با آن ارتباط ویژه‌ای برقرار کند و فضایی رویایی و شاد را در ذهن خود مجسم نماید. به‌علاوه سادگی زبان و متن کوتاه این داستان برای کودکانی که تازه خواندن و نوشتن را فراگرفته‌اند، جذاب و آسان‌فهم است.

در مجموع کتاب حاضر به کودکان می‌آموزد ترس‌هایشان را بپذیرند اما در عین حال نسبت به افکار پریشان بی‌توجه باشند تا کم‌کم بتوانند بر نگرانی‌های خود غلبه کنند.

کتاب نگراناسور ترجمه‌ی سیده هستی حسینی است که انتشارات مهرسا، به عنوان یک نشر فعال و حرفه‌ای در زمینه‌ی آثار کودک، آن را منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده.

نکوداشت‌های کتاب نگراناسور

  • داستان نگراناسور تأمل‌برانگیز است و تصاویر احساسی بسیار لذت‌بخشی دارد. این کتاب به رفع نگرانی‌های روزمره‌ی کودکان کمک می‌کند. (ساوت ولز ایونینگ پست)

  • یک کتاب تصویری متحرک که موضوع احساس اضطراب را به خوبی بیان کرده است. (Mummy In The City)

  • کتاب نگراناسور کاملاً دوست‌داشتنی و امیدوارکننده است. (angels & urchins)

کتاب نگراناسور مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته شده و به آن‌ها می‌آموزد بر ترس‌ها و نگرانی‌های خود غلبه کنند.

با ریچل برایت بیشتر آشنا شویم

ریچل برایت، نویسنده و تصویرگر آمریکایی است که کتاب های معروفی چون «بغلی‌ناسور»، «شیر درون»، «این عروسک مال من است»، «هیولای چشم دکمه‌ای» و «سنجاب‌ها وارد می‌شوند» و... را نوشته و آثارش از محبوبیت خاصی برخوردارند. او پیش از نویسندگی و تصویرگری، مهماندار هواپیما بود و بعدها آن‌قدر در داستان‌نویسی به پیشرفت رسید که جوایزی چون اسکار کتاب و جایزه‌ی کتاب کودک ناتینگهام را از آن خود کرد.

در بخشی از کتاب نگراناسور می‌خوانیم

«عزیزم، نگراناسور کوچولوی من، «همیشه پروانه‌ی نگرانی‌ات را پر بده!»

دُردانه‌ی مامان، این‌طوری دیگر نگران نمی‌شوی؛ تو باید با همه‌ی قدرتت تلاش کنی. اگر آخرش همه‌چیز به خوبی و خوشی تمام نشد، یادت باشد هنوز به آخر ماجرا نرسیده‌ای.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نگراناسور
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-40-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نگراناسور

پریسا هاشم زاده
۱۴۰۲/۵/۶
عالی بود مخصوصا برای کودکانه مناطق دوزبانه عالی است با گویش درست فارسی اشنا میشوند و در جمله سازی در پایه‌ی اول دچار مشگل نمیشوند و فوق العاده عمل میکنند این از تجارب بنده به عنوان یک معلم ثابت شده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نگراناسور

برای دریافت کتاب نگراناسور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.