معرفی و دانلود کتاب هدیه‌ی مخصوص تو

عکس جلد کتاب هدیه‌ی مخصوص تو
قیمت:
۱۷,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ی مخصوص تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ی مخصوص تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هدیه‌ی مخصوص تو

کتاب هدیه‌ی مخصوص تو نوشته‌ی مکس لوکیدو، داستانی آموزنده و جذاب از دهکده‌ی کوچک وِمی‌کِی‌هاست. ومی‌کی‌ها از طرف شخص ناشناسی هدیه‌هایی دریافت کرده‌اند، اما چرا این هدیه‌ها برای آن‌ها فرستاده شده؟ شاید ایلای، نجار دانا، جواب این سؤال را بداند. این کتاب که مفهوم نوع‌دوستی و کمک به دیگران را به کودکان آموزش می‌دهد، از مجموعه داستان‌های پانچلو است که تاکنون نزدیک به دویست میلیون نسخه در سرتاسر جهان از آن‌ها به فروش رسیده است.

درباره‌ی کتاب هدیه‌ی مخصوص تو

دهکده‌ی ومی‌کی‌ها، جایی که داستان کتاب هدیه‌ی مخصوص تو (Your Special Gift) در آن اتفاق می‌افتد، جای کوچک و قشنگی است. ساکنان این دهکده آدمک‌های چوبی شادی هستند. یک تپه‌ی سبز درست در کنار دهکده قرار دارد که بالای آن، یک کارگاه نجاری است. ایلای، نجار دانا و مهربانی که ومی‌کی‌ها را ساخته، آنجا کار می‌کند.

یک روز صبح که ومی‌کی‌های کوچک از خواب بیدار می‌شوند، جعبه‌های رنگارنگی را در صندوق‌های پستی‌شان پیدا می‌کنند که نام و نشانی از فرستنده ندارند. داخل جعبه‌ها برای هرکس هدیه‌ای گذاشته شده که مطابق با سلیقه‌ و علاقه‌ی اوست؛ کسی که نقاشی دوست دارد قلم‌مو و رنگ هدیه گرفته، به کسی که خیاطی دوست دارد نخ و سوزن داده شده، یک ساز به کسی رسیده که ساز زدن بلد بوده و...

معرفی و دانلود کتاب هدیه‌ی مخصوص تو

همه از داشتن این هدیه‌ها خوشحال هستند، ولی چه کسی آن‌ها را فرستاده؟ اصلاً چرا چنین کرده؟ کسی چیزی نمی‌داند. ومی‌کی‌ها برای پیدا کردن جواب دور هم جمع می‌شوند که ناگهان به یک خانواده‌ی مسافر برمی‌خورند. اعضای این خانواده که راه زیادی را برای دیدن ایلای طی کرده‌اند، بسیار خسته و گرسنه هستند. درشکه‌ی آن‌ها در راه شکسته و لباس‌ها و آذوقه‌شان هم از بین رفته است. ومی‌کی‌ها سعی می‌کنند به این خانواده کمک کنند، اما هیچ چیز درست پیش نمی‌رود.

مکس لوکیدو (Max Lucado)، نویسنده‌ی این اثر، از نویسندگان تأثیرگذاری است که کتاب‌های تحسین‌شده‌ی فراوانی دارد. کتاب هدیه‌ی مخصوص تو که به همت لیلا کاشانی وحید ترجمه شده، در قالب داستانی کودکانه مفاهیمی چون خدا، موهبت‌های ذاتی و کمک به دیگران را به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های پانچلو

مجموعه داستان‌های پانچلو (Max Lucado's Wemmicks) که تا به حال 6 جلد از آن توسط انتشارات مهرسا منتشر شده، داستان‌هایی کوتاه و خواندنی برای کودکان است. این مجموعه با زبانی ساده و در قالب داستان زندگی ومی‌کی‌ها، مفاهیم اخلاقی ارزشمندی مانند کمک به دیگران، عزت‌نفس و... را به بچه‌ها آموزش می‌دهد. این مجموعه‌ی داستانی پرفروش که تا به حال میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رسیده، به قلم مکس لوکیدو نگاشته شده و شامل عناوینی چون «شگفت انگیزترین هدیه»، «تو استثنایی هستی»، «تو برای من عزیزترینی» و... است.

کتاب هدیه‌ی مخصوص تو برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب هدیه‌ی مخصوص تو نوشته‌ی مکس لوکیدو برای کودکان 3 تا 8ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب هدیه‌ی مخصوص تو می‌خوانیم

آن روز صبح زود، پانچلو از خانه‌ی کوچکش بیرون آمد و محو تماشای طلوع طلایی خورشید شد و به آواز پرندگان گوش سپرد. پانچلو لبخندزنان و با صدای بلند گفت: «ایلای، امروز چه روز خوبیه»! ایلای هم سرش را بالا آورد، به پانچلو نگاه کرد و برای او دست تکان داد. خانه‌ی ایلای روی بالاترین نقطه‌ی تپه، خارج از دهکده قرار داشت اما آن‌قدر نزدیک بود که بتواند آدم چوبی‌های دهکده‌ی ِومی‌کی‌ها را ببیند و صدای آن‌ها را بشنود. ایلای پاسخ داد: «این روز خوب، هدیه به شما» و بعد هم لبخندزنان وارد کارگاهش شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هدیه‌ی مخصوص تو
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-600-6591-83-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هدیه‌ی مخصوص تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هدیه‌ی مخصوص تو

برای دریافت کتاب هدیه‌ی مخصوص تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.