معرفی و دانلود کتاب همسر شوهرم: اول عشق، سپس ازدواج، و به دنبالش قتل

عکس جلد کتاب همسر شوهرم: اول عشق، سپس ازدواج، و به دنبالش قتل
قیمت:
۶۷۰۰۰ ۳۳,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همسر شوهرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همسر شوهرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همسر شوهرم: اول عشق، سپس ازدواج، و به دنبالش قتل

روایتی تازه و هیجان‌انگیز از عشق، ازدواج و قتل. در کتاب همسر شوهرم، به قلم جین کوری، مخاطبِ داستانِ زندگیِ پررمز و راز زنی جوان، به نام لی لی مک دانلد قرار می‌گیرید. لی لی که وکیل جوانی است، عهده‌دار پرونده‌ی قتلی دل‌خراش می‌شود؛ ماجرایی که به زندگی شخصی او نیز ورود پیدا می‌کند و همه‌ چیز را دستخوش دگرگونی می‌سازد.

درباره‌ی کتاب همسر شوهرم

جین کوری (Jane Corry) در کتاب مهیج خود، همسر شوهرم (My Husband's Wife) روایتگر زندگی یک وکیل جوان به نام لی لی مک دانلد است. لی لی بیست‌وپنج‌ساله تصور می‌کرد در بهترین برهه از زندگی خود قرار دارد. با اِد، مردی که عاشقش بود ازدواج کرده بود و احساس می‌کرد هر آنچه که از زندگی می‌خواهد، برای او فراهم شده؛ تا پیش از این، رازهایی هراس‌انگیز بر زندگی لی لی سایه انداخته بود، اما به‌نظر می‌رسید که او حالا می‌تواند همه‌ی گذشته‌ی شوم را به دست فراموشی بسپارد و سرانجام، زندگی مطلوبی را تجربه کند؛ اما از آنجا که گویی روزگار با انسان‌ها سر ستیز دارد، همان‌طور که احتمالاً خودتان حدس می‌زنید، ماجرا به همین منوال باقی نمی‌ماند.

همه‌ی داستان همسر شوهرم از دو ماه پس از ازدواج لی لی و اد شروع شد. یعنی درست از زمانی که لی لی، به‌عنوان وکیلی تازه‌کار اولین پرونده‌ی خود را بر عهده گرفت. پرونده مربوط بود به جو تامس، مردی که نامزدش را در آب داغ حمام خفه کرده بود. ماجرا در ابتدا چیزی بیش از یک پرونده‌ی قتل فجیع به نظر نمی‌رسید، اما ورود جو تامس به زندگی لی لی، چنان زندگی او را دستخوش دگرگونی ساخت که خود در ابتدا به‌هیچ‌روی گمان نمی‌کرد.

از طرفی دیگر، ورود کارلا، همسایه‌ی نُه‌ساله‌ی لی لی به داستان، ماجرا را از پیش پیچیده‌تر می‌سازد. توگویی این تنها لی لی نیست که رازهایی را در دل مخفی نگه داشته، بلکه کارلای نوجوان نیز رازی در سینه دارد. اسراری که آشکار شدن آن‌ها می‌تواند سرنوشت او و هر کسی را که در کنار اوست، تغییر دهد.

کتاب همسر شوهرم نخستین بار به تاریخ سی‌ویکم ژانویه‌ی 2017 منتشر شد و انتشار آن تحسین منتقدان و استقبال فوق‌العاده‌ی مخاطبان را به همراه داشت. بسیاری از منتقدان اثر نامبرده را با کتاب تحسین‌شده‌ی دختر گمشده (کتاب پرفروش نیویورک تایمز)، نوشته‌ی گیلین فلین در ژانر جنایی - معمایی مقایسه می‌کنند. بنابراین اگر از مطالعه‌ی کتاب دختر گمشده لذت برده‌اید، بدون شک از کتاب همسر شوهرم نیز بهره‌مند می‌شوید. این کتاب را فرنوش جزینی به زبان فارسی ترجمه کرده، صادق یزدانی ویرایش آن را بر عهده داشته و انتشارات البرز آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

معرفی و دانلود کتاب همسر شوهرم

نکوداشت‌های کتاب همسر شوهرم

  • کتاب همسر شوهرم پر از پیچ‌وخم است و شما را به دنیای پیچیده‌ی خود وارد می‌کند و تا لحظه‌ای که صفحه‌ی آخر کتاب را ورق نزنید، شما را رها نمی‌سازد. داستان‌سرایی ماهرانه و نویسندگی درخشان جین کوری باعث می‌شود حتی آن جنبه‌های به‌ظاهر واضح رمان نیز به شکل شگفت‌انگیزی ظاهر شوند. این کتاب، کتابی است که باید برای طرفداران فیلم‌های هیجان‌انگیز روان‌شناختی خوانده شود. (Bustle)

  • اگر عاشق کتاب‌های «دختر گم‌شده» و «معمای آقای ریپلی» هستید، کتاب همسر شوهرم نوشته‌ی جین کوری را نیز دوست خواهید داشت. این کتاب سه‌گانه‌ای هیجان‌انگیز در دل خود دارد: عشق، ازدواج و قتل. (Parade)

  • پیچش‌های عمیق این تریلر روان‌شناختی که به‌سرعت پیش می‌رود، از ابتدا تا انتهای کتاب شما را غافلگیر می‌کند. (پابلیشرز ویکلی)

  • کتاب همسر شوهرم به خوبی در ژانر تعلیق روان‌شناختی (که به لطف کتاب‌های دختر گم‌شده و دختری در قطار محبوب‌تر شده) جای می‌گیرد. اعتیادآور... به‌ظاهر سلسله‌ای بی‌پایان از بلاها و فریب‌‌ها است. (واشنگتن پست)

  • درخشان، بدیع و پیچیده، با مثلثی تاریک در مرکز آن. یک کتاب هیجان‌انگیز جذاب که تا انتها مرا به ورق زدن وادار کرد. (بی. اِی. پاریس، نویسنده‌ی کتاب پرفروش پشت درهای بسته)

  • دروغ‌ها به‌سرعت تکثیر می‌شوند و روابط صمیمانه‌ای که در این تریلر روان‍شناختی وجود دارد را تضعیف می‌کنند. کتاب همسر شوهرم که اولین رمان پرتعلق جین کوری است در حال حاضر در بریتانیا پرفروش شده و به احتمال فراوان در اینجا نیز به موفقیت مشابهی دست پیدا می‌کند. (بوک لیست، مرور ستاره‌دار)

کتاب همسر شوهرم مناسب چه کسانی است؟

کتاب همسر شوهرم، نوشته‌ی جین کوری علاقه‌مندان به رمان‌های جنایی، رازآلود و معمایی را مفتون خود خواهد ساخت. افرادی که به رمان‌های روان‌شناختی علاقه‌ دارند، از دیگر مخاطبان کتاب نامبرده به شمار می‌آیند.

با جین کوری بیشتر آشنا شویم

جین کوری رمان‌نویس، روزنامه‌نگار و معلم نویسندگی خلاق در دانشگاه آکسفورد است. این نویسنده‌ی تحسین‌شده سه سال از زندگی خود را به‌عنوان «نویسنده‌ی مقیم» در زندان مردان سپری کرد. این امر تجارب فراوانی را برای او به ارمغان آورد که دست‌مایه‌ی نگارش نخستین رمان او، همسر شوهرم قرار گرفت.

جین کوری را می‌توان نویسنده‌ای پرافتخار نامید. آثار او درفهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز و نیویورک تایمز قرار گرفته و جوایز متعددی را برای او به ارمغان آورده‌اند. بیش از یک میلیون نسخه از آثار او، در بیش از بیست کشور، از جمله ایالت متحده‌ی آمریکا به فروش رفته است. او به‌طور مداوم با روزنامه‌ی دیلی تلگراف همکاری دارد، ستون‌نویس مجله‌ی هفتگی من است و سابقاً در دانشگاه آکسفور نویسندگی خلاق تدریس می‌کرده است.

آنچه در ادامه ملاحظه می‌کنید، نام برخی از دیگر آثار این نویسنده‌ی تواناست. گفتنی است از جین کوری تا این لحظه تنها کتاب همسر شوهرم به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است.

  • خواهران تنی (blood sister)؛
  • شوهر سابق مرده (The Dead Ex)؛
  • من اشتباه کردم (I Made a Mistake)؛
  • دروغ‌هایی که می‌گوییم (Lies We Tell)؛
  • ما همه رازهای خود را داریم (We All Have Our Secrets).

برای آن که با جین کوری بیشتر آشنا شوید، می‌توانید به وب‌سایت او به آدرس «www.janecorryauthor.com» مراجعه کنید.

در بخشی از کتاب همسر شوهرم می‌خوانیم

خوش تیپ بودنش نیز خیلی ممکن است کارساز باشد به گونه‌ای مرا به یاد ریچارد برتون می‌اندازد.

در هر حال، او به راستی جادو می‌کند. از قرار، برای درخواست تجدید نظر، ابتدا می‌بایست دادخواستی به کمیسیون بازنگری موارد کیفری بفرستیم. در صورت اثبات دلایل، این قضیه به دادگاه تجدید نظر ارجاع خواهد شد. به گفته‌ی تونی، اگر با دومین درخواست تجدید نظر موافقت شود، آن‌وقت می‌توانیم خواهان محاکمه شویم. در این میان باید اقدام‌های اولیه را برای هر چه کمتر از دست دادن زمان انجام دهیم. در حال حاضر، دادگاه در حال بررسی قضیه است. بنابراین، باید حسابی آماده باشیم.

پشت میز برمی‌گردم تا خلاصه‌ای که برای تونی نوشته بودم را آماده سازم. قرار بود وکیل مدافعی کارآمد و جدید به جمع ما اضافه شود، البته به‌طور موقت. اما یکی از همکارانم که مردی جوان از آکسفورد بود، از شدت استرس مریض شده بود.

در موارد حقوقی این قضیه بسیار طبیعی است. خیلی راحت می‌شود اشتباه کرد. و موکل بیچاره را به زمین زد. شرکت را زیر سؤال برد. و همیشه و در همه‌ی لحظه‌ها، ترسی دایم ما را در برمی‌گیرد که نکند ناخواسته مرتکب اشتباهی شویم. این قضیه مرا به یاد حرف‌های یکی از استادانم در نخستین سال دانشگاه انداخت. باور بکنید یا نه، قانون همیشه حقیقت محض نیست. برخی به‌واسطه‌ی آن از بند رها می‌شوند. برخی دیگر به‌واسطه‌ی آن به‌خاطر جرمی که مرتکب نشده، به زندان می‌افتند. و یک درصد معینی از آن «بی‌گناهان» برای جرایم دیگری که پیش‌تر مرتکب آن شدند، به بند می‌افتند. بنابراین، می‌توانید بگویید که در نهایت به‌واسطه‌ی قانون توازن صورت می‌گیرد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همسر شوهرم: اول عشق، سپس ازدواج، و به دنبالش قتل
نویسنده
مترجمفرنوش جزینی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات544
زبانفارسی
شابک978-600-9876-00-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۷۰۰۰ ۳۳,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همسر شوهرم

M.s
۱۴۰۲/۳/۶
برای من این کتاب با توجه به نقطه ضعف‌هایی که داشت ارزش خوندن داشت بطور مثال اطلاعات خیلی خیلی خوبی درباره بیماران مبتلا به سندروم اسپرگر که زیر شاخه اتیسم هست به من داد و خیلی خوب زندگی کسیکه دچار اتیسم هست رو توصیف میکنه و برام علاوه بر جالب بودن ناراحت کننده بود که چه مشکلاتی دارند و یکی از کتاب ضعف‌های ادعای جو بود برای اینکه پسر لی لی پسر اوست درحالیکه لی لی در داستان بعداز زندان فقط یه قهوه با جو خرده بود و نویسنده هیچ حرفی از رابطه دیگری نگفته بود درحالیکه جوری صحبت میشه که خود لی لی هم به این مسئله شک داره ولی ارزش خوندن داشت
Negin Ahmadvandi
۱۴۰۲/۲/۱۱
میتونم بگم نویسنده کتاب واقعا نمیدونه داره چی می‌نویسه انگار اولین کتابشه اونم بدون فکر کردن و ویرایش کتاب. یه جا میگه به بدنم که چاق شده نگاه میکنم و دقیقا همون موقع میگه خدارو شکر که وزن کم کردم اصلا کلمات بی معنی تو این کتاب موج میزنه نمیدانم واقعا ولی فک کنم هم شوهر دومش هم بچه هایش باید دست از بکشن ترغیبش به کتاب نوشتن شرمنده ولی یک مشت خزعبلات نوشته واقعا متاسفم که برای این کتاب وقت و هزینه کردم
سارا قراچرلو
۱۴۰۲/۵/۴
کتاب رو تا نصف خوندم برام کششی ایجاد نکرد و آنقدر توصیف هارو طولانی می‌کرد که گاه از اصل موضوع دور میشد تو ژانر جنایی وقتی کتابی رو شروع می‌کنی آنقدر جذاب هست که گاه ۱ روزه تمامش کنی ولی این کتاب جذاب نبود و توصیه نمی‌کنم
sima th
۱۴۰۲/۴/۲
تابحال ازجین کوری، کتابی نخونده بودم.. ولی بد نبود، جاهایی شاید ترجمه اونو مبهم کرده بود ویا شایدم خودنویسنده قصدش بوده... اما بهرحال از نظر روانی زبان فارسی، ایراد داشت
الهام. ت
۱۴۰۲/۲/۲۴
خود نویسنده کلی تناقض تو داستان وارد کرده حالا بهش یه ترجمه ضعیف و یه ویراستاری افتضاح رو اضافه کنید میشه چنین اثر درخشانی
واقعا حیف پول و زمان بری چنین کتابی
Pooria hosseini
۱۴۰۲/۲/۱۷
به نظر من ترجمه کمی غلط داشت
در کل کتاب خوبی بود من دوست داشتم
اعتماد کردن انسانها به همدیگر بازتاب خوب و بد دارد
کتابی بود دوست داشتی بخوانی ببینی چی میشه پیش بینی نشده بود
زهرا بهرامی
۱۴۰۲/۲/۲۲
ترجمه بعضی جاهاش مشکل داره مثلا اول شخص شده سوم شخص داستان هم زیاد جذاب نبود برام هر چند اولش جالب شروع شد و نکات خوبی هم داشت ولی انتظارم رو برآورده نکرد
Soha Shahrasebi
۱۴۰۳/۱/۳۰
پیشنهاد میکنم اگه علاقه مند هستین یکم ذهنتون درگیر یک کتاب بشه حتما این کتاب رو مطالعه کنید
mona tamimi
۱۴۰۲/۶/۲۴
من این کتاب رو تا اخر نتونستم بخونم چون خیلی گیج کننده بود برام اصلا نمیشد تو اصل داستان تمرکز کرد
معصومه چهره زاد
۱۴۰۲/۳/۴
بنظر من کتاب خوبیه ولی ازیک مترجم دیگه انتخاب کنیدو بخونید این ترجمه افتضاحه
لیلا شیرازی
۱۴۰۲/۹/۱۸
جنایی، جذاب و خواندنی
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب همسر شوهرم

برای دریافت کتاب همسر شوهرم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.