معرفی و دانلود کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم

عکس جلد کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم

کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم، نوشته‌ی مهدی نظری، مجموعه‌ی کامل آزمون‌های تألیفی از کتاب‌های اول تا ششم و سؤالات آزمون تیزهوشان سال‌های اخیر را در اختیارتان می‌گذارد و شما را با الگوی این آزمون‌ها آشنا می‌کند. با کمک این کتاب، راحت‌تر از پس پاسخ دادن به سؤالات چالش‌برانگیز مبحث هوش کلامی و درک مطلب آزمون‌های سمپاد بر می‌آیید.

درباره‌ی کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم

هوش کلامی یک توانایی ذهنی به‌شمار می‌رود که مهارت درک زبان، واژه‌ها، متن و مفاهیم را در دانش‌آموزان می‌سنجد. هوش کلامی بیشتر تحلیلی است تا مربوط به حافظه. درک مطلب نیز شامل درک کلی مسائل مربوط به زبان و ادبیات است. بخشی از مسائل مربوط به درک مطلب را طی سال‌های گذشته در کتاب‌های درسی اول تا ششم خوانده‌اید، اما در این مورد هم با حفظ کردنشان کاری از پیش نمی‌برید. موضوع حفظ کردن عین به عین کلمات و نکات کتاب‌های درسی نیست، بلکه شیوه‌ی آموزش دادن موضوعات اهمیت دارد!

آزمون‌های هوش کلامی در یک ساعت و طی بیست سؤال، ده‌ها مهارت مختلف را در شما نشانه می‌گیرد و این مهارت‌ها در قالب آزمون چالش‌برانگیزتر به نظر می‌رسند. کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم، نوشته‌ی مهدی نظری، شما را در حل این چالش همراهی می‌کند.

آزمون‌های سمپاد کم و بیش بر پایه‌ی محتوای کتاب‌های درسی طراحی می‌شوند، اما همانطور که گفته شد، کتاب درسی صرفاً یک منبع مهم برای آشنایی با برخی از مهارت‌های هوش کلامی و درک مطلب است و قدرت تحلیل و استدلال محور اصلی یادگیری این مهارت‌ها محسوب می‌شوند. در کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم دو گروه از سؤالات بر پایه‌ی استدلال طراحی شده‌اند. دسته‌ی اول: سؤالات متن که پاسخشان فقط با تحلیل اطلاعات متن و استدلال کردن به دست می‌آید. دسته‌ی دوم: سؤالات به اصطلاح «دورگه» که هوش کلامی و هوش ریاضی را با هم ترکیب می‌کنند.

ساختار کلی کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم شامل 25 آزمون تألیفی مطابق با الگوهای آزمون تیزهوشان است، به همراه سؤالات هوش کلامی دفترچه‌ی اول این آزمون‌ها و پاسخ تشریحی‌شان. منابع طراحی سؤالات نیز کتاب‌های فارسی و نگارش ششم، کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی و البته، اطلاعات عمومی است. برای راحتی بیشتر، موضوعات به دو دسته‌ی پرکاربرد و فرعی تقسیم شده‌اند تا به صورت مشخص به سراغ حل سؤالات بروید.

اثر حاضر به کوشش انتشارات خیلی سبز چاپ و منتشر شده است.

کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب کمک‌آموزشی مناسب دانش‌آموزان پایه ششم است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-622-230-632-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم

برای دریافت کتاب هوش پلاس کلامی و درک مطلب ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.