معرفی و دانلود کتاب فینگر هوش تصویری ششم

عکس جلد کتاب فینگر هوش تصویری ششم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فینگر هوش تصویری ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فینگر هوش تصویری ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فینگر هوش تصویری ششم

کتاب فینگر هوش تصویری ششم، نوشته‌ی محمد کنفچیان، یک منبع جامع و مختصر برای آموزش مباحث مهم و کاربردی هوش تصویری به دانش‌آموزان است. این اثر شامل مجموعه‌ای درسنامه و آزمونِ دارای پاسخنامه است که دانش‌آموزان این پایه را با سوالات استاندارد تیزهوشان آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب فینگر هوش تصویری ششم

در این اثر معماهایی جذاب با موضوع هوش تصویری وجود دارد که با تقویت درک بصری‌ کودک قدرت خلاقیت او را بالا می‌برد. به‌علاوه تمرینات این کتاب آمادگی لازم دانش‌آموزان پایه‌ی ششم را برای آزمون تیزهوشان فراهم خواهد کرد. کتاب فینگر هوش تصویری ششم، نوشته‌ی محمد کنفچیان دارای ساختار آموزشی مناسب و چیدمانی خاص و هدفمند است؛ به این شکل که پس از توضیح هر موضوع، ابتدا مثالی برای آن آورده می‌شود، سپس سوال مشابهی طرح می‌گردد تا مطالب سوال قبلی در ذهنتان تثبیت گردد و بتوانید یادگیری منسجم‌تری داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های این اثر درنظر داشتن جنبه‌های مختلف هوش تصویری است که شامل دسته‌بندی اشکال، پازل‌ها، موقعیت نقطه، رمزنگاری تصویری و... می‌شود. همچنین با حل سوالات ترکیبی کتاب که بر اساس چند موضوع مختلف مطرح شده‌اند، خواهید توانست سطح یادگیری خود را ارتقا دهید.

درسنامه‌های این اثر تمامی مطالب آزمون تیزهوشان را پوشش می‌دهد و حتی برخی سوالات این کتاب براساس منابع خارجی طراحی شده تا در حد مناسبی با استانداردهای جهانی آزمون‌های تیزهوشان آشنا شوید. کتاب فینگر هوش تصویری ششم از سوی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه کتاب فینگر هوش

مجموعه کتاب فینگر هوش یک مجموعه‌ی تازه از انتشارات پویش اندیشه خوارزمی است که مباحث مورد نیاز آزمون‌های تیزهوشان را به شکل خلاصه و مفید در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. هدف از تألیف این مجموعه جمع‌بندی و مرور نکات کلیدی ابعاد مختلف هوش و آمادگی هرچه‌بیشتر برای آزمون‌های تیزهوشان است.

کتاب فینگر هوش تصویری ششم مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان پایه ششم که خود را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کنند از مخاطبان اصلی کتاب‌اند. همچنین والدین و معلمان می‌توانند از این کتاب برای تقویت هوش تصویری خود بهره ببرند.

فهرست مطالب کتاب

ناخنک 1: شکل مشابه
ناخنک 2: شکل متفاوت (ناهماهنگ)
ناخنک 3: دسته‌بندی شکل‌ها
ناخنک 4: بررسی تعلق شکل به دسته‌ای از شکل‌ها
ناخنک 5: بررسی وجود اجزای یک شکل در شکلی دیگر
ناخنک 6: دنباله‌های اشکال
ناخنک 7: رمزنگاری تصویری
ناخنک 8: اجرای دستور و قاعده
ناخنک 9: تناسب بین شکل‌ها
ناخنک 10: جدول اشکال
ناخنک 11: شکل پنهان
ناخنک 12: پازل
ناخنک 13: موقعیت نقطه
آزمون
پاسخنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فینگر هوش تصویری ششم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-622-5901-02-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فینگر هوش تصویری ششم

مروت داداشی
۱۴۰۳/۱/۲۵
خیلی خوب است مطالب آن طبقه بندی شده است
زهرا پیش بین
۱۴۰۲/۱۰/۶
این کتاب برای افراد ششمی به‌درد به‌خور است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب فینگر هوش تصویری ششم

برای دریافت کتاب فینگر هوش تصویری ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.