معرفی و دانلود کتاب هومن در سرزمین لولوها

عکس جلد کتاب هومن در سرزمین لولوها
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هومن در سرزمین لولوها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هومن در سرزمین لولوها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هومن در سرزمین لولوها

موریس سنداک در کتاب هومن در سرزمین لولوها ماجرای پسربچه‌ای را تعریف می‌کند که یک شب به خاطر شیطنت‌هایش از خوردن شام محروم می‌شود. آن‌ شب اتاق هومن تبدیل به جنگلی می‌شود که دریایی در نزدیکی آن است و هومن تصمیم می‌گیرد با قایقش به سرزمین لولوها سفر کند. این کتاب کودکان را به دوست داشتن خانه و خانواده‌ تشویق می‌کند و از جمله آثار پرفروش نویسنده است که جوایز متعددی چون مدال «کالدکات» را از آن خود کرده.

درباره‌ی کتاب هومن در سرزمین لولوها

هومن لباس گرگی‌اش را به تن کرده و خانه را روی سرش گذاشته است؛ تا این که طاقت مادرش تمام می‌شود و از او می‌خواهد بازیگوشی را کنار بگذارد، اما هومن به حرف او توجهی نمی‌کند. درنهایت سرپیچی او از درخواست مادرش باعث می‌شود تنبیه شود و بدون شام به رختخواب برود.

شاید باورتان نشود ولی به محض این که هومن پا به اتاقش می‌گذارد، ناگهان درختان بزرگی در اتاق شروع به رشد می‌کنند و اتاق او تبدیل به یک جنگل اسرارآمیز می‌شود. او بعد از آن‌که دریایی بزرگ را در اتاق خود می‌بیند، دیگر شک ندارد که باید با قایقش به جزیره‌ی لولوها سفر کند.

در کتاب هومن در سرزمین لولوها (Where the Wild Things Are) که موریس سنداک آن را نوشته (Maurice Sendak) خواهید دید هومن در سفر دریایی پرفراز‌و‌نشیبش چه اتفاقاتی را از سر می‌گذراند. آیا او می‌تواند به جزیره‌ی لولوها وارد شود یا ممکن است دردسرهایی برایش به وجود بیاید؟

کتاب هومن در سرزمین لولوها ترجمه‌ی فاطمه جعفری حقیقی است که انتشارات مرجع علم آن را منتشر کرده و کودکان علاقه‌مند به قصه‌های هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده می‌توانند به کمک والدین یا مربی خود این داستان را بخوانند و از تصاویر آن لذت ببرند.

گفتنی‌ست این اثر تابه‌حال بارها به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و تاکنون هزاران نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است.

اقتباس سینمایی از کتاب هومن در سرزمین لولوها

سال 2009 یک فیلم فانتزی به نام «جایی که موجودات وحشی هستند» (Where the Wild Things Are) بر اساس ماجرای این کتاب ساخته شده است. کارگردانی این اثر سینمایی را اسپایک جونز برعهده داشته و بازیگران سرشناسی چون کاترین کینر، مارک رافالو، کریس کوپر، فارست ویتاکر و کاترین اوهارا در آن بازی کرده‌اند. گفتنی‌ست این فیلم، با واکنش مثبت منتقدان مواجه شده است.

جوایز و افتخارات کتاب هومن در سرزمین لولوها

  • کتاب تصویری برنده‌ی مدال «کالدکات» (1964)
  • برنده‌ی جایزه‌ی «لوئیس کارول شلف» (2009)
  • برگزیده‌ی جایزه‌ی کتاب Picture Book Hall of Fame در هند (2009)
  • کتاب شماره‌ی 4 در فهرست «برترین بررسی‌های دوران» کتابخانه‌ی عمومی نیویورک
  • یکی از «100 کتاب برتر معلمان برای کودکان» به انتخاب انجمن آموزش ملی
  • برترین کتاب مصور در نظرسنجی مجله‌ی «کتابخانه‌ی مدرسه‌» از خوانندگان

نکوداشت‌های کتاب هومن در سرزمین لولوها

  • کتاب هومن در سرزمین لولوها اثری بسیار پرجنب‌وجوش و درخشان است. (هورن‌بوک)

  • هر کلمه‌ی این کتاب با دقت انتخاب شده و سادگی زبان آن کاملاً فریبنده است. (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه‌ی)

  • این کتاب یک اثر کلاسیک جاودانه است که هنوز هم قلب کودکان را تسخیر می‌کند. متن کتاب هومن در سرزمین لولوها ساده، ریتمیک و تصاویر آن گویا و جذاب است. (برایتلی)

با موریس سنداک بیشتر آشنا شویم

موریس سنداک در سال 1928 در بروکلین آمریکا به دنیا آمده است. خانواده‌‌ی او اصالتاً اهل لهستان و یهودی بودند و دوران کودکی و نوجوانی او تحت تأثیر معضلات پس از جنگ جهانی دوم و فشار ناشی از آن قرار داشته است.

سنداک از کودکی به تصویرگری و نویسندگی برای کودکان علاقه‌مند شد و به خاطر بیماری‌اش در این دوران بیشتر اوقات فراغتش را در رختخواب بود و مطالعه می‌کرد؛ تااین‌که بالاخره با تماشای یکی از پویانمایی‌های والت‌دیزنی تصمیم گرفت تصویرگر شود. موریس سنداک نخستین تصویرگری‌اش را در سال 1947 راهی بازار کرد و مدتی بعد تصمیم گرفت تا نگارش کتاب‌های خود را آغاز کند.

او تاکنون تصویرگری بیش از 80 عنوان کتاب از نویسندگان دیگر را بر عهده داشته و نویسنده‌ای پرفروش محسوب می‌شود. موریس سنداک در سال 1970، جایزه‌ی هانس کریستین آندرسن را به پاس تصویرگری کتاب‌های کودکان دریافت نموده است.

کتاب هومن در سرزمین لولوها مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان 3 تا 8 سال است که از تماشای قصه‌های تصویری لذت می‌برند. والدین با خرید کتاب هومن در سرزمین لولوها می‌توانند کودکان را با داستان و کتاب همراه کرده و قدرت تخیلشان را افزایش دهند.

در بخشی از کتاب هومن در سرزمین لولوها می‌خوانیم

هومن پادشاه همه لولوها خیلی تنها بود. دلش می‌خواست جایی باشد که یک نفر بیشتر از همه دوستش بدارد. ناگهان بوی یک غذای خوشمزه از دوردست‌ها به مشام هومن رسید. این بو انگار از آن طرف دنیا می‌آمد. حالا دیگر هومن نمی‌خواست پادشاه لولوها باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هومن در سرزمین لولوها
نویسنده
مترجمفاطمه جعفری حقیقی
ناشر چاپیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7766-16-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هومن در سرزمین لولوها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هومن در سرزمین لولوها

برای دریافت کتاب هومن در سرزمین لولوها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.