معرفی و دانلود رایگان کتاب سرزمین غول‌های وحشی

عکس جلد کتاب سرزمین غول‌های وحشی
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین غول‌های وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین غول‌های وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرزمین غول‌های وحشی

این کتاب داستانی کوتاه و مصور مناسب برای کودکان زیر 6 سال است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرزمین غول‌های وحشی
نویسنده
مترجمآلا پاک عقیده
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات20
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرزمین غول‌های وحشی

L•o
۱۴۰۲/۱/۸
کتابی دوست داشتنی، با تصاویری جالب هستش، البته به نظرم برای بالای سن ۷سال. به خاطر تصاویر غول ها.
داستانی با تعداد کمی صفحه که خیلی وقت آدم رو نمی‌گیره.
اما متن داستانش زیبا و خیال انگیز هست، به خصوص برای کسانیکه تخیل خوبی دارند، داستانی است که ما با تصور مکان‌ها و غول‌های کتاب، وارد دنیای جادویی این داستان میشیم.
خانم دکتر
۱۳۹۴/۱۲/۱۳
سلامخانم آلا پاک عقیده ممنونم به خاطر ترجمه. به نظر من این کتاب یه پیام اخلاقی داشت. تو میتونی اونقدر بد باشی و قوی جلوه کنی جوری که همه از سر ترس دوست داشته باشن و میتونی اونقد پررو و بی‌ادب باشی جوری که از سر خجالت بهت احترام بزارن. اما هیچوقت نمیتونی واسه اطرافیانت دوست خوب و دوستداشتنی باشی.
R H
۱۳۹۹/۶/۱۵
من هم از ترجمه داستان خوشم نیامد؛ ساده و روان هست اما جذاب نیست. البته منظورم از جذابیت بهم خوردن قالب نوشتاری قصه نیست بلکه همین لحن را کمی پروراندن است. مثلا بجای آنکه همواره ترکیب غول‌های وحشی، تکرار شود در هر جا متناسب با آن قطعه‌ی داستان، صفات دیگر غولها بکار رود.
صبا مالی
۱۳۹۹/۱/۱۸
این کتاب داستان یکی از بهترین داستان‌های بچگی من بود که حتی با وجود اینکه مدت‌ها میگذره هنوزم تصاویرش رو به روشنی یادم میاد 🧡🌼و اینکه با اقتباس از این داستان فیلم هم ساختن که واقعا شخصیت‌های داستان رو خیلی زیبا به تصویر کشیده Where the wild things are
علیرضا هاشمی
۱۳۹۵/۱/۱۲
خخخخخخییییییییلللللللییییییی عالیییییییییییی بود پنج ستاره کمه⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
ژینو شامحمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
نویسنده به شدت خلاق بود راستش یک لحظه احساس کردم کتاب موراکامی رو میخونم...
راستی برای دوستانی که میگن این‌کتاب خیلی ساده و روانه... عزیزان این کتاب مال بخش کودکانه باید هم این طور باشه... به هرحال من این بار خواستم بچه بشم و‌خوندمش...)
Nooshin Nasiri
۱۳۹۸/۴/۱
داستانی هست برا بچه‌ها و ازونجایی که بچه‌ها مرز بین تخیل و واقعیت رو گاها گم میکنن تا این حد خیال پردازی و باز بودن ته داستان و نهانی گفتن مفهوم برگشت از خیال به واقعیت زیاد مناسب نیست
باران محمدزاده
۱۳۹۵/۵/۵
ینی خودمون انقد تو نویسندگی ناتوانیم که باید همچین کتابی رو ترجمه کنیم... واقعا ما مسئولیم. بیایید دست به دست هم بدیم و داستانهایی در خور شان مردم این مرز و بوم بنویسیم و نشر بدیم.
الهام زال
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نقاشی‌های کتاب ترسناکه موقع خواب این قصه رو برای بچه‌ها نخونید، داستانش برخلاف نقاشی‌ها ترسناک نیستن ولی خب بچه‌ها بیشتر با عکسها ارتباط برقرار میکنن تا خود داستان
مریم گلی
۱۳۹۵/۹/۲
خداییش من با نگاه کردن به تصاویر یک داستان ساختم صد برابر قشنگتر ازین داستانواقعا ادبیات ایرانی خودمون خیلی جذابتره برا بچه‌ها تا اینا که هنوز زحمت ترجمه ش بکشین
سمیرا ملکوتی
۱۳۹۵/۷/۳۰
این کتاب یکی از برجسته‌ترین آثار ادبیات کودکان در سطح جهان است و ایکاش کتابراه اولین ترجمه کتاب را در اختیار دوستان قرار بدهد که با اصل اثر مطابقت بیشتری دارد.
azad moradi
۱۳۹۴/۷/۲۴
عالی بود... چه خوبه بچه‌های ما از بچگی یاد بگیرن دنیای سالمی که در ان زندگی میکنن با وجود تمام زشتیهای اطراف میتونه با تصمیم و رفتار درست همیشه سالم وزیبا باشه
Fataneh Ghadirian
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
داستانش عالی بود پیشنهاد می‌کنم اگر بچه دارید برای بچه تون و اگر خودتون می‌خواهید بخونید 🌷
عالی مثل همیشه❤️
ممنون از کتابراه 💖
رضا گودرزی
۱۳۹۶/۳/۱۰
سلام خیلی ممنون. کتاب خیلی خوبی است. لطفا کتابهای رایگان بیشتری از ادبیات کودکان و نوجوانان در سایت قرار دهید. با تشکر.
soheila abbaspour
۱۳۹۵/۳/۱۶
سلام من شیوا 8ساله از تبریز هستم که از کتاب خانه الکترونیکی دختر خاله‌ام کتابتونو مطالعه کرم و خیلی خوشم اومد. من امتیاز 100به شما میدهم.
مشاهده همه نظرات 173

راهنمای مطالعه کتاب سرزمین غول‌های وحشی

برای دریافت کتاب سرزمین غول‌های وحشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.