معرفی و دانلود کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس

عکس جلد کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس

کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس به قلم دیوید لیچفیلد، داستان دلنشین سگی را به تصویر می‌کشد که همراه با آقای خرس نوازنده‌ی پیانو، کنسرت‌های بزرگی را در تمام دنیا برگزار می‌کنند. این داستان زیبا به کودکان مفاهیم دوستی و تلاش برای موفقیت و امیدواری را می‌آموزد.

موضوع کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس چیست؟

هکتور نوازنده‌ی ویولن و هوگو سگ وفادار و دوست خوب او بود. آن‌ها در طول سال‌هایی که کنار یکدیگر بودند، خاطرات خوب و بد زیادی باهم داشتند. هکتور در سالن‌های موسیقی نوازندگی می‌کرد، او آرزو داشت تا در سالن‌های بزرگ بنوازد اما مردم هر روز کمتر از قبل به کنسرت او می‌رفتند. هکتور از این بابت خیلی ناراحت بود تا اینکه تصمیم گرفت به کلی نوازندگی را کنار بگذارد.

روزی هوگو با ویولن هکتور قطعه‌ای نواخت، مردم حسابی از ساز زدن او خوشحال بودند چون هوگو واقعاً شاهکار بود! هکتور تمام فوت و فن‌های ساز زدن را به دوستش یعنی هوگو یاد داد. روزی آقای خرس نوازنده‌ی مشهور به سراغ هوگو آمد و از او برای شرکت در گروه حیوانات نوازنده دعوت کرد. هوگو وسایلش را جمع کرد و از پیش دوست خوبش هکتور رفت اما ... به نظر شما چه اتفاقی می‌افتد؟ دوستی هوگو و هکتور ادامه پیدا می‌کند؟ برای دانستن پایان ماجرا باید با داستان جذاب هوگو در کنسرت آقای خرس (The Bear, the Piano, the Dog, and the Fiddle) همراه باشید.

کتاب کنسرت آقای خرس مناسب چه کسانی است؟

این داستان دوست داشتنی به همراه تصویرگری‌های جذاب برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و سرگرم کننده است.

دیوید لیچفیلد (David Litchfield) را بیشتر بشناسیم:

او در زمینه‌ی تصویرگری و نویسندگی فعالیت می‌کند و تاکنون چندین جایزه در این حوزه را از آن خود کرده است. لیچفیلد اولین بار زمانی که جوان بود شروع به طراحی کرد و توانست کمیک‌های جنگ ستارگان و ایندیانا جونز را برای برادر و خواهر بزرگترش تصویرگری کند. از آن دوره او با مجلات، روزنامه‌ها و کتاب‌های مختلف همکاری می‌کند. لیچفیلد همچنین تصویرگری‌های خود را در نمایشگاه‌هایی در اروپا و آمریکا به نمایش گذاشته است.

در بخشی از کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس می‌خوانیم:

هوگو زل زده بود به خرس و دمش را تکان می‌داد، دل هکتور دوباره یکجوری شد. درحالی که سعی می‌کرد لبخند بزند، گفت: «به نظرم باید بروی. چنین موقعیت‌هایی زیاد پیش نمی‌آیند.»

هوگو همان طور که وسایلش را جمع می‌کرد تا همراه گروه بزرگ خرس برود، دمش را از قبل هم بیشتر تکان می‌داد. حواسش را جمع کرد تا ویولن را با احتیاط توی جعبه‌اش بگذارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوگو در کنسرت آقای خرس
نویسنده
مترجمپیام ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-600-462957-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس

برای دریافت کتاب هوگو در کنسرت آقای خرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.