معرفی و دانلود کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1)

عکس جلد کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1)
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1)

کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1) تالیف و گردآوری محمد رفیعی، جلد اول از سری واژه نامه‌های مختص کتاب آموزشی Schritte مقطع B1.1 است که به زبان‌آموزان زبان آلمانی تدریس می‌شود. این کتاب با داشتن فهرست لغات درس به درس و مثال‌های متعدد کتاب Schritte 5، به یادگیری و موفقیت زبان‌آموزان در آزمون‌های این سطح کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1)

واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 در کنار کتاب‌های آموزشی و برای درک بهتر این کتاب‌ها استفاده می‌شود. در این واژه نامه تمامی لغات جدید به صورت تمرین به تمرین همراه با معنی و مثال‌های قابل درک و کاربردی ارائه شده است.

کتاب واژه نامۀ آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1) تالیف محمد رفیعی به زبان‌آموزان زبان آلمانی کمک می‌کند تا دایره واژگان خود را وسعت ببخشند و تسلط بیشتری در هنگام مکالمات داشته باشند این کتاب با برخورداری از Kursbuch و Arbeitsbuch به صورت درس به درس همراه با مثال، منبع جامعی برای یادگیری زبان آلمانی خواهد بود.

علت نگارش واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1)

زبان آلمانی در اکثر دوره‌ها به صورت یک زبانه آموزش داده می‌شود و مدرس تنها به زبان آلمانی آموزش می‌دهد و در این کلاس‌ها زبان‌آموزان معمولاً اجازه پرسش کردن و صحبت کردن به زبان مادری ندارند. این امر باعث می‌شود که زبان‌آموز از درک صحیح بسیاری از لغاتی که مدرس توضیح می‌دهد محروم بماند. از این رو این واژه نامه تألیف گردیده است.

همچنین این واژه نامه از این جهت حائز اهمیت است که زبان‌آموزان در جستجوی معنی یک لغت در دیکشنری‌های متداول معمولاً با معانی بسیاری مواجه و در یافتن معنی دقیق کلمه در متن کتاب دچار سردرگمی می‌شوند، ولی با این واژه نامه با صرفه‌جویی در زمان و انرژی، سریع‌تر، دقیق‌تر و مطمئن‌تر به معانی لغات جدید پی می‌برند، طوری‌که زبان‌آموز با کمک این واژه نامه قادر می‌شود به راحتی حتی به تنهایی با کتاب‌های آموزشی Schritte 5 آلمانی بیاموزد و به معنی جملات و متون کتاب اصلی پی ببرد.

واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1) در کنار دوره‌های آموزشی:

کتاب حاضر راهنمای کتاب Starten wir اثر رولف بروزکه، سینم شوئرر است. زبان‌آموز می‌تواند در کلاس درس با در دست داشتن واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 سریع‌تر و با صرف انرژی کمتری به معانی لغات مهم و تکالیف کتاب پی ببرد و بنابراین قادر می‌شود با به کارگیری واژگان درک شده سریعاً با دیگر زبان‌آموزان و با مدرس به زبان آلمانی به تعامل بپردازد.

تجربه نشان داده است که این واژه نامه باعث می‌شود زبان‌آموز کمتر مجبور شود فارسی صحبت کند و به این ترتیب به صورت قابل توجهی پیشرفت می‌کند. همچنین این واژه نامه می‌تواند برای انجام تکالیف منزل به بهترین شکل کمک‌کننده باشد.

بهترین شیوه استفاده از این واژه نامه حفظ لغات پیش از حضور در کلاس است. واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 کتابی کارآمد برای دوره لغات و به خاطر سپردن معنی و تلفظ واژگان است که می‌توانید همیشه و همه جا همراه خود ببرید و با لذت از آن استفاده کنید.

کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1) مناسب چه کسانی است؟

زبان‌آموزان آلمانی در مقاطع مختلف به ویژه مقطع B1.1 از این کتاب استفاده خواهند کرد.

فهرست مطالب کتاب

 

 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات110
زبانآلمانی
شابک978-622-5744-00-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان آلمانی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1)

شهین
۱۴۰۲/۸/۱۷
متاسفانه کانون زبان ایران از سطح B1. 1 دیگه واژه نامه متد در اختیارمون نمیذاره و این کتاب خوشبختانه این نقیصه رو برطرف کرده. کتاب جامع با مثالهای کاربردی خریدش توصیه میکنم.
م س
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
این کتاب اصلا شبیه کتاب لغت منشن و زیشا نیست متاسفانه.
جواد کلهر
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
عالی و خیلی کار درست
پارمیدا عبدوی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
جزو بهترین کتاب‌های آلمانی هست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1)

برای دریافت کتاب واژه نامه آلمانی فارسی Schritte 5 (مقطع B1.1) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.