معرفی و دانلود کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر

عکس جلد کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر

کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر نوشته‌ی ماندانا افتخار، مرجعی کامل برای یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود که نیاز زبان‌آموزان در کلاس درس و حتی یادگیری به شیوه خودآموز را پاسخ می‌دهد. این اثر کلمات جدید هر درس را به همراه راهنمای تلفظ (فونتیک)، معنی فارسی و مثالی کاربردی دربردارد تا علاوه بر اینکه فرایند جستجوی لغات ساده‌تر شود، چند گام مهم دیگر در جهت به‌خاطرسپاری آن واژه نیز برداشته شود.

درباره کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر

مجموعه «واژه‌نامه‌های کتاب‌های American English File»، از شش جلد - استارتر تا کتاب پنج - تشکیل شده است و در کنار کتاب‌های «دستور زبان انگلیسی American English File» که توسط انتشارات راین به چاپ رسیده، بستری فراهم کرده است تا زبان‌آموزان بتوانند همراه با کتاب‌های‌ اصلی که شامل Student´s book و Work book می‌شوند، به صورت خودآموز به یادگیری این زبان بپردازند.

این مجموعه حاصل تلاش اساتیدی است که مدت‌ها در عرصه آموزش زبان انگلیسی فعالیت داشته‌اند و پس از ارزیابی نیاز زبان‌آموزان، اقدام به تهیه مجموعه‌ای چندمنظوره کرده‌اند. در کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر، که توسط انتشارات راین منتشر شده‌ است، با نگاهی متفاوت به یادگیری زبان انگلیسی، تلاش شده تا نیاز زبان‌آموزان به محتوای کامل به خوبی پاسخ داده شود تا تنها به کمک یک کتاب، یادگیری واژگان کتاب Book 2 به شکلی بی‌نقص صورت پذیرد.

در اولین قدم، محل قرار گرفتن هر کلمه در متن کتاب آورده شده است تا در زمان مطالعه، همگام با نیاز زبان‌آموزان، معنی واژه مورد نیاز بیان شود. به این ترتیب، کلمات به همان ترتیبی که در کتاب «American English File (Student´s book)» آمده‌اند،در کتاب واژه‌نامه قرار گرفته‌اند.

درادامه کلمه و شیوه تلفظ آن آورده شده که با توجه به آموزش نحوه تلفظ در کتاب استارتر، قرار دادن فونتیک کلمات نه‌تنها به تلفظ هر واژه کمک خواهد کرد، بلکه اقدامی مؤثر در راستای آشنایی با سیستم آوایی نیز خواهد بود. با تمرین تلفظ واژگان هر درس، زبان‌آموزان به مرور نحوه خواندن نمادهای آوایی را نیز فراخواهند گرفت که در همه سطوح زبان‌ انگلیسی چاره‌ساز است.

پس از الگوی آوایی هر واژه، معنای فارسی واژه قرار داده شده است که فراگیری واژه و به‌خاطر سپردن آن را تسهیل خواهد کرد. علاوه بر این، در سطح استارتر، اغلب زبان‌آموزان نگران متوجه نشدن معانی هستند و به‌این‌ترتیب کتاب واژه‌نامۀ American English File (Book 2)، ضمن کاهش اضطراب یادگیری، راه را بر یادگیری بر اساس حدس و گمان می‌بندد.

در کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر، مثالی صحیح آورده‌ایم که فرایند یادگیری را تکمیل خواهد کرد. به عبارت بهتر، بعد از یادگیری معنی کلمه، شیوه کاربرد آن در جمله نیز در قالب مثالی به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود تا با نحوۀ کاربرد هر واژه نیز آشنا شوند. به‌این‌ترتیب، آن دسته از زبان‌آموزانی که در کلاس‌های گروهی به فراگیری زبان انگلیسی می‌پردازند، محتوای کافی برای پرسش‌های کلاسی و همچنین یادگیری کامل خواهند داشت. افرادی که شخصاً اقدام به یادگیری می‌کنند نیز، الگویی صحیح برای یادگیری دارند که برای ساخت جملات آتی نیز کمک‌کننده خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات123
زبانانگلیسی
شابک978-622-5744-10-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر

برای دریافت کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی American English File (Book 2) واژگان کتاب دو - سطر به سطر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.